Κανάλι νέων (RSS Feed) του άρθρουΤρέχον άρθρο

Ηλεκτρονική παρενόχληση

Ηλεκτρονική παρενόχληση

Το παραπάνω  βίντεο μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη διδασκαλία του μαθήματος Εφαρμογές Πληροφορικής της Α’ Λυκείου στο κεφάλαιο 15, και συγκεκριμένα στην ενότητα  για τον ηλεκτρονικό εκφοβισμό. Η προβολή του βίντεο, ως οπτικοακουστικό υλικό κεντρίζει το ενδιαφέρον των παιδιών και κερδίζει την προσοχή τους. Οι μαθητές ενθουσιάζονται με τη χρήση των νέων τεχνολογιών και συμμετέχουν καλύτερα στην εκπαιδευτική διαδικασία καθώς μπορούν να κατανοήσουν ευκολότερα κάποιες έννοιες. Νιώθουν ότι ξεφεύγουν από την κλασσική ανάγνωση του σχολικού βιβλίου και ότι μπορούν να αντλήσουν πληροφορίες για το θέμα και με άλλα μέσα. Μετά την προβολή του βίντεο μπορεί να γίνει μια συζήτηση με τους μαθητές, να σχολιάσουν το υλικό και να θέσουν τα δικά τους ερωτήματα / προβληματισμούς για το θέμα. Επίσης οι μαθητές μπορεί να κληθούν να συμμετέχουν πιο δημιουργικά και να μην είναι μόνο παθητικοί δέκτες της γνώσης, όπως να τους ανατεθεί να βρουν αντίστοιχο οπτικοακουστικό υλικό στο διαδίκτυο και να αποτυπώσουν τα συμπεράσματά τους φτιάχνοντας ακόμα και ένα δικό τους βίντεο.

Trackback URL



Αφήστε μια απάντηση