• φωτόδεντρο
  • Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

    Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
  • Aγ. Γραφή

    Aγ. Γραφή
  • kutsal kitap

    startmenu
  • τυπικόν

    content
  • γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής

    γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής
  • Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών

    Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών
  • Ι. Μ. Ν. Σμύρνης

    Ι. Μ. Ν. Σμύρνης
  • Συναξαριστής

    Συναξαριστής
  • EDUCATION AND religion

    religion
  • εθελουσία λήθη 2

    biz029
  • εθελουσία λήθη 3

    12 - 1.jpgPadraic MoodCollector
  • Π.Θ.Σ. ΚΑΙΡΟΣ

    foto kairos
  • ΠΑΝΣΜΕΚΑΔΕ

    logo
  • Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΟΠΕΛΑΓΑ

    mesopelaga
  • religionslehrer.gr/

    religionslehrer.gr/
  • thriskeutikametaxi

    thriskeutikametaxi
  • θρησκευτικά αλλιώς

    θρησκευτικά αλλιώς
  • e- Θρησκευτικά.

    e- Θρησκευτικά.
  • Virtual School

    Virtual School
  • stavrodromi

    stavrodromi
  • δός μοι τοῦτον τὸν ξένον

    δός μοι τοῦτον τὸν ξένον
  • προφίλ

    SL384668

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Από την Τρίτη 26/02/2013 ξεκίνησε στο σχολείο μας η Διδακτική άσκηση φοιτητών και φοιτητριών του τμήματος Θεολογίας του ΕΚΠΑ. Υπεύθυνος της πράξης είναι ο Λέκτορας της Θεολογικής Σχολής κ. Μάριος – Κουκουνάρας Λιάγκης και τις διδασκαλίας πραγματοποιεί ο Καπετανάκης Γ. PhD  Θεολογίας. Οι  εμπλεκόμενοι φοιτητές και φοιτήτριες είναι  οι :

Α/Α     ΟΝΟΜΑ / ΕΠΩΝΥΜΟ                Α.Μ.
1       Ελισάβετ Αθανασάκη      1230201100005
2       Γεωργία Βουλγαράκη      1230201100041
3       Έλενα Λυγνού             1230201100166
4        Ισίδωρος Ζαρμακούπης       1230201100086
5       Χρήστος Ραπακούσιος     1230201100259
6       Παναγιώτης Χαράλαμπος   1230201100361
7       Παντελεήμων Θεολογίτης  1230201000091
8       Σταυριάννα Καρρά                 1230201100117
9       Ανδριάννα Κοντόγιωργα   1230201100137
10      Ευγενία Ντούρμα          1230201000221

11 Μαρία Πισσαδάκη      1230201000405

12 Γιώργος Δανιας    1230201100363

13 Ηλίας Ρίζος   1230200525168

Η πράξη ξεκίνησε με την Α΄τάξη και Δ.Ε. 40: Τέσσερα παραδείγματα νεοφανών θρησκευτικών φαινομένων και ακολούθησε η Β΄τάξη με τη Δ.Ε. 35: Ο Βουδισμός. Ο διδάσκων ακολούθησε ομαδοσυνεργατικά μοντέλα διδασκαλίας και η  παρεχόμενη γνώση εκφράστηκε σε κολάζ/τέχνημα και ppt εξειδικεύοντας τις δεξιότητες των μαθητών και βοηθώντας τους να αποκτήσουν στάσεις ανοχής και ανεκτικότητας προς τη διαφορετικότητα και την ετερότητα.
γ.δ.κ.
;


Αφήστε μια απάντηση

Copyright © …για το Μάθημα των Θρησκευτικών          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση