22/03/2010
Με απόφαση (16-3-2010) της Υπουργού Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, εγκρίθηκαν οι απαραίτητες πιστώσεις για την αποπληρωμή των ωρομισθίων, για ορισμένους από τους οποίους υπήρχαν εκκρεμότητες από το 2009, αμέσως μόλις άρχισε να υλοποιείται ο προϋπολογισμός του 2010.Υπογραμμίζεται ότι η αποπληρωμή αυτή εγκρίθηκε φέτος νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά.Ήδη, από τον Οκτώβρη του 2009 η νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου δεσμεύθηκε ως προς την προτεραιότητα αποπληρωμής χιλιάδων χαμηλόμισθων εργαζομένων στο χώρο της εκπαίδευσης.Το Δεκέμβριο του 2009 καλύφθηκε η υποχρέωση απέναντι στις χιλιάδες απλήρωτες καθαρίστριες με εξασφάλιση πρόσθετων πιστώσεων 12.500.00 εκ. €.Για τους ωρομισθίους της Α’ βάθμιας εξασφαλίστηκαν πιστώσεις
Τον έλεγχο των μισθολογικών καταστάσεων των ιδιωτικών σχολείων ζητά με έγγραφο του από τους Περιφερειακούς Διευθυντές μέχρι τις 26 Μαρτίου ο Ειδικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Μιχάλης Κοντογιάννης.
Με το έγγραφο που απέστειλε σήμερα 22/03 ζητά να διαπιστωθεί η εφαρμογή του Νόμου 682/1977, άρθρο 36, παρ. 1 (Περί Ιδιωτικών σχολείων Γενικής Εκπαιδεύσεως και Σχολικών Οικοτροφείων).
Στο έγγραφο επισημαίνεται ότι η οποιαδήποτε περικοπή μισθού αντίκειται στη νομοθεσία.
α) Τμήμα Ελεγκτών Αεράμυνας της Σχολής Ικάρων, το οποίο εντάσσεται στο 2ο και στο 4ο επιστημονικό πεδίο.
β) Σχολή Ιπταμένων Ραδιοναυτίλων, η οποία εντάσσεται στο 2ο και στο 4ο επιστημονικό πεδίο.
α) Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, το οποίο παραμένει στο 1ο επιστημονικό πεδίο.
β) Τμήμα Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας, το οποίο παραμένει στο 1ο επιστημονικό πεδίο.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, αντιλαμβανόμενη τον ζωτικό ρόλο που διαδραματίζει η πρόσβαση σε Επιστημονικές Ηλεκτρονικές Πηγές, για την ακαδημαϊκή και την ερευνητική κοινότητα, αντιμετώπισε το πρόβλημα της πρόσβασης που οφειλόταν σε σειρά από άστοχες ενέργειες του παρελθόντος.
Το κόστος χρηματοδότησης της πρόσβασης στις Ηλεκτρονικές Πηγές εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, όπως είχε ανακοινωθεί από την Υπουργό Παιδείας στην 62η Σύνοδο των Πρυτάνεων στο Λαύριο.
Με την υπογραφή της συγκεκριμένης δαπάνης (Απόφαση του Υπουργείου Οικονομίας Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, 1/3/2010) προβλέπεται η εκκίνηση των διαδικασιών για την άμεση αποκατάσταση της πρόσβασης στις Ηλεκτρονικές Πηγές των Ελληνικών Ακαδημαϊκών Ιδρυμάτων και των Ερευνητικών Κέντρων της χώρας.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ |
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ |
—– |
Δελτίο Τύπου 25/02/2010
Επίσης αναφέρθηκε στις προκλήσεις που καλείται το υπουργείο παιδείας να αντιμετωπίσει. Πρώτη πρόκληση αποτελούν οι άνθρωποι με προσόντα οι οποίοι μπορούν και να προσαρμοστούν και να αξιοποιηθούν και να αναδειχθούν οι ίδιοι.
Η δεύτερη πρόκληση αφορά στην ποιότητα, η οποία συνδέεται με την ανατροπή του φορεοκεντρικού, γραφειοκρατικού και δύσκαμπτου σημερινού συστήματος σε ένα ανθρωποκεντρικό σύστημα. «Πρώτα ο μαθητής» και «Πρώτα ο εκπαιδευόμενος, καταρτιζόμενος και ο εργαζόμενος πολίτης» ή ο πολίτης που έχει χάσει τη δουλειά του και αναζητά εργασία, ο νέος άνθρωπος που τελείωσε το Πανεπιστήμιο, αλλά “χτυπάει” πόρτες όπου άλλα ζητούν οι εργοδότες, και άλλα προσφέρει αυτός. Για όλους αυτούς τους πολίτες πρέπει να υπάρχει ευκαιρία, η οποία γίνεται μέσα από την ποιότητα.
Η τρίτη μεγάλη πρόκληση που αντιμετωπίζει το εκπαιδευτικό μας σύστημα, και ιδιαίτερα το σύστημα Δια Βίου Μάθησης από το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων, δεν είναι άλλη από την αποκέντρωση τους ίδιου του συστήματος. Ήδη έχει ξεκινήσει μια μεγάλη διαδικασία αποκέντρωσης στη χώρα.
Η κα Χριστοφιλοπούλου έκλεισε λέγοντας : «Να πάμε σε ένα Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων, που να μην αντικατοπτρίζει το σημερινό εκπαιδευτικό μας σύστημα αλλά το σύστημα όπως το ονειρευόμαστε! Αυτή είναι η μεγάλη πρόκληση, γιατί αν το κατορθώσουμε αυτό σήμερα, το αύριο στην εκπαίδευση και συνεπώς στην ανάπτυξη της χώρας, είναι μεγάλο!»
Στην ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί στο Υπουργείο Παιδείας με θέμα τη συγκρότηση ενός «Εθνικού Πλαισίου Προσόντων» θα παρουσιαστεί η πρόταση για τη δημιουργία του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο του νέου εθνικού δικτύου Δια Βίου Μάθησης.
Με τη συγκρότηση ενός Εθνικού Πλαισίου Προσόντων όλες οι μορφές τυπικής, μη τυπικής και άτυπης μάθησης όλων των βαθμίδων συσχετίζονται μεταξύ τους, τα αποτελέσματά τους αναγνωρίζονται και κατατάσσονται σε επίπεδα λαμβάνοντας υπόψη τα 8 επίπεδα του Ευρωπαϊκού Πλαισίου.
Η πιστοποίηση των προσόντων θα δομηθεί στη βάση μιας συμφωνίας που θα διασφαλίζει την ποιότητα και την αμοιβαία εμπιστοσύνη μεταξύ κράτους και κοινωνικών εταίρων, θα ενισχύει τη διαφάνεια στα επαγγελματικά προσόντα, θα διευκολύνει την πρόσβαση και την πρόοδο σε διαδικασίες Διά Βίου Μάθησης και θα υποστηρίζει καλύτερα τη σχέση εκπαίδευσης και κατάρτισης με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας.
Το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων μέσα από τη συγκρότηση του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων και τη δημιουργία ενός Εθνικού Δικτύου Διά Βίου Μάθησης επιδιώκει την ποιοτική αναβάθμιση της Διά Βίου Μάθησης στην Ελλάδα, τον εξορθολογισμό του συστήματος αναγνώρισης και πιστοποίησης προσόντων και την εδραίωση μιας γενικότερης κουλτούρας μάθησης με επίκεντρο τον πολίτη και τις ανάγκες του.
Δελτίο Τύπου 23/02/2010
Στη σημερινή ημερίδα που οργανώθηκε στο Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων με θέμα «Δια Βίου Μάθηση: Η Ελληνική προοπτική και η Σουηδική εμπειρία» απέστειλε χαιρετισμό ο Πρωθυπουργός, Γιώργος Α. Παπανδρέου, ενώ παρευρέθησαν και απεύθυναν χαιρετισμό η Υφυπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Εύη Χριστοφιλοπούλου, ο σύμβουλος του Πρωθυπουργού για θέματα Δια Βίου Μάθησης, καθηγητής Αλέξης Κόκκος και οι εκπρόσωποι της Μορφωτικής Συνομοσπονδίας Εργαζομένων (ABF) Σουηδίας, Karl‐Peter Thorwaldsson, o Πρόεδρος του ABF, Stefan Svensson, o Αναπλ. Γενικός Γραμματέας του ABF και ο Δρ Πέτρος Γουγουλάκης, Ανώτερος Λέκτωρ Παιδαγωγικής Πανεπιστημίου Στοκχόλμης. Το συντονιστικό ρόλο της ημερίδας είχε ο Γ.Γ. Δια Βίου Μάθησης, Ευθύμιος Μπάκας.
Ο Πρωθυπουργός, μέσω του μηνύματος που απέστειλε, τόνισε μεταξύ άλλων την ανάγκη να έχουν «όλοι οι πολίτες συνεχή πρόσβαση στη μάθηση και να καταστήσουμε τη γνώση και τη συνεχή εκπαίδευση κοινό αγαθό για όλους» και επισήμανε τη σημασία που έχει το γεγονός ότι «όλες οι δράσεις για τη Δια Βίου Μάθηση συντονίζονται από το Υπουργείο Παιδείας». Ο καθηγητής Αλέξης Κόκκος, παρουσίασε την πορεία της Δια Βίου Μάθησης στη χώρα μας από τη δεκαετία του ’80 όταν θεσπίστηκαν τα Λαϊκά σχολεία, ως αποτέλεσμα της γόνιμης συνεργασίας Ελλάδας – Σουηδίας και τόνισε τη χρησιμότητα της Σουηδικής εμπειρίας για την Ελληνική προοπτική στη Δια Βίου Μάθηση.
H Υφυπουργός Παιδείας μετέφερε στην ημερίδα το χαιρετισμό της Υπουργού Παιδείας, Άννας Διαμαντόπουλου, ενώ κατά τη διάρκεια της ομιλίας της αποτύπωσε το πολιτικό στίγμα της νέας στρατηγικής για τη Δια Βίου Μάθηση τονίζοντας ότι η Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας είναι «αποφασισμένη για μεγάλες τομές». Η κα Χριστοφιλοπούλου τόνισε ότι στόχος της νέας πολιτικής για τη Δια Βίου Μάθηση, είναι η δημιουργία ενός συστήματος ανθρωποκεντρικού, αναπτυξιακού και κοινωνικά δίκαιου.
Η Υφυπουργός επισήμανε : «Η Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας σχεδιάζει τη μεταφορά πολλών αρμοδιοτήτων για τη Δια Βίου Μάθηση στην Περιφέρεια και στους ισχυρούς δήμους που θα προκύψουν από τη νέα αρχιτεκτονική του συστήματος «Καλλικράτης». Οι μεγάλες προτεραιότητες για τη Δια Βίου Μάθηση όπως η πράσινη ανάπτυξη, οι νέες τεχνολογίες, ο πολιτισμός και η καταπολέμηση των κοινωνικών αποκλεισμών, εξειδικεύονται, σχεδιάζονται και εφαρμόζονται ανάλογα με της ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής με προγραμματικές συμβάσεις μεταξύ Κυβέρνησης και Τοπικής Αυτοδιοίκησης».
Α) Οι μαθητές υποβάλλουν το μηχανογραφικό δελτίο ηλεκτρονικά στην επιτροπή που θα λειτουργεί στο Γραφείο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ή στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας όπου λειτουργεί το λύκειό τους.
Β) Οι απόφοιτοι παλαιοτέρων ετών υποβάλλουν το μηχανογραφικό τους δελτίο στην ανωτέρω επιτροπή που θα λειτουργεί στο Γραφείο Ε.Ε. ή στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του τόπου διαμονής τους.
Οι υποψήφιοι μαζί με το μηχανογραφικό δελτίο υποβάλλουν στην Επιτροπή επικυρωμένο αντίγραφο του απολυτηρίου τους, αν είναι απόφοιτοι των ΕΠΑ.Λ. ή επικυρωμένο αντίγραφο του πτυχίο τους, αν είναι απόφοιτοι ΤΕΕ ή ΤΕΛ. Οι μαθητές της τελευταίας τάξης ΕΠΑΛ (ομάδα Α) υποβάλλουν βεβαίωση του ΕΠΑΛ ότι φοιτούν στην τελευταία τάξη.
Μέσα στην ίδια προθεσμία και στην ίδια Επιτροπή οι απόφοιτοι ΕΠΑΛ και οι απόφοιτοι Β΄ κύκλου ΤΕΕ (ημερησίων, εσπερινών), με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εξετάζονται προφορικά ή γραπτά κατά περίπτωση, πρέπει να υποβάλουν μαζί με το μηχανογραφικό τους δελτίο και σχετική αίτηση συνοδευόμενη από την προβλεπόμενη γνωμάτευση.
Εφιστάται ιδιαιτέρως η προσοχή των ενδιαφερομένων στην υποβολή του μηχανογραφικού τους δελτίου στην παραπάνω προθεσμία και επισημαίνεται ότι δεν πρόκειται να δοθεί παράταση στην προθεσμία αυτή. Όποιος δεν υποβάλλει μηχανογραφικό δελτίο αποκλείεται από τις πανελλαδικές εξετάσεις.
Τονίζεται τέλος ότι για την υποβοήθηση και ενημέρωση των υποψηφίων στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων www.ypepth.gr/exams έχουν αναρτηθεί δύο υποδείγματα του μηχανογραφικού δελτίου (ένα για τους αποφοίτους ΤΕΕ και ένα για ΕΠΑΛ-ομάδας Α) προκειμένου να τα μελετήσουν έγκαιρα και να τα χρησιμοποιήσουν ως βοήθημα κατά την προσέλευσή τους στην αρμόδια επιτροπή. Τα σχετικά υποδείγματα μπορεί να αναζητηθούν και από τα ΕΠΑ.Λ.
Οι υποψήφιοι πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη επιμέλεια και προσοχή κατά τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου γιατί μετά την ηλεκτρονική κατάθεσή του δεν επιτρέπεται καμιά διόρθωση ή αλλαγή.
Ανακοίνωση Τύπου 18/02/2010
Με απόφαση της Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου ορίσθηκαν ο Πρόεδρος, ο Αντιπρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. της Διοικούσας Επιτροπής του Πανεπιστημίου της Δυτικής Ελλάδας. Αναλυτικότερα:
Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής
Σερπάνος Δημήτρης: Καθηγητής στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών
Αντιπρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής
Καλογεράκης Νικόλαος: Καθηγητής στο τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Πολυτεχνείου Κρήτης
Μέλη Δ.Σ. Διοικούσας Επιτροπής
Αυλωνίτης Γιώργος: Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Βαϊνάς Κωνσταντίνος : Τοπογράφος Μηχανικός
Δεληβοριάς Άγγελος: Διευθυντής στο Μουσείο Μπενάκη
Λάλας Δημήτριος : Μηχανικός , Φυσικός
Μπάδα Κωνσταντίνα: Καθηγήτρια Κοινωνικής Λαογραφίας στο Πανεπιστήμιο Πατρών
Πιστιόλας Κωνσταντίνος :Οικονομολόγος
Φύλος Κωνσταντίνος :Δικηγόρος
Όπως έχουμε δηλώσει και δεσμευθεί επανειλημμένως καμία νέα σχολή, κανένα νέο τμήμα δεν θα λειτουργήσει αν δεν διαθέτει καθηγητικό προσωπικό, υποδομές, συγγράμματα και πρόγραμμα.
Η συγκεκριμένη σχολή δεν διαθέτει τις παραπάνω προϋποθέσεις για αυτό και δεν εντάσσεται στο μηχανογραφικό.
Δελτίο Τύπου 17/02/2010
Από το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων υπενθυμίζεται ότι οι υποψήφιοι για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2010 των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ – ΟΜΑΔΑΣ Β΄) για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση πρέπει να υποβάλουν στο Λύκειό τους σχετική Αίτηση-Δήλωση το αργότερο μέχρι τις 22 Φεβρουαρίου. Πιο συγκεκριμένα υπόχρεοι για την υποβολή της ανάλογης Αίτησης – Δήλωσης είναι:
Α) οι μαθητές της τελευταίας τάξης των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ)
Η ανάγκη των νέων να εκφράζονται και να διατυπώνουν το συναίσθημα τους είναι όχι μόνο αυτονόητη, αλλά πρέπει και να ενθαρρύνονται να το κάνουν. Όλα αυτά όμως μέσα σε ένα πλαίσιο σεβασμού της προσωπικότητας και της ομαλής λειτουργίας της σχολικής κοινότητας. Οι ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνολογία και στην επικοινωνία σε συνδυασμό με την ανάγκη ενημέρωσης αλλά και εκσυγχρονισμού των κανόνων μας επιβάλλουν να εγκύψουμε με σοβαρότητα και υπευθυνότητα πάνω στις νέες προκλήσεις.
Σχεδιάζεται από το Υπουργείο με τη συνδρομή του Συνηγόρου του Παιδιού ειδική ημερίδα για τη νέα προσέγγιση στις σχέσεις μαθητών και εκπαιδευτικών.Η Υπουργός Παιδείας ,Άννα Διαμαντοπούλου, στις 21 Νοεμβρίου 2009 συμμετείχε σε εκδήλωση – συζήτηση με το Συνήγορο του Παιδιού και την ομάδα Εφήβων Συμβούλων του Συνηγόρου με θέμα : «Σχολικοί Κανονισμοί και Δημοκρατική Διοίκηση στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση».Η συζήτηση βασίστηκε στα αποτελέσματα της έρευνας του Συνηγόρου του Παιδιού . Τα παιδιά έθεσαν το θέμα της έλλειψης ολοκληρωμένου πλαισίου δικαιωμάτων και ευθυνών μέσα στο πλαίσιο λειτουργίας της σχολικής κοινότητας. Η Υπουργός τόνισε την ανάγκη ενός νέου «συμβολαίου σχέσης κατανόησης» μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών που θα αποτελεί ουσιαστικά το αποτέλεσμα της επεξεργασίας όλων των απόψεων γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών, καθώς επίσης και την ανάγκη εκσυγχρονισμού του σχολικού κανονισμού, έτσι ώστε να καλύπτει τις νέες ανάγκες που έχουν δημιουργηθεί πλέον στο σχολικό περιβάλλον. «η νέα εποχή απαιτεί να δημιουργήσουμε νέο πλαίσιο και κανόνες συνεργασίας στη σχολική κοινότητα» ανέφερε χαρακτηριστικά η Υπουργός κλείνοντας την παρουσία της στη συνάντηση με τους νέους.
Λεπτομέρειες και υλικό από τη συζήτηση: http://vod.sch.gr/video/view/723.html
Δελτίο Τύπου 11/02/2010
Απάντηση της Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου στη Βουλή ύστερα από επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή του Σύριζα Τ. Κουράκη σχετικά με το αυτοδιοίκητο των Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων.
«Κανένα νέο τμήμα δεν θα ανοίξει, όπως γίνεται εδώ και πάρα πολλά χρόνια στα ΤΕΙ και στα Πανεπιστήμια, χωρίς να υπάρχουν καθηγητές και συγγράμματα, χωρίς να υπάρχουν προγράμματα σπουδών.»
Κυρία Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Προφανώς , η συζήτηση σήμερα δεν αφορά το άσυλο. Το άσυλο συνδέεται με την ιστορία του λαού μας, με την ιστορία των ελληνικών Πανεπιστημίων και δεν ετέθη ούτε τίθεται θέμα για την κατάργησή του. Είναι, όμως, σαφές ότι η ελληνική κοινωνία δεν αντέχει άλλο να καταμετρά κάθε χρόνο πόσες βιβλιοθήκες κάηκαν ή πόσοι υπολογιστές κατεστράφησαν ή πόσοι τοίχοι δεν υπάρχουν πια η πόσοι καθηγητές κρατήθηκαν όμηροι ή πόσα μαθήματα δεν έγιναν.
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, νομίζω ότι συμφωνούμε όλοι πως το ελληνικό Πανεπιστήμιο είναι ο κεντρικός πυλώνας για την ανάπτυξη και την κοινωνική συνοχή στη χώρα. Σε περιόδους κρίσης, όπως σήμερα, πρέπει να είναι μία δάδα για την ελευθερία, αλλά ταυτόχρονα και για την επιστημονική γνώση. Θα ήθελα λοιπόν να κάνω σαφές ότι ως Υπουργός Παιδείας, μέσα στα πλαίσια προφανώς, του θεσμικού πλαισίου και αναγνωρίζοντας απολύτως το Αυτοδιοίκητο των Πανεπιστημίων (το οποίο μάλιστα με τις νομοθετικές ρυθμίσεις που θα προωθήσουμε, ενισχύουμε είναι ο πυρήνας της εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση )δεν έχω πρόθεση, σας διαβεβαιώνω, να καθίσω παρατηρήτρια Πανεπιστημίων ,τα οποία δεν κάνουν μαθήματα ή αυτά να διακόπτονται επειδή κάποιοι δεν δέχονται καθηγητές, διανοούμενους να εκφράζουν μια άλλη άποψη, όπως δεν μπορούμε να αποδεχθούμε πια την καταπάτηση των νόμων από Πανεπιστημιακές σχολές που αφορούν πολύ συγκεκριμένα πράγματα που έχουν να κάνουν με την ποιότητα εκπαίδευσης των παιδιών μας, όπως το πώς γίνονται οι εξετάσεις ή αν γίνεται παρακολούθηση μαθημάτων ή ακόμη το πώς αποκτώνται τα πτυχία. Όλα αυτά δεν είναι αδιάφορα ούτε θα συνεχίσουμε πολιτικά να κάνουμε πως δεν υπάρχουν.
Γι’ αυτό και έχει πολύ μεγάλη σημασία και θέλω να σας πω κ. Κουράκη, ότι επ’ αυτού έστειλα στην επιστολή μου στους Πρυτάνεις, τα είπα όλα λέξη προς λέξη και υπάρχει το κείμενο της ομιλίας μου μέσα στην Σύνοδο των Πρυτάνεων στο Λαύριο, όπου δεν υπήρξε ούτε μια αντίρρηση, δεν υπήρξε ούτε ένας Πρύτανης, που να διαφωνήσει επί των θεμάτων αυτών και τα κείμενα εδόθησαν στη δημοσιότητα.
Το άσυλο, η σχέση μας με το άσυλο σήμερα, δεν είναι να μην αφήσουμε την Ελληνική αστυνομία να μπει, η οποία Ελληνική Αστυνομία είναι μέρος του Δημοκρατικού συστήματος, και βεβαίως κανένα λόγο δεν έχει να μπει στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο – δεν είμαστε σε περίοδο δικτατορίας – το πρόβλημα μας είναι να διαφυλάξουμε το άσυλο, την ελεύθερη διακίνηση όλων των ιδεών και όχι των ιδεών κάποιων οι οποίοι με ρόπαλα πολλές φορές χτύπησαν καθηγητές. Λοιπόν, το ελληνικό Πανεπιστήμιο πρέπει να γίνει ένα πρότυπο και ελευθερίας, αριστείας και δημιουργίας γνώσης και εκπαιδευτικής ποιότητας και φοιτητών οι οποίοι συμμετέχουν και στα μαθήματα τους και παίρνουν πτυχία τα οποία έχουν αντίκρισμα με βάση τη γ
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.