Feed
Άρθρα
Σχόλια

Αναδημοσίευση του άρθρου της κ. Άννας Μπαφίτη

http://stop-bullying.sch.gr/archives/991

Το σενάριο αυτό αφορά σε παρέμβαση για την πρόληψη και αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού, με
αξιοποίηση των ΤΠΕ και με βάση τις αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής . Μέσω των δραστηριοτήτων, οι μαθητές και οι μαθήτριες αναμένεται να αναπτύξουν ενσυναίσθηση, να διαμορφώσουν αρνητική στάση έναντι του εκφοβισμού, να βοηθηθούν να αντιμετωπίζουν τον εκφοβισμό, είτε ως θύματα είτε ως παρατηρητές, να κατανοήσουν ότι η οπτική του ατόμου ως προς τα προβλήματα που αντιμετωπίζει είναι σημαντικός παράγοντας για την επίλυσή τους και να ενισχύσουν τη σχέση με τους συμμαθητές τους. Η παρέμβαση σχεδιάστηκε για παιδιά της Πέμπτης Τάξης Δημοτικού, προβλέπει τη διάθεση τριών διδακτικών ωρών και έχει διαμορφωθεί για αξιοποίηση στο μάθημα της Ευέλικτης Ζώνης, ως βραχύ σχέδιο εργασίας με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό (Αγωγή Υγείας) . Ιδιαίτερα ενδείκνυται η εφαρμογή της εξάλλου, στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Ημέρας κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού (6 Μαρτίου).

 

Σχετικά αρχεία:

«»Ποιος φοβάται; Όχι εγώ!»: Παρέμβαση για την αποτροπή του εκφοβισμού»

 

Παρακολουθήστε ένα ταινιάκι που σχολιάζει με χιουμοριστικό τρόπο τον ρατσισμό και τα στερεότυπα!

Δείτε αυτό!


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Διαβάστε το σχεδιάγραμμα για την ανάπτυξη του θέματος “Η έλλειψη ελεύθερου χρόνου”

O Κ. Καρυωτάκης γεννήθηκε στην Τρίπολη στις 30 Οκτωβρίου 1896. Ο πατέρας του ήταν νομομηχανικός κι έτσι στα παιδικα του χρόνια αναγκαστηκε να αλλάζει συνέχεια τόπο διαμονής. Πέρασε από το Αργοστόλι, τη Λευκάδα, τη Λάρισα, την Καλαμάτα, την Αθήνα, τα Χανιά. Συνεχίστε να διαβάζετε ›

Το Γενικό Λύκειο Σούδας ξεκίνησε τη λειτουργία του με τη μορφή Λυκειακών τάξεων ως παράρτημα του 2ου Λυκείου Χανίων στις 13-6-1995. Συνεχίστε να διαβάζετε ›

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων