Το δεσποτάτο του Μυστρά
Στο παρακάτω αρχείο “Το δεσποτάτο του Μυστρά” υπάρχουν πολλές σημαντικές πληροφορίες.
Το Δεσποτάτο του Μυστρά
Στο παρακάτω αρχείο “Το δεσποτάτο του Μυστρά” υπάρχουν πολλές σημαντικές πληροφορίες.
Το Δεσποτάτο του Μυστρά
Η σημασία των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας θα πρέπει να αναδεικνύεται από το δημοτικό σχολείο. Ο πειραματισμός είναι μια άριστη πρακτική. Τα παιδιά πρέπει να δημιουργήσουν πειραματικές διαδικασίες που δίδουν έμφαση στην αξιοποίηση των ανεξάντλητων πηγών ενέργειας και ταυτόχρονα να τις συνδέσουν με καταστάσεις της ζωής.
Η ανακύκλωση είναι πολύ σημαντική στην προστασία του περιβάλλοντος. Η εκπαίδευση για αποτελεσματική ανακύκλωση θα πρέπει να ξεκινάει από το νηπιαγωγείο και να συνεχίζεται σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.
α. Αψίδες
«Σε πρώτη φάση χρησιμοποίησαν τη ρωμαϊκή παράδοση η οποία τους παρέπεμπε στην κατασκευή τεσσάρων αψίδων πάνω στις οποίες θα κατασκεύαζαν τον τρούλο. Η κατασκευή μεγάλου τρούλου προϋποθέτει κατασκευή μεγάλων αψίδων. Όμως το μεγάλο άνοιγμα της αψίδας σε συνδυασμό με το βάρος της θα προκαλούσε οριζόντια παραμόρφωση. Για να λύσουν αυτό το πρόβλημα έκτισαν πρώτα τεράστιες κολόνες και τοποθέτησαν τις αψίδες ανάμεσά τους. Οι κολόνες περιόριζαν την οριζόντια μετατόπιση των αψίδων.» (περισσότερα…)
Το μάθημα της πρακτικής μου είναι εμπνευσμένο από την μεγάλη αντοχή του ναού της Αγίας Σοφίας για 1500 περίπου χρόνια σε ένα έντονο σεισμογενές περιβάλλον. Ο σεισμός του1999 στην Κωνσταντινούπολη “έριξε” σύγχρονα κτίρια μερικές εκατοντάδες μέτρα από το ναό. Στην απάντηση του ερωτήματος “Πώς άντεξε ο ναός για πάνω από 1500 χρόνια;” θα αναδειχθούν πολλά στοιχεία για το κόσμημα της αρχιτεκτονικής, της ιστορίας και της ορθοδοξίας.
Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!