• φωτόδεντρο
  • Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

    Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
  • Aγ. Γραφή

    Aγ. Γραφή
  • kutsal kitap

    startmenu
  • τυπικόν

    content
  • γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής

    γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής
  • Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών

    Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών
  • Ι. Μ. Ν. Σμύρνης

    Ι. Μ. Ν. Σμύρνης
  • Συναξαριστής

    Συναξαριστής
  • EDUCATION AND religion

    religion
  • εθελουσία λήθη 2

    biz029
  • εθελουσία λήθη 3

    12 - 1.jpgPadraic MoodCollector
  • Π.Θ.Σ. ΚΑΙΡΟΣ

    foto kairos
  • ΠΑΝΣΜΕΚΑΔΕ

    logo
  • Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΟΠΕΛΑΓΑ

    mesopelaga
  • religionslehrer.gr/

    religionslehrer.gr/
  • thriskeutikametaxi

    thriskeutikametaxi
  • θρησκευτικά αλλιώς

    θρησκευτικά αλλιώς
  • e- Θρησκευτικά.

    e- Θρησκευτικά.
  • Virtual School

    Virtual School
  • stavrodromi

    stavrodromi
  • δός μοι τοῦτον τὸν ξένον

    δός μοι τοῦτον τὸν ξένον
  • προφίλ

    SL384668

Εμπειρίες απο το «blogging» στο μάθημα των Θρησκευτικών, Γιώργου Τσεκούρα

Κλείνοντας κι επίσημα σήμερα η φετινή σχολική χρονιά είμαι γεμάτος απο εμπειρίες : ευχαριστές και άσχημες. Στις ευχάριστες αλλα συνάμα και ενδιαφέρουσες  εμπειρίες μου συγκαταλέγεται και η δημιουργικη διαδικάσια που υλοποιούσμε αυτη την χρονία στο μάθημα των Θρησκευτικών, το blogging. Τώρα, δεν θα αναλύσω τι είναι το blogging (καθώς εχουν ηδη προαναφερθεί σπουδαία λόγια και είχε γινει ειδική  εκδήλωση επι του θεματος απο τον θεολόγο του σχολείου μας, κ. Γιώργο Καπετανάκη) αλλά θα  εκφράσω την προσωπική μου εμπειρία.

Προσωπικά η ηλεκτρονική διαδικάσια του blogging ηταν για εμενα μια πολυ ευχαριστη, δημιουργική και σπουδαία εργασία. Θεωρώ οτι είναι πολύ σημαντικο οι εργασίες που δημιουργεις να μπορεις να τις αναρτησεις καπου ωστε μεσω αυτης να ενημερωθεί, να μαθει και να ψυχαγωγηθεί και καποιος αλλος .  Επίσης, αυτη η διαδικασία προσέφερε  ζωντανεια, αμεσότητα και γενικά  ενδιαφερον  στο μαθημα των Θρησκευτικών, το οποίο δυστυχώς στις μερες είναι πολύ περιφρονημένο και παρεξημένο μάθημα από πολύ  μεγάλο ποσοστό μαθητών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι το εξης γεγονός : όταν ενημέρωσα καποιους συγγενείς μου για την εν λογω διαδικασία στην αρχη παραξενεύτηκαν που γινεται στο συγκεκριμένο μαθημα , λόγω της φυσης του, αλλά μόλις τους πληροφορησα περισσότερο ενθουσιάστηκαν και χαρηκαν που η εκπαιδευση προοδευει !

Ολοκληρώνοντας, ευχομαι να συνεχιστεί το blogging και στην ερχόμενη σχολική χρονία και σε αλλά μαθηματα, οχι μόνο στα Θρησκευτικά ωστε το ενδιαφερον και η κινητοποιήσητων μαθητών για τα μαθήματα του σχολείου να αυξηθεί,  γεγονός με σημαντικότατα αποτελέσματα στην σχεση μεταξυ μαθητων -σχολείου   και κατ επέκταση ,με σημαντικότατα αποτελεσματα, στην εκπαίδευση.

 Γιώργος Τσεκούρας

;


Αφήστε μια απάντηση

Copyright © …για το Μάθημα των Θρησκευτικών          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων