Η αλληγορία ενός ηλεκτρονίου που ήθελε να είναι “ελεύθερο”….

άτομο

Τα πιο κοντινά στον πυρήνα ηλεκτρόνια, πιθανότατα, νιώθουν να κατέχουν μέσα στο άτομο μια κυρίαρχη θέση σε σχέση με τα άλλα που βρίσκονται μακρύτερα…

Δεν γνωρίζουν όμως ότι όσο πιο κοντά βρίσκονται στο δυνάστη πυρήνα, τόσο η «εσωτερική τους ενέργεια» είναι μικρότερη από τα άλλα ηλεκτρόνια που βρίσκονται μακρύτερα.

Για να απομακρυνθούν λοιπόν τα ηλεκτρόνια από την δύναμη του πυρήνα και να οδηγηθούν σε τροχιές μακρινότερες από αυτόν πρέπει «να αυξήσουν την ενέργεια που περικλείουν μέσα τους».

Ένα ηλεκτρόνιο γίνεται «Ελεύθερο» μόνο αν αποκτήσει εσωτερική ενέργεια τόσο μεγάλη όση χρειάζεται για να υπερνικήσει τη δύναμη που ασκεί πάνω του ο πυρήνας της δύναμης.

Και κάτι σημαντικό:
«Το ηλεκτρόνιο είναι «ρεύμα ενέργειας», ενώ ο «πυρήνας» «Ύλη».

Και το ρεύμα ενέργειας, το «Ηλεκτρόνιο» έχει ως αποστολή του να υπερνικά την «Ύλη» και να είναι Ελεύθερο.

Μάνος Δανέζης, αστραφυσικός

Σχετικά με Μαθαίνω να Μαθαίνω

Θα ήθελα να διδάξω στους μαθητές μου να ταξιδεύουν στον κόσμο, στο μυαλό, στην ψυχή! Να δημιουργούν κι ακόμη καλύτερα να συνδημιουργούν! Να θέλουν να κάνουν λίγο καλύτερο τον κόσμο, να εκτιμούν τους ανθρώπους που η σκέψη τους και η καρδιά τους είναι πιο μεγάλη από το εγώ τους κι αυτούς που ξέρουν να ακούν. Να θαυμάζουν εκείνους που έχουν το σθένος να αναγνωρίζουν τα λάθη τους και τη δύναμη να συγχωρούν πρώτα τον εαυτό τους και μετά τους άλλους! Να επιλέγουν την αισιοδοξία και τη δράση από το τέλμα και την γκρίνια.


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Ευρωπαϊκός Κινηματογράφος. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *