• φωτόδεντρο
  • Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

    Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
  • Aγ. Γραφή

    Aγ. Γραφή
  • kutsal kitap

    startmenu
  • τυπικόν

    content
  • γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής

    γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής
  • Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών

    Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών
  • Ι. Μ. Ν. Σμύρνης

    Ι. Μ. Ν. Σμύρνης
  • Συναξαριστής

    Συναξαριστής
  • EDUCATION AND religion

    religion
  • εθελουσία λήθη 2

    biz029
  • εθελουσία λήθη 3

    12 - 1.jpgPadraic MoodCollector
  • Π.Θ.Σ. ΚΑΙΡΟΣ

    foto kairos
  • ΠΑΝΣΜΕΚΑΔΕ

    logo
  • Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΟΠΕΛΑΓΑ

    mesopelaga
  • religionslehrer.gr/

    religionslehrer.gr/
  • thriskeutikametaxi

    thriskeutikametaxi
  • θρησκευτικά αλλιώς

    θρησκευτικά αλλιώς
  • e- Θρησκευτικά.

    e- Θρησκευτικά.
  • Virtual School

    Virtual School
  • stavrodromi

    stavrodromi
  • δός μοι τοῦτον τὸν ξένον

    δός μοι τοῦτον τὸν ξένον
  • προφίλ

    SL384668

Μανουήλ Πανσέληνος

Άννα Αμπαριάν

Β1 2013 2014

Ήταν Έλληνας αγιογράφος από τη Θεσσαλονίκη. Δεν είναι γνωστά τα στοιχεία της ζωής του. Άφησε πολλές σημαντικές αγιογραφίες στο Άγιο Όρος, ιδίως στην μονή Βατοπεδίου, της Λαύρας και του Πρωτάτου των Καρυών. Τα έργα του κατατάσσονται χρονολογικά μεταξύ του 11ου και 13ου αιώνα. Έργο του θεωρείται και το παρεκκλήσι του Αγίου Ευθυμίου στη Θεσσαλονίκη.Ήταν ο καλλιτέχνης που σφράγισε με το έργο του την τέχνη της εποχής και επηρέασε αποφασιστικά τη ζωγραφική του 14ου αιώνα στον οποίο η προφορική και η γραπτή παράδοση από τον 18ο αιώνα αποδίδει τις τοιχογραφίες του ναού του Πρωτάτου και ορισμένων καθολικών μονών του Αγίου Όρους.Ανεξάρτητα από την παράδοση τη σχετική με το έργο του και το πρόσωπο του σήμερα έχει γίνει ευρύτερα αποδεκτό ότι ο ζωγράφος αυτός ήκμασε στο τέλος του 13ω αιώνα και τις αρχές του 14αιώνα, διακόσμησε με το συνεργείο του το Πρωτάτο και εντυπωσίασε τους σύγχρονους και τους κατοπινούς του τόσο όσο κανείς άλλος επώνυμος καλλιτέχνης του Βυζαντίου.

Έργα του :

  • Η κυρία Θεοτόκος
  • Ο Ιησούς Χριστός
  • Ο μικρός Χριστός
  • Ο Αναπνέσων
  • Ο τιμίος Πρόδρομος
  • Ο απόστολος Παύλος
  • Ο απόστολος Πέτρος κ.α.

 

 

 

—Η κυρία Θεοτόκος
—Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ
—Η κεφαλή της Παναγίας
—Η κεφαλή του Χριστού
—Ο μικρός Χριστός
—Ο Αναπνέσων
—Ο τίμιος Πρόδρομος
—Ο απόστολος Παύλος
—Ο απόστολος Πέτρος
—κ.α

Ανεξάρτητα από την π αράδοση τ αιώνα, διακόσμησε με το συνεργείο του το Πρωτάτο και εντυπωσίασε τους σύγχρονους και τους κατοπινούς του τόσο όσο κανείς άλλος επώνυμος καλλιτέχνης του Βυζαντίου αιώνα, διακόσμησε με το συνεργείο του το Πρωτάτο και εντυπωσίασε τους σύγχρονους και τους κατοπινούς του τόσο όσο κανείς άλλος επώνυμος καλλιτέχνης του Βυζαντίουαιώνα, διακόσμησε με το συνεργείο του το Πρωτάτο και εντυπωσίασε τους σύγχρονους και τους κατοπινούς του τόσο όσο κανείς άλλος επώνυμος καλλιτέχνης του Βυζαντίουη Ααιώνα και τις αρχές του 14αιώνα και τις αρχές του 14νεξάρτητα από την παράδοση τη σχετική με το έργο του και το πρόσωπο του σήμερα έχει γίνει ευρύτερα αποδεκτό ότι ο ζωγράφος αυτός ήκμασε στο τέλος του 13ου αιώνα και τις αρχές του 14ου αιώνα, διακόσμησε με το συνεργείο του το Πρωτάτο και εντυπωσίασε τους σύγχρονους και τους κατοπινούς του τόσο όσο κανείς άλλος επώνυμος καλλιτέχνης του Βυζαντίουσχετική με το έργο του και το πρόσωπο του σήμερα έχει γίνει ευρύτερα αποδεκτό ότι ο ζωγράφος αυτός ήκμασε στο τέλος του 13ου αιώνα και τις αρχές του 14ου αιώνα, διακόσμησε με το συνεργείο του το Πρωτάτο και εντυπωσίασε τους σύγχρονους και τους κατοπινούς του τόσο όσο κανείς άλλος επώνυμος καλλιτέχνης του ΒυζαντίουΑνεξάρτητα από την παράδοση τη σχετική με το έργο του και το πρόσωπο του σήμερα έχει γίνει ευρύτερα αποδεκτό ότι ο ζωγράφος αυτός ήκμασε στο τέλος του 13ου αιώνα και τις αρχές του 14ου αιώνα, διακόσμησε με το συνεργείο του το Πρωτάτο και εντυπωσίασε τους σύγχρονους και τους κατοπινούς του τόσο όσο κανείς άλλος επώνυμος καλλιτέχνης του Βυζαντίου

—σφράγισε με το έργο του την τέχνη της εποχής και επηρέασε αποφασιστικά τη ζωγραφική του 14ου αιώνα στον οποίο η προφορική και η γραπτή παράδοση από τον 18ου αιώνα αποδίδει τις τοιχογραφίες του ναού του Πρωτάτου και ορισμένων καθολικών μονών του Αγίου Όρους. 

 

 

—

—Ο Μανουήλ Πανσέληνος ήταν Έλληνας αγιογράφος από τη Θεσσαλονίκη. Δεν είναι γνωστά τα στοιχεία της ζωής του. Άφησε πολλές σημαντικές αγιογραφίες στο Άγιο Όρος, ιδίως στην μονή Βατοπεδίου, της Λαύρας και του Πρωτάτου των Καρυών. Τα έργα του κατατάσσονται χρονολογικά μεταξύ του 11ου και 13ου αιώνα. Έργο του θεωρείται και το παρεκκλήσι του Αγίου Ευθυμίου στη Θεσσαλονίκη

Ο Μανουήλ Πανσέληνος ήταν Έλληνας αγιογράφος από τη Θεσσαλονίκη. Δεν είναι γνωστά τα στοιχεία της ζωής του. Άφησε πολλές σημαντικές αγιογραφίες στο Άγιο Όρος, ιδίως στην μονή Βατοπεδίου, της Λαύρας και του Πρωτάτου των Καρυών. Τα έργα του κατατάσσονται χρονολογικά μεταξύ του 11ου και 13ου αιώνα. Έργο του θεωρείται και το παρεκκλήσι του Αγίου Ευθυμίου στη Θεσσαλονίκη

;


Αφήστε μια απάντηση

Copyright © …για το Μάθημα των Θρησκευτικών          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση