• προγ. σπ. Θρησκευτικά

    προγ. σπ. Θρησκευτικά
  • φωτόδεντρο
  • Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

    Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
  • Aγ. Γραφή

    Aγ. Γραφή
  • kutsal kitap

    startmenu
  • τυπικόν

    content
  • γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής

    γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής
  • Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών

    Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών
  • Ι. Μ. Ν. Σμύρνης

    Ι. Μ. Ν. Σμύρνης
  • Συναξαριστής

    Συναξαριστής
  • EDUCATION AND religion

    religion
  • εθελουσία λήθη 2

    biz029
  • εθελουσία λήθη 3

    12 - 1.jpgPadraic MoodCollector
  • Π.Θ.Σ. ΚΑΙΡΟΣ

    foto kairos
  • ΠΑΝΣΜΕΚΑΔΕ

    logo
  • Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΟΠΕΛΑΓΑ

    mesopelaga
  • religionslehrer.gr/

    religionslehrer.gr/
  • thriskeutikametaxi

    thriskeutikametaxi
  • θρησκευτικά αλλιώς

    θρησκευτικά αλλιώς
  • e- Θρησκευτικά.

    e- Θρησκευτικά.
  • Virtual School

    Virtual School
  • stavrodromi

    stavrodromi
  • δός μοι τοῦτον τὸν ξένον

    δός μοι τοῦτον τὸν ξένον
  • προφίλ

    SL384668

Το Διάταγμα των Μεδιολάνων

Σπύρος Κανταρτζής Α’1

ΚΕΙΜΕΝΟ 7                                                                                                                                                                                   Διάταγμα των Μεδιολάνων

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3

Το κείμενο έχει ως κύριο θέμα το Διάταγμα των Μεδιολάνων το οποίο μας το χαρακτηρίζει ότι εγκαινιάζει μια νέα εποχή, ως μια νέα αρχή. Λέγοντας πως ο άνθρωπος και ο θεός διαχωρίζονται στην σφαίρα της πολιτικής με μια κόκκινη γραμμή. Ακόμα διαβάζοντας το κείμενο καταλαβαίνουμε πως μετά το διάταγμα των Μεδιολάνων οι άνθρωποι ήταν ελεύθεροι να πιστεύουν όπου θέλουν χωρίς να μην τους δέχονται οι άλλοι. Έτσι δηλαδή ήταν ένας ανοιχτός δρόμος για τους χριστιανούς εκτός από το να μπορούν να πιστεύουν χωρίς να φοβούνται αν θα υπάρχει κάποιου είδους τιμωρίας, αλλά και να μπορούν να διδάσκουν και να διαδώσουν τον χριστιανισμό και σε άλλες χώρες.

Κατά την γνώμη μου πιστεύω πως το καλύτερο σημείο στο κείμενο για εμένα είναι το: Άσχετα, τέλος, εάν φέρει την υπογραφή του Λικινίου και των Κωνσταντίνου, αποτελεί τη δικαίωση ενός αναρίθμητου πλήθους πιστών που λοιδορήθηκαν, στιγματίστηκαν, στερήθηκαν τις χαρές της καθημερινής ζωής, έχασαν την περιουσία και τη θέση τους, ρίχτηκαν στη φυλακή, βασανίστηκαν, διότι περιγράφει όλα τα βάσανα τα οποία περνούσαν οι πιστοί άνθρωποι που πίστευαν σε διαφορετικές θρησκείες απ’ ότι κάποιους άλλους πριν το υπογραφεί το διάταγμα των Μεδιολάνων. Ουσιαστικά οι άνθρωποι που πίστευαν σε διαφορετικές θρησκείες αντί σε αυτές που πίστευαν οι περισσότεροι σε εκείνο το κράτος ζούσαν ένα μαρτύριο. Αυτό νομίζω πως είναι η ουσία του κειμένου.

;


Αφήστε μια απάντηση

Copyright © …για το Μάθημα των Θρησκευτικών          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων