Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης λειτουργίας Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών-Συμπεράσματα και προτάσεις

 

 

1Λίγα λόγια για το ερωτηματολόγιο…

 Το ερωτηματολόγιο αυτό έχει σχέση με την αξιολόγηση της χρήσης του Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών από τους ίδιους τους μαθητές/τριες. Γίνεται μια προσπάθεια να αξιολογηθεί το εργαστήριο με κριτήρια που αναφέρονται σε τέσσερις (4)  άξονες:

 1ος άξονας  Ασφάλεια – Καθαριότητα – Υγιεινή

2ος άξονας  Χρηστικότητα

3ος άξονας  Εργονομία

4ος άξονας  Λειτουργία

 Στόχος μας είναι να αναδειχθούν οι απόψεις  των μαθητών/τριων από τη χρήση του Εργαστηρίου ΦΕ σε συγκεκριμένους άξονες και να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε τις ελλείψεις που διαπιστώθηκαν. Η εργαστηριακή φιλοσοφία που προσπαθούμε να εμφυσήσουμε στους μαθητές μας τα τελευταία χρόνια απαιτεί μια συνεχή ανατροφοδότηση από αυτούς ώστε να επιτευχθούν τα «βέλτιστα» αποτελέσματα.

Το ερωτηματολόγιο συμπληρώθηκε από ένα σύνολο 166 μαθητών/τριών εντός διδακτικών ωρών στο Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών. Ο χρόνος που απαιτήθηκε ήταν περίπου 15 λεπτά και συμπληρώθηκε ανώνυμα.

 Τα αποτελέσματα της ανάλυσης των δεδομένων του ερωτηματολογίου  δημοσιοποιήθηκαν και στο ιστολόγιο του σχολείου.

Μπορείτε να δείτε -πλήρη- την έρευνα πεδίου στον παρακάτω σύνδεσμο:

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ 2

.

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση