• προγ. σπ. Θρησκευτικά

    προγ. σπ. Θρησκευτικά
  • φωτόδεντρο
  • Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

    Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
  • Aγ. Γραφή

    Aγ. Γραφή
  • kutsal kitap

    startmenu
  • τυπικόν

    content
  • γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής

    γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής
  • Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών

    Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών
  • Ι. Μ. Ν. Σμύρνης

    Ι. Μ. Ν. Σμύρνης
  • Συναξαριστής

    Συναξαριστής
  • EDUCATION AND religion

    religion
  • εθελουσία λήθη 2

    biz029
  • εθελουσία λήθη 3

    12 - 1.jpgPadraic MoodCollector
  • Π.Θ.Σ. ΚΑΙΡΟΣ

    foto kairos
  • ΠΑΝΣΜΕΚΑΔΕ

    logo
  • Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΟΠΕΛΑΓΑ

    mesopelaga
  • religionslehrer.gr/

    religionslehrer.gr/
  • thriskeutikametaxi

    thriskeutikametaxi
  • θρησκευτικά αλλιώς

    θρησκευτικά αλλιώς
  • e- Θρησκευτικά.

    e- Θρησκευτικά.
  • Virtual School

    Virtual School
  • stavrodromi

    stavrodromi
  • δός μοι τοῦτον τὸν ξένον

    δός μοι τοῦτον τὸν ξένον
  • προφίλ

    SL384668

θρησκευτικός φανατισμός: οι απαρχές του και οι συνέπειές του σήμερα ανά τον κόσμο

Snap 2014-11-16 at 22.13.15

Το έργο θα ασχοληθεί με τα φαινόμενα θρησκευτικού φανατισμού, τη θρησκευτική θεμελίωση της βίας και τις ιστορικές συνέπειες. Αφορά στη θρησκεία και την ιστορία.

Subjects:
Cross Curricular, History, Religion, Social Studies / Sociology
Languages:
EL
Pupil’s age:
12 – 18
Tools to be used:
e-mail, Other software (Powerpoint, video, pictures and drawings), Twinspace, Video conference
Aims:
Να ερευνηθούν φαινόμενα θρησκευτικού φανατισμού Να αξιολογηθούν οι συνέπειες Να απορρίψουν οι μαθητές το φανατισμό στη θρησκεία
Work process:
Θα γνωριστούν οι μαθητές και τα σχολεία τους, θα επικοινωνήσουν, θα ερευνήσουν τα φαινόμενα θρησκευτικού φανατισμού, θα τα επεξεργαστούν, κριτικάρουν… και θα αντιπροτείνουν υγιείς στάσεις συνύπαρξης.
Expected results:
Δημιουργία ενιαίας παρουσίασης και σχετικής αφίσας.
;


Μια απάντηση προς “θρησκευτικός φανατισμός: οι απαρχές του και οι συνέπειές του σήμερα ανά τον κόσμο”

  1. Κύριε Καπετανάκη. θα φτιάξουμε λογαριασμό ή έχουμε ήδη?? Εγώ δεν μπορώ να μπω.

Αφήστε μια απάντηση

Copyright © …για το Μάθημα των Θρησκευτικών          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων