Άσκηση στο ΚΦ47 των Μαθηματικών της ΣΤ΄ Τάξης : Το πήρες το μήνυμα; (Άλλοι τύποι Γραφημάτων)


Δημοσιευμένο στις 5 Φεβρουαρίου 2018 – 19:00 | από ΕΖΕΡΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε μια άσκηση που έχει δημιουργηθεί με το πρόγραμμα υπολογιστικών φύλλων της Microsoft (Excel 2007) . Για να μπορέσετε να επεξεργαστείτε το αρχείο απαιτείται η χρήση του παραπάνω λογισμικού. Εναλλακτικά , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εφαρμογές υπολογιστικών φύλλων ανοιχτού κώδικα (Open/Libre Office) .

Για τη δική σας διευκόλυνση, μπορείτε να δείτε το ΚΦ47 στον υπολογιστή σας , κάνοντας κλικ εδώ (θα ανοίξει νέα καρτέλα στον φυλλομετρητή ιστού σας)

Η εκφώνηση της άσκησης , όπως βρίσκεται μέσα στο αρχείο είναι :

Στον παρακάτω πίνακα βλέπουμε τα σωματομετρικά στοιχεία ενός μαθητή , όπως αυτά διαμορφώθηκαν μέσα σε 12 μήνες . Αφού παρατηρήσεις τον πίνακα απάντησε στις παρακάτω ερωτήσεις :

 

Α) Ποιος τύπος διαγράμματος πιστεύεις ότι ταιριάζει περισσότερο ώστε να φαίνεται η εξέλιξη του βάρους και του ύψους του παιδιού στον χρόνο ; Επίλεξε το αντίστοιχο διάγραμμα και τοποθέτησέ το στον χώρο δίπλα στον πίνακα . Σχεδίασε 1 διάγραμμα για κάθε κατηγορία και ένα συνδυαστικό (σύνολο 3)
Β) Γιατί δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε διάγραμμα πίτας για τον παραπάνω πίνακα ;

Οι απαντήσεις δίνονται πάνω στο υπολογιστικό φύλλο. Μην ξεχάσετε να αποθηκεύσετε την εργασία σας και πριν τη στείλετε για διόρθωση να τη μετονομάσετε σε «KF47_ASK1_TOONOMASOU»

Άσκηση στο Κεφάλαιο 47



  1. Δεν υπάρχουν σχόλια προς “Άσκηση στο ΚΦ47 των Μαθηματικών της ΣΤ΄ Τάξης : Το πήρες το μήνυμα; (Άλλοι τύποι Γραφημάτων)”

Αφήστε μια απάντηση