Εργαστήρια δεξιοτήτων – 3ο εργαστήριο

Στο 3ο εργαστήριο είδαμε 3 ολιγόλεπτα βιντεάκια που εξηγούν τον κύκλο του νερού:

 

 

και στην συνέχεια συμπληρώσαμε το ποιηματάκι “Οι σταγονούλες”

 

Ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα 2023 – Γ τάξη

Με τους μαθητές της Γ τάξης συμμετείχαμε στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα κώδικα

codeweek 2023

Αρχικά συζητήσαμε στην τάξη για την ψηφιακή αναπαράσταση των εικόνων, αποκωδικοποιήσαμε κώδικα pixelArt και “ανακαλύψαμε” την εικόνα που αναπαριστά.

collage1Γ2            collage2Γ2

Στην συνέχεια χρησιμοποιήσαμε την online εφαρμογή Zaply Code και κάθε ομάδα έφτιαξε το δικό της pixelArt.

Στιγμιότυπο οθόνης 2023 10 30 231856

Ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα 2023 – Β τάξη

Τα δύο τμήματα της Β τάξης συμμετείχαν στα μέσα Οκτωβρίου στην Ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα. 

 

codeweek 2023

 

Παίξαν με το Online Bee-Bot και γράψαν τα ονόματά μας με την βοήθεια της μελισσούλας. Αρκετός χρόνος, πολλές προσπάθειες και πολλή υπομονή χρειάστηκε για να καταφέρουν οι μικροί μαθητές να προγραμματίσουν το ρομποτάκι να επισκεφτεί τα γράμματα του ονόματός τους.

beebot2    beebot1

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

κύβος

Θεματική Ενότητα: Δημιουργώ και Καινοτομώ Δημιουργική                                         Σκέψη και Πρωτοβουλία

Υποθεματική: STEM – Ρομποτική

Τίτλος: STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική

ΤΑΞΗ: Β1

Δεξιότητες που καλλιεργούνται:

Α. Δεξιότητες μάθησης: κριτική σκέψη, επικοινωνία, συνεργασία, δημιουργικότητα

Β.Δεξιότητες Ζωής: Υπευθυνότητα, πρωτοβουλία, οργανωτική ικανότητα, προγραμματισμός,  παραγωγικότητα, κοινωνικές δεξιότητες, προσαρμοστικότητα, υπευθυνότητα.

Γ. Δεξιότητες της τεχνολογίας και επιστήμης: Δεξιότητες μοντελισμού και προσομοίωσης, πληροφορικός γραμματισμός – Τεχνολογικός γραμματισμός, δεξιότητες διεπιστημονικής και διαθεματικής  χρήσης των νέων τεχνολογιών, συνδυαστικές δεξιότητες ψηφιακής τεχνολογίας, επικοινωνίας και συνεργασίας

Δ. Δεξιότητες του νου: Στρατηγική σκέψη, Επίλυση προβλημάτων, κατασκευές, πλάγια σκέψη

Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα:

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «STEM και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική», έχει σκοπό να έρθουν σε επαφή οι μαθητές/ήτριες με θέματα που αφορούν την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική και την τεχνολογία.

Στόχοι του εν λόγω προγράμματος είναι τα παιδιά, να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά της μάθησης μέσα από τον προβληματισμό, να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν ένα πρόγραμμα, να εξασκηθούν στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης, να αναπτύξουν δεξιότητες προσανατολισμού και μέτρησης αποστάσεων και να αναζητήσουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα, όπως ο κύκλος του νερού και η υδροδυναμική.

Οι κανόνες του εργαστηρίου πληροφορικής

Με τους μαθητές της Β τάξης επαναλάβαμε τους βασικούς κανόνες που ισχύουν για το εργαστήριο πληροφορικής  και φτιάξαμε ένα ομαδικό κολάζ.

Β1κανόνας1

κανόνας2

κανόναςβ1

Β2

κανόνας1

 

κανόνας2

κανόναςβ2

Εικόνες από την συνάδελφο Ναταλία Γεωργιτζίκη.

To lapbook των υπολογιστών

Ξεκινώντας η νέα και τελευταία στο δημοτικό, σχολική χρονιά της ΣΤ κάναμε μια επανάληψη σε όσα έχουμε μάθει τις προηγούμενες χρονιές και φτιάξαμε lapbooks.

ΣΤ1

lapbook ST1

 

ΣΤ2

lapbook ST2

Αρχική ιδέα και δημιουργοί του lapbook: Ναταλία Γεωργιτζίκη, Βασιλική Κάζη, Ειρήνη Ματσαγγούρα