• προγ. σπ. Θρησκευτικά

    προγ. σπ. Θρησκευτικά
  • φωτόδεντρο
  • Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

    Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
  • Aγ. Γραφή

    Aγ. Γραφή
  • kutsal kitap

    startmenu
  • τυπικόν

    content
  • γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής

    γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής
  • Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών

    Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών
  • Ι. Μ. Ν. Σμύρνης

    Ι. Μ. Ν. Σμύρνης
  • Συναξαριστής

    Συναξαριστής
  • EDUCATION AND religion

    religion
  • εθελουσία λήθη 2

    biz029
  • εθελουσία λήθη 3

    12 - 1.jpgPadraic MoodCollector
  • Π.Θ.Σ. ΚΑΙΡΟΣ

    foto kairos
  • ΠΑΝΣΜΕΚΑΔΕ

    logo
  • Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΟΠΕΛΑΓΑ

    mesopelaga
  • religionslehrer.gr/

    religionslehrer.gr/
  • thriskeutikametaxi

    thriskeutikametaxi
  • θρησκευτικά αλλιώς

    θρησκευτικά αλλιώς
  • e- Θρησκευτικά.

    e- Θρησκευτικά.
  • Virtual School

    Virtual School
  • stavrodromi

    stavrodromi
  • δός μοι τοῦτον τὸν ξένον

    δός μοι τοῦτον τὸν ξένον
  • προφίλ

    SL384668


3 Σχόλια προς “Σύγκριση κειμένων 1 & 2”

  1. ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΕΙΜΕΝΩΝ (Ο ΙΝΔΟΣ ,ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΚΑΙ Η ΤΡΥΠΑ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ/ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΒΕΡΝΟ-ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ;

    Θέλοντας να παραλληλίσω τα δύο κείμενα ,θα αναφερθώ αρχικά στα πλεονεκτήματα του κειμένου <> που αναφέρεται στο πείραμα του καθηγητή Σουγκάτα , όσο αναφορά τις δυνατότητες της μόρφωσης.

    Το<> της μόρφωσης που μας παρέχεται μέσο του διαδικτύου , είναι ένα <> που πρέπει όλοι πλούσιοι και φτωχοί , μικροί και μεγάλοι να το χρησιμοποιούν ανεξαιρέτως! Χρήση όμως με σύνεση και σεβασμό στον άνθρωπο. Αυτό που έχει σημασία είναι η σωστή και συνετή χρήση . Επίσης είναι ιδιαίτερα σημαντικό , να έχουν την δυνατότητα πρόσβασης σε αυτή την γνώση , ισότιμα , όλα τα παιδιά της γης!!

    Από την άλλη βέβαια , σκεπτόμενος το κείμενο του κυβερνο-εκφοβισμού , αντιλαμβάνομαι ταχύτατα , το πόσο αρνητική μπορεί να γίνει η παράλογη και για λάθος σκοπούς χρήση του διαδικτύου και των άλλων συναφών μέσων. Δυστυχώς η εικονική τεχνολογία διαθέτη τόση <> που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανεξέλεγκτα και για λάθος σκοπό από κάποιους ανεγκέφαλους.

    Συνοψίζοντας τα παραπάνω θα έλεγα ότι σε όλους τους τομείς της ζωής μας θα πρέπει να εφαρμόζουμε το ρητό των αρχαίων ελλήνων <>. Εμείς τα παιδιά θα πρέπει να δώσουμε σε όλους το καλό παράδειγμα , χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο για μορφωτικούς, εκπαιδευτικούς και κάποιες φορές ψυχαγωγικούς σκοπούς, και όχι για να εκφοβίσουμε ή να <> ανθρώπους και γεγονότα!!!

    ΤΕΛΟΣ

  2. ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΕΙΜΕΝΩΝ (Ο ΙΝΔΟΣ ,ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΚΑΙ Η ΤΡΥΠΑ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ/ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΒΕΡΝΟ-ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ;

    Θέλοντας να παραλληλίσω τα δύο κείμενα ,θα αναφερθώ αρχικά στα πλεονεκτήματα του κειμένου Ο Ινδός , το πείραμα και η τρύπα στον τοίχο που αναφέρεται στο πείραμα του καθηγητή Σουγκάτα , όσο αναφορά τις δυνατότητες της μόρφωσης.

    Το δώρο της μόρφωσης που μας παρέχεται μέσο του διαδικτύου , είναι ένα δώρο που πρέπει όλοι πλούσιοι και φτωχοί , μικροί και μεγάλοι να το χρησιμοποιούν ανεξαιρέτως! Χρήση όμως με σύνεση και σεβασμό στον άνθρωπο. Αυτό που έχει σημασία είναι η σωστή και συνετή χρήση . Επίσης είναι ιδιαίτερα σημαντικό , να έχουν την δυνατότητα πρόσβασης σε αυτή την γνώση , ισότιμα , όλα τα παιδιά της γης!!

    Από την άλλη βέβαια , σκεπτόμενος το κείμενο του κυβερνο-εκφοβισμού , αντιλαμβάνομαι ταχύτατα , το πόσο αρνητική μπορεί να γίνει η παράλογη και για λάθος σκοπούς χρήση του διαδικτύου και των άλλων συναφών μέσων. Δυστυχώς η εικονική τεχνολογία διαθέτη τόση γοητεία που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανεξέλεγκτα και για λάθος σκοπό από κάποιους ανεγκέφαλους.

    Συνοψίζοντας τα παραπάνω θα έλεγα ότι σε όλους τους τομείς της ζωής μας θα πρέπει να εφαρμόζουμε το ρητό των αρχαίων ελλήνων Πάν μέτρον άριστον. Εμείς τα παιδιά θα πρέπει να δώσουμε σε όλους το καλό παράδειγμα , χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο για μορφωτικούς, εκπαιδευτικούς και κάποιες φορές ψυχαγωγικούς σκοπούς, και όχι για να εκφοβίσουμε ή να λυντσάρουμε ανθρώπους και γεγονότα!!!

    ΤΕΛΟΣ

  3. ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΕΙΜΕΝΩΝ (Ο ΙΝΔΟΣ ,ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΚΑΙ Η ΤΡΥΠΑ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ/ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΒΕΡΝΟ-ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ;

    Θέλοντας να παραλληλίσω τα δύο κείμενα ,θα αναφερθώ αρχικά στα πλεονεκτήματα του κειμένου Ο Ινδός , το πείραμα και η τρύπα στον τοίχο που αναφέρεται στο πείραμα του καθηγητή Σουγκάτα , όσο αναφορά τις δυνατότητες της μόρφωσης.

    Το δώρο της μόρφωσης που μας παρέχεται μέσο του διαδικτύου , είναι ένα δώρο που πρέπει όλοι πλούσιοι και φτωχοί , μικροί και μεγάλοι να το χρησιμοποιούν ανεξαιρέτως! Χρήση όμως με σύνεση και σεβασμό στον άνθρωπο. Αυτό που έχει σημασία είναι η σωστή και συνετή χρήση . Επίσης είναι ιδιαίτερα σημαντικό , να έχουν την δυνατότητα πρόσβασης σε αυτή την γνώση , ισότιμα , όλα τα παιδιά της γης!!

    Από την άλλη βέβαια , σκεπτόμενος το κείμενο του κυβερνο-εκφοβισμού , αντιλαμβάνομαι ταχύτατα , το πόσο αρνητική μπορεί να γίνει η παράλογη και για λάθος σκοπούς χρήση του διαδικτύου και των άλλων συναφών μέσων. Δυστυχώς η εικονική τεχνολογία διαθέτη τόση γοητεία που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανεξέλεγκτα και για λάθος σκοπό από κάποιους ανεγκέφαλους.

    Συνοψίζοντας τα παραπάνω θα έλεγα ότι σε όλους τους τομείς της ζωής μας θα πρέπει να εφαρμόζουμε το ρητό των αρχαίων ελλήνων Πάν μέτρον άριστον. Εμείς τα παιδιά θα πρέπει να δώσουμε σε όλους το καλό παράδειγμα , χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο για μορφωτικούς, εκπαιδευτικούς και κάποιες φορές ψυχαγωγικούς σκοπούς, και όχι για να εκφοβίσουμε ή να λυντσάρουμε ανθρώπους και γεγονότα!!!

    TΕΛΟΣ

Αφήστε μια απάντηση

Copyright © …για το Μάθημα των Θρησκευτικών          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων