ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 27-11-2020

ΕΓΙΝΕ Η ΣΕΛ 17 ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

ΑΣΚΗΣΗ-ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΠΡΟΧΕΙΡΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ

2. Αντιμετώπισε σωστά ο Ιουστινιανός τους στασιαστές; Πώς αξιολογείτε τις ενέργειες
και των δύο πλευρών; Με ποιον τρόπο νομίζετε ότι θα μπορούσαν να ρυθμιστούν οι
διαφορετικές απόψεις και να αποτραπούν οι συγκρούσεις;

ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ Η ΑΣΚΗΣΗ 4η -ΑΚΡΟΣΤΙΧΙΔΑ ΤΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΥ

ΝΕΟ ΜΑΘΗΜΑ:

15. Η Αγία Σοφία, ένα αριστούργημα της αρχιτεκτονικής

Τι θα μάθουμε:

 – Ποιοι ήταν υπεύθυνοι για το σχεδιασμό της Αγίας Σοφίας.

– Ποιο ήταν το αρχιτεκτονικό της σχέδιο.

– Πώς η Αγία Σοφία έγινε κέντρο της θρησκευτικής και της εθνικής ζωής του Βυζαντίου.

Έγγραφο1

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ -ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΧΕΙΡΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ

  1. ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΝΙΚΑ;
  2. ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ;
  3. ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΝΕΘΕΣΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ;
  4. ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΧΕ;
  5. ΠΟΙΟΙ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΣΤΟ ΧΤΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΥΛΙΚΑ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ;
  6. ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΣ ΜΟΛΙΣ ΜΠΗΚΕ;
  7. ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ;

QUIZ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ