• φωτόδεντρο
  • Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

    Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
  • Aγ. Γραφή

    Aγ. Γραφή
  • kutsal kitap

    startmenu
  • τυπικόν

    content
  • γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής

    γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής
  • Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών

    Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών
  • Ι. Μ. Ν. Σμύρνης

    Ι. Μ. Ν. Σμύρνης
  • Συναξαριστής

    Συναξαριστής
  • EDUCATION AND religion

    religion
  • εθελουσία λήθη 2

    biz029
  • εθελουσία λήθη 3

    12 - 1.jpgPadraic MoodCollector
  • Π.Θ.Σ. ΚΑΙΡΟΣ

    foto kairos
  • ΠΑΝΣΜΕΚΑΔΕ

    logo
  • Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΟΠΕΛΑΓΑ

    mesopelaga
  • religionslehrer.gr/

    religionslehrer.gr/
  • thriskeutikametaxi

    thriskeutikametaxi
  • θρησκευτικά αλλιώς

    θρησκευτικά αλλιώς
  • e- Θρησκευτικά.

    e- Θρησκευτικά.
  • Virtual School

    Virtual School
  • stavrodromi

    stavrodromi
  • δός μοι τοῦτον τὸν ξένον

    δός μοι τοῦτον τὸν ξένον
  • προφίλ

    SL384668

Ευρωπαϊκό Δίκτυο για ανταγωνιστικά ηλεκτρονικά εκπαιδευτικά παιχνίδια…675

ludus_B

Η ανάπτυξη ανταγωνιστικών και δημιουργικών ηλεκτρονικών εκπαιδευτικών παιχνιδιών στη Νοτιανατολική Ευρώπη είναι ο στόχος του ευρωπαϊκού έργου LUDUS, το οποίο συντονίζει το Κέντρο Επιχείρησης & Καινοτομίας Ηπείρου. Το έργο συγχρηματοδοτείται από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα South East Europe και ο συνολικός προϋπολογισμός του ανέρχεται σε 1,57 εκατ. ευρώ. Συμμετέχουν 8 οργανισμοί από 6 χώρες (Ιταλία, Ουγγαρία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Σλοβενία και Ελλάδα) και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Απρίλιο. Από την Ελλάδα συμμετέχει επίσης η Εταιρεία Προαγωγής Μεθοδολογιών Έρευνας και Ανάπτυξης ΠΡΟΜΕΑ.

Τα ηλεκτρονικά εκπαιδευτικά παιχνίδια (serious games) χρησιμοποιούνται για κατάρτιση, επιμόρφωση, εκπαίδευση, ανάπτυξη δεξιοτήτων και ικανοτήτων, διοίκηση/διαχείριση εφαρμογών, κ.ά., καθώς οι άνθρωποι τείνουν να αφομοιώνουν ευκολότερα πληροφορίες που προσλαμβάνουν μέσω μεθόδων δράσης-αντίδρασης και ανταποκρίνονται ευκολότερα σε περιβάλλοντα που είναι ανταγωνιστικά αλλά και ψυχαγωγικά. Τα παιχνίδια αυτά επιτρέπουν στοχευμένη μάθηση, ενώ παρέχουν διασκέδαση, συνδυάζουν έντονη εμπλοκή και ισχυρό περιεχόμενο, πυροδοτούν έντονες αντιδράσεις και επιτρέπουν ταχεία αντίληψη ενός περίπλοκου περιβάλλοντος.

Το δίκτυο LUDUS απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οργανισμούς περιφερειακής διακυβέρνησης, εκπαιδευτικούς, ερευνητές, στελέχη τμημάτων ανθρώπινων πόρων, δημόσιους οργανισμούς, κ.λπ., που εμπλέκονται ή θα μπορούσαν να εμπλακούν σε σχετικές δράσεις κατάρτισης. Προωθεί την ανταλλαγή τεχνογνωσίας, την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών και τη διεύρυνση της χρήσης των ηλεκτρονικών αυτών παιχνιδιών.

Τελικός στόχος είναι να διαμορφωθεί μια κρίσιμη μάζα οργανισμών, σε ευρωπαϊκό επίπεδο, για την προώθηση της καινοτόμου αυτής μεθόδου εκμάθησης. Επιπλέον, το LUDUS αναπτύσσει βιώσιμους διακρατικούς δεσμούς συνεργασίας μεταξύ ερευνητικών φορέων, επιχειρήσεων και κέντρων καινοτομίας στον τομέα των ηλεκτρονικών εκπαιδευτικών παιχνιδιών.

Περισσότερες πληροφορίες για το έργο, καθώς και παρουσιάσεις, μελέτες, εκπαιδευτικό περιεχόμενο, κ.ά. είναι διαθέσιμα στον δικτυακό τόπο του έργου: http://www.ludus-project.eu

www.ekt.gr, με πληροφορίες από ΠΡΟΜΕΑ

;


Αφήστε μια απάντηση

Copyright © …για το Μάθημα των Θρησκευτικών          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση