• φωτόδεντρο
  • Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

    Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
  • Aγ. Γραφή

    Aγ. Γραφή
  • kutsal kitap

    startmenu
  • τυπικόν

    content
  • γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής

    γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής
  • Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών

    Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών
  • Ι. Μ. Ν. Σμύρνης

    Ι. Μ. Ν. Σμύρνης
  • Συναξαριστής

    Συναξαριστής
  • EDUCATION AND religion

    religion
  • εθελουσία λήθη 2

    biz029
  • εθελουσία λήθη 3

    12 - 1.jpgPadraic MoodCollector
  • Π.Θ.Σ. ΚΑΙΡΟΣ

    foto kairos
  • ΠΑΝΣΜΕΚΑΔΕ

    logo
  • Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΟΠΕΛΑΓΑ

    mesopelaga
  • religionslehrer.gr/

    religionslehrer.gr/
  • thriskeutikametaxi

    thriskeutikametaxi
  • θρησκευτικά αλλιώς

    θρησκευτικά αλλιώς
  • e- Θρησκευτικά.

    e- Θρησκευτικά.
  • Virtual School

    Virtual School
  • stavrodromi

    stavrodromi
  • δός μοι τοῦτον τὸν ξένον

    δός μοι τοῦτον τὸν ξένον
  • προφίλ

    SL384668

Επιμορφωτική συνάντηση με σχ. σύμβουλο θεολόγων…674

Ο σχολικός σύμβουλος θεολόγων κ Αλ. Καρυώτογλου, επισκέφθηκε σήμερα το σχολείο μας. Είχε συνάντηση με τους μαθητές του Γ1 τμήματος και με αφορμή το διήγημά του “Αντώνιος ο αμαρτωλός” είχαμε μια εποικοδομητική συζήτηση με τους τελειόφοιτούς μας για την ηθική και τη στάση των μαθητών απέναντι στα σύγχρονα προβλήματα. Ο εμπλουτισμός των απόψεων ενισχύθηκε με την αλληλεπίδασή μας και απο την όλη διδακτική πράξη δε μπορούσε να λείψει το επίκαιρο θέμα των μεταναστών και της διαφορετικότητας του πολιτισμικού υπόβαθρου των μαθητών αλλά και του κοινωνικού ιστού στον οποίον είμαστε μέτοχοι. Ενός ιστού που συνεχώς διευρύνεται με την τεχνολογική ανάπτυξη και τη χρήση του διαδικτύου και άρα και οι μαθητές θα πρέπει να εφοδιάζονται με τα κριτήρια εκείνα που θα τους καταστούν ικανούς να συνυπάρχουν με τους συνανθρώπους αλλά και να μπορούν να επιλέγουν ώστε να καθορίζουν τα όρια της ανεκτικότητας. Η ανάπτυξη κριτικής σκέψης είναι το εργαλείο που θα τους καταστήσει υπεύθυνους πολίτες του δημοκρατικά δομημένου σύγχρονου κόσμου μας.. Μέσα σε κλίμα καταλλαγής ολοκληρώθηκε η συνάντησή μας αυτή και ολοι οι μέτοχοι βγήκαμε ενδυναμωμένοι απο την εκπαιδευτική διαδικασία αφού:

οι μαθητές ένοιωσαν ότι δεν είναι απομονωμένοι στο σχολικό τους μικρόκοσμο αλλά και κάποιοι έξω από τα στενά όρια της εκπαιδευτικής κοινότητας μας ενδιαφέρονται για την πορεία τους τη γνωσιακή αλλά και την ψυχοκοινωνική τους ανάπτυξη

εμείς οι εκπαιδευτικοί, αισθανθήκαμε τη σύμπλευση και την επιβεβαίωση της διαδκτικής πορείας μας και επιβεβαιώσαμε την αναγκαιότητα της συνέχισης του έργου μας και ενίσχυσης του έργου μας

ο σχολικός σύμβουλος κατέγραψε το απαραίτητο του ρόλου του μαθήματος στην ηθική και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών.

;


Αφήστε μια απάντηση

Copyright © …για το Μάθημα των Θρησκευτικών          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση