“Αντισταθείτε…” έκθεση ζωγραφικής 40 γνωστών καλλιτεχνών για την Unicef στην “Τεχνόπολις”
09/03/2009 – 22/03/2009
“Αντισταθείτε…” είναι ο τίτλος αλλά και το “περιεχόμενο…” της εικαστικής έκθεσης που οργανώνεται από την Ελληνική Εθνική Επιτροπή της UNICEF με την υποστήριξη της “Τεχνόπολις” και της Νομαρχίας Αθηνών και τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων με την συμμετοχή 40 σημαντικών Ελλήνων καλλιτεχνών.
Οι καλλιτέχνες που συμμετέχουν εκπροσωπούν τρεις επιμέρους γενιές από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο έως και σήμερα.
Λαμβάνοντας ως αφετηρία τον κόσμο στον οποίο είναι αναγκασμένα να ζουν τα σημερινά παιδιά ανά την υφήλιο, τα έργα των ζωγράφων λειτουργούν κατεξοχήν συνειρμικά, προβάλλοντας τα προβλήματα τόσο του υποανάπτυκτου κόσμου (επιδημίες, λιμοί και πόλεμοι) όσο και του ανεπτυγμένου (τρομοκρατικές ενέργειες, απαγωγές, εμπόριο οργάνων, αποπλάνηση) και αναδεικνύουν το σημερινό παιδί ως την κατεξοχήν μονάδα αντίστασης στα σύγχρονα δεινά.
Στο πλαίσιο της έκθεσης θα κυκλοφορήσει εικονογραφημένος κατάλογος με κείμενα των καλλιτεχνών από τις εκδόσεις Λιβάνη.
Ώρες λειτουργίας: 10:00-21:00
Είσοδος ελεύθερη.
Επικοινωνία:
210 3461589
Τόπος: “Τεχνόπολις”, Αίθουσα “Κωστής Παλαμάς”
Διεύθυνση: Πειραιώς 100, Γκάζι
(Πηγή: www.cityofathens.gr)
Διαβάστε επίσης: “Παιδία στον απάνθρωπο κόσμο” από www.tovima.gr Πέμπτη 12 Μαρτίου 2009
Κάτω από Τέχνες | 0 ΣχόλιαΚανένα παιδί σε κελί
Εκατοντάδες παιδιά, ναι στην κυριολεξία παιδιά, βρίσκονται αυτή τη στιγμή μέσα σε υγρές και σκοτεινές φυλακές. Το «σωφρονιστικό σύστημα» δεν κάνει, βλέπετε, διακρίσεις. Διακατέχεται σε όλα τα επίπεδα από την ίδια «τυφλή», εκδικητική και τιμωρητική αντίληψη. Κάνει πως δεν βλέπει ότι οι φυλακές ανηλίκων είναι αποτέλεσμα μιας κοινωνικά άδικης πολιτικής, που δημιουργεί τους όρους και τις προϋποθέσεις για την «παραβατικότητα». Κάνει πως δεν βλέπει ότι οι φυλακές ανηλίκων είναι ο προθάλαμος για τις φυλακές ενηλίκων. Κάνει πως δεν βλέπει ότι η απουσία ενός δικτύου πρόληψης, φροντίδας και προστασίας του παιδιού και του εφήβου, είναι αυτή που εντείνει τη φτώχεια, τις ανισότητες και τις διακρίσεις.
Λύση δεν μπορεί να είναι ο εγκλεισμός και η τιμωρία. Λύση δεν μπορεί να είναι η δια της βίας «συμμόρφωση». Λύση δεν μπορεί να είναι η παραμονή των εφήβων σε κελιά χωρίς μόρφωση και ιατρική φροντίδα.
Διεκδικούμε την κατάργηση των φυλακών ανηλίκων και τη δημιουργία εναλλακτικών θεσμών ισότιμης και δημιουργικής ένταξης των παιδιών και των εφήβων στο κοινωνικό σύνολο.
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ 2008-2009
Στείλε e-mail με όνομα, επάγγελμα, πόλη στο kratoumenoi@yahoo.gr για να υπογράψεις κι εσύ το παραπάνω κείμενο
Περισσότερες Πληροφορίες αλλά και πολυ ενδιαφέροντα θέματα και απόψεις (Ακόμα και για τον Παλαιοκώστα) στο: http://www.keli.gr/
Κάτω από Απόψεις, Γενικά | 0 ΣχόλιαΣυγκέντρωση για τη δίκη των μαθητών
Στο πλευρό των μαθητών που διώκονται δικαστικά επειδή συμμετείχαν στις διαδηλώσεις του περασμένου Δεκεμβρίου θα βρεθούν η Νομαρχία Πειραιώς και καθηγητές μέσης εκπαίδευσης με συγκέντρωση διαμαρτυρίας που διοργανώνουν μεθαύριο, ημέρα της δίκης τους, έξω από το Τριμελές Πρωτοδικείο Πειραιώς. «Η κυβέρνηση για άλλη μία φορά δείχνει το αποκρουστικό, αυταρχικό και αντιδημοκρατικό πρόσωπό της» δήλωσε χθες, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, ο νομάρχης Πειραιώς κ. Ι. Μίχας. Και προσέθεσε: «Με αυταρχικές δικαστικές διώξεις σε βάρος των παιδιών μας επιχειρεί να ποινικοποιήσεις τη μαθητική αμφισβήτηση και να τρομοκρατήσει τη νέα γενιά. Θα αρκούσε να επισημανθεί ότι όλα μπορεί να τα περιμένει κανείς από μια κυβέρνηση που ξέρει να κάνει διάλογο μόνο με κλομπ και χημικά».
(Πηγή: www.tovima.gr Σάββατο 7 Μαρτίου 2009 )
Κάτω από Απόψεις, Γενικά, Σχολείο | 0 Σχόλια«Με ξέχασαν όλοι»
Ήταν η προσωποποίηση της «άλλης Ελλάδας». Με μια σπουδαία ανακάλυψη στην πληροφορική κατέκτησε την πρώτη θέση σε ευρωπαϊκό μαθητικό διαγωνισμό. Αντιλαμβανόμενος τη σπουδαιότητα του επιτεύγματός του ο ΕΤ ανέδειξε το θέμα στο πρωτοσέλιδο της 30ής Σεπτεμβρίου 2008, με αποτέλεσμα ο 17χρονος μαθητής Νίκος Πασσαλής από τη Θεσσαλονίκη να μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης για δύο μέρες. Ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής τού έστειλε συγχαρητήρια επιστολή. Επιπλέον οι (τότε) υπουργοί Τύπου και Παιδείας καθώς και διάφοροι πολιτικοί προχώρησαν σε διθυραμβικές δηλώσεις.
Από τότε πέρασαν πέντε μήνες. Ο μαθητής επέστρεψε στα θρανία και συνέχισε την έρευνά του. Ο ΕΤ παίρνει και πάλι την πρωτοβουλία να δει πόσο έχει αλλάξει η ζωή του 17χρονου μετά τη δημοσιότητα που πήρε η διάκρισή του και αν το «λαμπρό μυαλό» αξιοποιήθηκε από κάποιο φορέα ή ίδρυμα. «Δεν έχει γίνει τίποτα…» λέει ο 17χρονος επιχειρώντας να κρύψει την απογοήτευσή του.
Τα μοναδικά οφέλη δουλειάς ενός έτους που βραβεύτηκε σε έναν ευρωπαϊκό διαγωνισμό ήταν 1.000 ευρώ, ένας φορητός υπολογιστής και ένα έργο χαρακτικής. Πολλοί έσπευσαν να «φωτογραφηθούν» δίπλα στον Νίκο Πασσαλή, αμέσως μετά τη δημοσιοποίηση της πρωτιάς του στο διαγωνισμό. Ο Δήμος Νεάπολης, όπου ζει με την οικογένειά του, τον βράβευσε δίνοντάς του ένα έργο χαρακτικής. Ακολούθησε βράβευση από τη Νομαρχία Θεσσαλονίκης, όπου ο Παναγιώτης Ψωμιάδης τού χάρισε ένα φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή, ενώ σε ειδική εκδήλωση της Βουλής ο πρόεδρος του Σώματος κ. Δημήτρης Σιούφας τού έδωσε μία επιταγή 1.000 ευρώ.
Όμως αυτά επιζητούσε ένα νέο παιδί γεμάτο όρεξη για δουλειά και διακρίσεις; Αυτά εννοούσε στην επιστολή του ο Κώστας Καραμανλής, ο οποίος υπογράμμιζε πως «η διάκριση αυτή αποτελεί ένα ελπιδοφόρο μήνυμα για τις δυνατότητες της νέας μας γενιάς και μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο πρέπει να καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια που θα ενθαρρύνει τη μελέτη και έρευνα της επιστήμης της Πληροφορικής»;
«Δεν περίμενα να πάρει τέτοια έκταση η πρωτιά μου στο διαγωνισμό της EIROForum, που αποτελείται από μια κοινοπραξία των επτά μεγαλύτερων ερευνητικών κέντρων της Ευρώπης. Κρατούσα μικρό καλάθι απέναντι σε όλη αυτή τη δημοσιότητα και τα οφέλη της. Καλώς ή κακώς, επαληθεύτηκα», πρόσθεσε.
Τους τελευταίους μήνες ο Νίκος Πασσαλής ήρθε σε επικοινωνία με διάφορους καθηγητές πανεπιστημίων. Όλες αυτές οι επαφές έγιναν σε ένα καθαρά… θεωρητικό επίπεδο. Εντύπωση προκαλεί πως κανένας εκπρόσωπος του ιδιωτικού τομέα δεν επικοινώνησε μαζί του. Αν ο μαθητής ζούσε στις ΗΠΑ ή σε χώρα της κεντρικής Ευρώπης, πιθανότατα, οι πολυεθνικές θα έκαναν ουρές έξω από το σπίτι του εξασφαλίζοντας από τώρα μια συνεργασία.
(Πηγή: Ελεύθερος Τύπος, Τρίτη, 03.03.09)
Κάτω από Απόψεις, Σχολείο | 0 Σχόλια
Ιδέες & προτάσεις – Παιδεία & Εκπαίδευση
Αφιέρωμα (Απόσπασμα)
Κατώτερη Μέση Εκπαίδευση Σκέψεις για μια σύγχρονη σχολική παιδεία στη χώρα μας
Γιώργος Μπαμπινιώτης Καθηγητής της γλωσσολογίας στο πανεπιστήμιο Αθηνών, πρώην πρύτανης του πανεπιστημίου Αθηνών
Τι θα πρέπει να προσφέρει ένα σύγχρονο ελληνικό σχολείο Σκιαγραφήσαμε μερικές πλευρές τού προβλήματος της Εκπαίδευσής μας. Ας δούμε τώρα τι ζητάμε από μια εθνική δημόσια ελληνική εκπαίδευση και πώς μπορούμε σταδιακά να το πετύχουμε. Ας επισημάνουμε, ωστόσο, προκαταρκτικά ότι απ’ όπου κι αν ξεκινήσει κανείς (Λύκειο προς Δημοτικό, Δημοτικό προς Λύκειο) η Εκπαίδευση είναι ενιαία. Υπάρχει ένα συνεχές (continuum) της Παιδείας όπως υπάρχει κι ένα συνεχές στη γνώση. Μπορεί τυπικά και λειτουργικά να μιλάμε για Υποχρεωτική Εκπαίδευση(Δημοτικό Γυμνάσιο), αλλά και το Λύκειο- με τις σύγχρονες απαιτήσεις- πρέπει να ενταχθεί στην Υποχρεωτική (12χρονη αντί 9χρονη) Εκπαίδευση. Και εν πάση περιπτώσει ένας ενιαίος προγραμματισμός είναι, έστω προοπτικά, απαραίτητος.
Τα ελάχιστα ζητούμενα σε μια Σύγχρονη Εκπαίδευση είναι:
α) Να δημιουργήσουμε έναν υπεύθυνο πολίτη, κριτικά σκεπτόμενο, καλλιεργημένο, με κοινωνικές ευαισθησίες και δημοκρατικό φρόνημα.
β) Να μορφώσουμε έναν αυριανό πολίτη που θα μπορεί να αξιοποιεί την τεχνολογία της πληροφορίας, αφού προηγουμένως μάθει πώς να μαθαίνει, πώς να χρησιμοποιεί μια βιβλιοθήκη, μια Τράπεζα Δεδομένων, αφού δηλ. ασκηθεί στην αναζήτηση, τη διαχείριση και τη δημιουργική χρήση της πληροφορίας.
γ) Να δείξουμε και να πείσουμε ότι πέρα και πάνω από τις γνώσεις είναι η γνώση, πως το συνεχές της γνώσης και όχι οι σκόρπιες, αποσπασματικές κατά γνωστικές περιοχές και ασύνδετες πληροφορίες είναι ό,τι χρειάζεται η οργανωμένη σκέψη. Συγχρόνως να δείξουμε ότι η απομνημόνευση , ως νοητική διεργασία αποθήκευσης και αναπαραγωγής μεμονωμένων γνώσεων, είναι αποδεκτή και απαραίτητη, αλλά δεν μπορεί παρά να υποτάσσεται στον τελικό σκοπό, που είναι η κριτική σκέψη, η ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας τού μαθητή.
δ) Να προετοιμάσουμε έναν σκεπτόμενο άνθρωπο με ευαισθησίες στην τέχνη, στη μουσική, στα εικαστικά, στο θέατρο, στον κινηματογράφο, στη λογοτεχνία. Να προετοιμάσουμε τον αυριανό θεατή, τον αυριανό ακροατή, τον αυριανό αναγνώστη. Και τον αυριανό αθλούμενο και φίλαθλο. Γενικά, τον ευαίσθητο και καλλιεργημένο πολίτη. Με άλλα λόγια, να δώσουμε ερεθίσματα στον μαθητή να αισθανθεί μιαν άλλη σχέση με το σχολείο και να το αγαπήσει.
ε) Να προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη μόρφωση τού χαρακτήρα και τής προσωπικότητας τού μαθητή μέσα από σταθερές αρχές και αξίες, που να αποτελούν σημεία αναφοράς στη ζωή του.
στ) Η προσφερόμενη γνώση να μπορεί δυνάμει να οδηγήσει σε επαγγελματικές ενασχολήσεις που απαιτούν νοητική και κριτική ικανότητα χωρίς πανεπιστημιακή εξειδίκευση. Το απολυτήριο τού Λυκείου να έχει μορφωτική και κοινωνική βαρύτητα, επαγγελματικό αντίκρισμα και κύρος.
ζ) Να καλλιεργήσουμε ως Σχολείο και ως κοινωνία την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση με ένα εκσυγχρονισμένο σύστημα που θα οδηγεί σε γενική μόρφωση συνδυασμένη με επαρκή κατάρτιση, σε αξιοπρεπείς επαγγελματικές προοπτικές και σε δυνατότητες περαιτέρω τεχνολογικής και επαγγελματικής εξειδίκευσης υψηλού κύρους.
Αυτά είναι τα κύρια χαρακτηριστικά μιας σύγχρονης σχολικής παιδείας, τα «ιδεώδη» ή η «φιλοσοφία» ενός προτύπου παιδείας που χρειαζόμαστε χωρίς άλλη καθυστέρηση στη χώρα μας, ενός προτύπου παιδείας που διατηρεί πολλά στοιχεία από την παράδοση αλλά προχωρεί πολύ πιο πέρα σύμφωνα με τις απαιτήσεις και τις ανάγκες τού σήμερα.
(Πηγή: ΒΗΜΑ www.vimaideon.gr)
Κατεβάστε το Βήμα Ιδεών από εδώ ή από το www.vimaideon.gr
Κάτω από Απόψεις, Σχολείο | 0 Σχόλια
Νταρφούρ…
ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΣΟΥΔΑΝ
Ολο το δράμα των προσφύγων του Νταρφούρ αντικατοπτρίζεται στα βλέμματα αυτών των γυναικών, που προσπαθούν να επιζήσουν όπως όπως σε καταυλισμούς. Χθες, με πολυετή καθυστέρηση, το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο εξέδωσε ένταλμα σύλληψης κατά του προέδρου του Σουδάν Ομάρ Μπασίρ για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας στο Δυτικό Σουδάν, ένταλμα από το οποίο απουσιάζει ωστόσο η κατηγορία της γενοκτονίας. Το Σουδάν, όπως αναμενόταν, απέρριψε το ένταλμα, χαρακτηρίζοντάς το «μέρος ενός νεοαποικιακού σχεδίου», ενώ πλήθη διαδηλωτών συγκεντρώθηκαν στο κέντρο του Χαρτούμ προς υποστήριξη του 65χρονου προέδρου, δημιουργώντας φόβους για νέο «πογκρόμ» Αράβων κατά μαύρων Αφρικανών με την υπο στήριξη της κυβέρνησης. (ΑΡ/ ΒΕΝ CURΤΙS)
(Πηγή: www.tovima.gr
Ακολουθεί το τραγουδι των Mattafix, Living Darfur
Κάτω από Απόψεις, Γενικά | 0 Σχόλια
Διάλογος για την Παιδεία…Θα σωθεί ο ασθενής;
Εμμένει στην άποψή της να μην προσέλθει στον διάλογο για την παιδεία η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης- ΟΛΜΕ, μετά τη συνάντησή της με τον υφυπουργό Παιδείας κ. Α. Λυκουρέντζο και την ολιγόλεπτη συνάντηση που είχε, εκτός προγράμματος, και με τον υπουργό κ. Α. Σπηλιωτόπουλο, αναφέρουν Τα Νέα (27.02.2009).
Όπως είπε, μιλώντας στην εφημερίδα, ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ κ. Κώστας Μανιάτης, δεν δόθηκαν συγκεκριμένες δεσμεύσεις από πλευράς υπουργείου για την ικανοποίηση των αιτημάτων των καθηγητών, ενώ επανέλαβε ότι η ομοσπονδία έχει ήδη καταθέσει τις προτάσεις της για τη μεταρρύθμιση του εξεταστικού συστήματος και τη μορφή του νέου λυκείου και δεν πρόκειται να παραστεί στον διάλογο.
Ειδικά για τα οικονομικά αιτήματα- αύξηση βασικού μισθού με αφετηρία τα 1.400 ευρώ- ο κ. Σπηλιωτόπουλος είπε στους δημοσιογράφους, μετά τη συνάντηση, πως γνωρίζει ότι οι εκπαιδευτικοί είναι κακοπληρωμένοι, αλλά δεν έχει ο ίδιος την ευθύνη της οικονομικής πολιτικής. Και πρόσθεσε ότι λόγω της πρωτοφανούς χρηματοπιστωτικής κρίσης, η πολιτεία δεν έχει την άνεση να είναι δικαιότερη σε ό,τι αφορά τις απολαβές τους.
Όσον αφορά στο θέμα του διαλόγου, ο κ. Σπηλιωτόπουλος ανέφερε πως ένας από τους λόγους για τους οποίους βρέθηκε έστω για λίγο στη συνάντηση του υφυπουργού με τους εκπαιδευτικούς ήταν για να τους παροτρύνει εκ νέου να συμμετάσχουν στον διάλογο που θα γίνει σε επίπεδο Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και θα αφορά την αναμόρφωση του σχολείου, την αναμόρφωση της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Πάντως σε δύο εβδομάδες αναμένεται να υπάρξει νέα συνάντηση των καθηγητών με την ηγεσία του υπουργείου για άλλα εκπαιδευτικά θέματα όπως η επιμόρφωσή τους.
Πηγή: e-paideia.net (Τρίτη, 3 Μαρτίου 2009)
Νομίζω ότι η ΟΛΜΕ πρέπει να συμμετέχει στον διάλογο και μάλιστα ενεργά, επιτέλους ας αφήσουν όλοι τα μικροκομματικά και προσωπικά τους συμφέροντα στην άκρη και ας κάτσουν στο ίδιο τραπέζι. Πρέπει να γίνει κάτι άμεσα, η παιδεία, η νεολαία και η κοινωνία ολόκληρη είναι σαν καζάνι που βράζει και αυτό φάνηκε και από τα πρόσφατα γεγονότα του Δεκεμβρίου. Χρειάζονται ριζικές αλλαγές ας σκεφτούμε το καλό αυτού του τόπου και των παιδιών μας. Ας μην καθυστερούμε άλλο.
Κάτω από Απόψεις, Γενικά, Σχολείο | 0 Σχόλια
Η Ώρα της Γης…Ώρα για δράση…
Παγκόσμια συμβολική δράση ενάντια στην κλιματική αλλαγή Η Ώρα της Γης – Σάββατο 28 Μαρτίου 2009
Στις 20:30, το Σάββατο 28 Μαρτίου 2009, πόλεις και χωριά σε ολόκληρο τον κόσμο θα σβήσουν τα φώτα τους για μία ώρα ? την Ώρα της Γης? στέλνοντας ένα ισχυρό παγκόσμιο μήνυμα ότι όλοι μαζί μπορούμε να δράσουμε ενάντια στην υπερθέρμανση του πλανήτη.
Ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι σε περισσότερες από 1000 πόλεις του πλανήτη αναμένεται να συμμετάσχουν στη φετινή «Ώρα της Γης». Με αυτόν τον τρόπο θα σταλεί ένα μήνυμα στους ηγέτες του κόσμου, λίγους μήνες πριν την Παγκόσμια Σύνοδο των Ηνωμένων Εθνών για το Κλίμα στην Κοπεγχάγη το 2009, ότι απαιτούμε τη δέσμευσή τους για δράσεις που θα μειώσουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, προς όφελος του πλανήτη.
Περισσότερα:
http://www.wwf.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=709&Itemid=72
Τι μπορείτε να κάνετε
Μπορείτε να συμμετέχετε απλά σβήνοντας τα φώτα στο χώρο σας από τις 20:30 έως τις 21:30 το Σάββατο 28 Μαρτίου 2009. Υπάρχουν όμως πολλά άλλα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να πετύχει η Ώρα της Γης 2009.
- Εγγραφείτε τώρα. Δηλώστε επίσημα τη συμμετοχή σας στην Ώρας της Γης και βρείτε χρήσιμες συμβουλές και εργαλεία για να μειώσετε το καθημερινό ενεργειακό σας αποτύπωμα
- Πείτε το στους φίλους σας. Ή ακόμα καλύτερα πείτε το στους φίλους σας, την οικογένειάς σας και στους συνεργάτες σας. Ενθαρρύνετέ τους να δηλώσουν και αυτοί συμμετοχή στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να στείλετε με email το link αυτής της ιστοσελίδας και να κινητοποιήστε ακόμα περισσότερα άτομα.
- Πείτε τη δική σας Ιστορία. Πώς επηρεάζει η κλιματική αλλαγή την οικογένεια και την τοπική σας κοινωνία; Θέλουμε να μάθουμε πως γίνεστε μέρος της λύσης.
Το Schoolwave ξανάρχεται…
Το Schoolwave 2009 ετοιμάζεται, ήδη έχουν μαζευτεί 227 demos από μαθητικά συγκροτήματα απ’ όλη τη χώρα, από αυτά θα επιλεγούν τα καλύτερα τα οποία θα συμμετάσχουν στο Festival. Δυστυχώς η προθεσμία για συμμετοχές έχει λήξει, οπότε αν έχετε γκρουπάκι και το σκέφτεστε ετοιμαστείτε για του χρόνου. Σίγουρα θα γίνει και του χρόνου, φέτος είναι η τέταρτη χρονιά που διοργανώνεται και απ? ότι φαίνεται οι Schooligans και το Schoolwave Festival έχουν έρθει για να μείνουν.
Το κύμα εξαπλώνεται σε όλη την Ελλάδα, το Schoolwave έγινε ταινία, διοργανώνονται live με συγκροτήματα που συμμετείχαν σε προηγούμενα Schoolwave Festivals, κάθε φορά η διοργάνωση είναι και καλύτερη, τα τραγούδια διατίθενται από το site των Schooligans σε mp3 και γίνονται ανάρπαστα, στα DVD των συναυλιών η σκηνοθεσία είναι απίθανη, και τα παιδιά που συμμετέχουν αποδεικνύουν ότι όταν γουστάρουν και αγαπούν κάτι το κάνουν καλά…
Περισσότερες Πληροφορίες:
Προηγούμενα Schoolwave Festivals:
Κάτω από Γενικά, Μουσική, Σχολείο | 0 Σχόλια








