Για όσους αμφιβάλλουν ή αρνούνται τη σπουδαιότητα της γνώσης των Ελληνικών σ’ όλη τους τη συνέχεια, ένας λόγος που εκφωνήθηκε σε ένα αγγλόφωνο ακροατήριο και έγινε απόλυτα κατανοητός.
Πατήστε εδώ.
Για όσους αμφιβάλλουν ή αρνούνται τη σπουδαιότητα της γνώσης των Ελληνικών σ’ όλη τους τη συνέχεια, ένας λόγος που εκφωνήθηκε σε ένα αγγλόφωνο ακροατήριο και έγινε απόλυτα κατανοητός.
Πατήστε εδώ.
Την περσινή χρονιά μας δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουμε νέους τρόπους να γνωρίσουμε, να βιώσουμε και να απολαύσουμε τις υποχρεωτικές διδακτικές προτάσεις του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Έτσι, στο μάθημα της Έκφρασης-‘Εκθεσης ασχοληθήκαμε με δύο τμήματα της Γ’ τάξης με το θέμα της Παράδοσης και ιδιαίτερα του πολυσυζητημένου προβλήματος των Μαρμάρων του Παρθενώνα. Τα παιδιά αναζήτησαν στο διαδίκτυο πληροφορίες και δημιούργησαν τις προσωπικές τους προτάσεις για το θέμα.
Ενδεικτικά θα ήθελα, λοιπόν, να παρουσιάσω αποσπάσματα από τις εργασίες τους και ταυτόχρονα να τους ευχαριστήσω πολύ όλους που πήραν μέρος και μορφοποίησαν αυτήν την εμπειρία με τη δική τους φρεσκάδα.
Πατήστε εδώ για να δείτε τη δουλειά τους: Εργασία 1, Εργασία 2, Εργασία 3.
Μπορείτε να δείτε το υλικό, αν πατήσετε εδώ.
Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “Ιστολογείν”!