• προγ. σπ. Θρησκευτικά

    προγ. σπ. Θρησκευτικά
  • φωτόδεντρο
  • Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

    Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
  • Aγ. Γραφή

    Aγ. Γραφή
  • kutsal kitap

    startmenu
  • τυπικόν

    content
  • γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής

    γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής
  • Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών

    Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών
  • Ι. Μ. Ν. Σμύρνης

    Ι. Μ. Ν. Σμύρνης
  • Συναξαριστής

    Συναξαριστής
  • EDUCATION AND religion

    religion
  • εθελουσία λήθη 2

    biz029
  • εθελουσία λήθη 3

    12 - 1.jpgPadraic MoodCollector
  • Π.Θ.Σ. ΚΑΙΡΟΣ

    foto kairos
  • ΠΑΝΣΜΕΚΑΔΕ

    logo
  • Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΟΠΕΛΑΓΑ

    mesopelaga
  • religionslehrer.gr/

    religionslehrer.gr/
  • thriskeutikametaxi

    thriskeutikametaxi
  • θρησκευτικά αλλιώς

    θρησκευτικά αλλιώς
  • e- Θρησκευτικά.

    e- Θρησκευτικά.
  • Virtual School

    Virtual School
  • stavrodromi

    stavrodromi
  • δός μοι τοῦτον τὸν ξένον

    δός μοι τοῦτον τὸν ξένον
  • προφίλ

    SL384668

Σχολιασμός στο κείμενο του Βιζυινού Μάγος Παναγιώτης

Σχολιασμός του ποιήματος του Βιζυινού

Στο ποίημα του Βιζυηνού, υπάρχουν δύο κυρίαρχα πρόσωπα: η γιαγιά που δίνει ελπίδα στο εγγόνι της και του μιλάει για τα παλιά και το μικρό εγγόνι που την ακούει και της κάνει ερωτήσεις. Φυσικά, το κείμενο είναι συμβολικό και συμβολίζει την παλαιότερη γενιά που παροτρύνει τη νεότερη να επαναστατήσει ενάντια  στον ζυγό των Τούρκων. Ο τελευταίος Αυτοκράτορας του Βυζαντίου συμβολίζει την Ελληνική λευτεριά και τον ελληνικό πολιτισμό, ο οποίος όχι μόνο δεν χάθηκε κατά τη διάρκεια της τουρκοκρατίας αλλά περιμένει υπομονετικά και έψαχνε την κατάλληλη στιγμή να ελευθερωθεί. Έτσι η παλαιότερη γενιά λέει έμμεσα στην καινούρια ότι υπάρχει ελπίδα να σωθεί η Ελλάδα αρκεί να το πιστέψουν και να αρματωθούν και να επαναστατήσουν. Αν προσπαθήσουν αρκετά και επιμείνουν στον στόχο τους θα απωθήσουν τους Τούρκους εκεί που δεν θα μπορούν πια να τους βλάψουν.

;


Αφήστε μια απάντηση

Copyright © …για το Μάθημα των Θρησκευτικών          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων