1o ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ:Implementation and Evaluation: Εφαρμογή και αξιολόγηση του προγράμματος

Με το τέλος του προγράμματος οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στο πρόγραμμα απάντησαν σε ερωτηματολόγιο αξιολόγησης του προγράμματος αλλά και των αποτελεσμάτων συμμετοχής του σχολείου μας.

Οι κύριοι στόχοι του προγράμματος που ήταν η γνωριμία και η επαφή με την καινοτομία, τις νέες διδακτικές προσεγγίσεις με τη χρήση  Νέων Τεχνολογιών επιτεύχθηκαν  σε μεγάλο βαθμό.Η συμμετοχή μας στο πρόγραμμα βοήθησε εκπαιδευτικούς και μαθητές στην ανάπτυξη και βελτίωση δεξιοτήτων, που το αυστηρό σχολικό πρόγραμμα δεν τους δίνει τη δυνατότητα εύκολα να τις αξιοποιήσουν.Η στάση του σχολείου ήταν θετική και έδωσε δείγματα αλλαγής του παιδαγωγικού σχεδιασμού.

Ύστερα από δύο χρόνια εφαρμογής του προγράμματος μαθητές και εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν τις ΤΠΕ ως μέσο δημιουργίας και επίλυσης προβλημάτων.

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν έξι χώρες και πραγματοποιήθηκαν αρκετές μαθησιακές δραστηριότητες, σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα. Οι συντονιστές κάθε χώρας ήταν υπεύθυνοι για την οργάνωση των ομάδων και των  δραστηριοτήτων τους. Κάθε χώρα ορίστηκε υπεύθυνη για τον συντονισμό μιας κινητικότητας. Επίσης κάθε σχολείο ήταν υπεύθυνο για τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:

  • Ελλάδα: Φυσική αγωγή και Καλλιτεχνικά μαθήματα
  • Ουγγαρία: Πληροφορική
  • Ιταλία: Ανθρωπιστικές επιστήμες
  • Ρουμανία: Ψυχολογία και παιδαγωγικά
  • Ισπανία: Μαθηματικά και Φυσικές επιστήμες
  • Τουρκία: Ξένες γλώσσες-Αγγλικά.

Οι μαθητές είχαν τη δική τους συμβολή στην εκτέλεση των δραστηριοτήτων με τη διακριτική παρουσία των εκπαιδευτικών, αφού οι δραστηριότητες μας βασίστηκαν στη μάθηση μέσω προτζεκτ (project based learning).

Αναλυτικά τα στάδια εφαρμογής του προγράμματος ήταν:

Activity 1:Οκτώβριος 2014: περίοδος προετοιμασίας του προγράμματος. Οργάνωση ομάδων μαθητών και εκπαιδευτικών. Εγγραφή στην πλατφόρμα etwinning.  Δημιουργία  κλειστών ομάδων στο facebook. Δημιουργία ανοιχτών ομάδων στο facebook  για την επικοινωνία και διάχυση του προγράμματος.

Activity 2: Νοέμβριος –Δεκέμβριος 2014:Εισαγωγή και εκμάθηση εργαλείων web 2.0  που χρησιμοποιήθηκαν στο πρόγραμμα. Παρουσίαση  εργασιών ( prezi, moviemaker, power point ,animoto ). Δημιουργία ιστοσελίδας του προγράμματος.

Activity 3:Ιανουάριος 2015:Ύστερα από αυτήν την περίοδο οργανώθηκε η πρώτη διεθνική συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα.

Το πρώτο μέρος της εκδήλωσης ήταν αφιερωμένο στους στόχους και τις επιδιώξεις του προγράμματος. Έγιναν ομιλίες  με ταυτόχρονες παρουσιάσεις σε power point, γραμμένες και στα αγγλικά και στα ελληνικά , με θέμα τις δεξιότητες του 21αιώνα και η εφαρμογή τους σε ένα σύγχρονο σχολείο.

Οι ομιλίες ήταν ανοιχτές για το κοινό, συμμετείχαν μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί, αντιπρόσωποι της τοπικής κοινωνίας αλλά και οι μορφωτικοί ακόλουθοι των πρεσβειών της Τουρκίας και της Ουγγαρίας στην Αθήνα.

Ακολούθησε παρουσίαση βίντεο με εργαστηριακά πειράματα  φυσικής και χημείας και μια παρουσίαση εικονικού μουσείου για το μάθημα ιστορίας.

Στη συνέχεια  έγινε η εκπαιδευτική συνάντηση του προγράμματος. Επαναπροσδιορίστηκε το χρονοδιάγραμμα των εργασιών και των κινητικοτήτων, με μικρές αλλαγές που οφείλονταν  στην καθυστέρηση έναρξης του προγράμματος, λόγω μη έγκαιρης  καταβολής της χρηματικής επιδότησης σε ορισμένα  σχολεία. Καθορίστηκαν οι στόχοι και οι σκοποί του προγράμματος, οι εργασίες των μαθητών, η αξιολόγηση, ο τρόπος εργασιών, τα εργαλεία που θα χρησιμοποιούσαμε και τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Ενημέρωση της ιστοσελίδας του προγράμματος.

Activity 4: Φεβρουάριος-Μάρτιος 2015: Ακολουθήθηκε το πλάνο που είχε καταρτιστεί στη συνάντηση της Αθήνας τον Ιανουάριο. Οι μαθητές έκαναν τις εξής δραστηριότητες:

  • Δημιουργία multilingual λεξικού.
  • Δημιουργία λεξικού με ομόηχες λέξεις.
  • Δημιουργία ενός λεξικού με φράσεις.
  • Δημιουργία διαλόγων.
  • Κοινές λέξεις ανάμεσα στις χώρες. Η ομάδα μας βρήκε κοινές λέξεις ανάμεσα στα ελληνικά -τουρκικά, ελληνικά-ιταλικά και ελληνικά-ισπανικά.
  • Ως μια ξεχωριστή δραστηριότητα οι μαθητές δημιούργησαν επίσης  μια παρουσίαση με θέμα τις λέξεις που έχουν ελληνική ρίζα.
  • Υποτιτλισμός 11 βίντεο . Η ομάδα μας επέλεξε να υποτιτλίσει τραγούδια βασισμένα στην ποίηση του Νίκου Καββαδία.

·         Δημιουργία εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα από το ελληνικό σχολείο: « It’s all greek to me».

  • Ενημέρωση της ιστοσελίδας του προγράμματος.

Activity 5: Μάρτιος 2015: Πραγματοποιήθηκε η πρώτη κινητικότητα των μαθητών στην Ουγγαρία. Παρουσίαση εργασιών. Δραστηριότητες Φυσικής Αγωγής. Δημιουργία logo  του προγράμματος. Δημιουργία εφημερίδας. Αξιολόγηση. Ενημέρωση της ιστοσελίδας του προγράμματος.

Activity 6:Απρίλιος 2015: Περίοδος των μαθηματικών και των Φυσικών επιστημώνΣυμμετοχή του σχολείου μας στην παγκόσμια ημέρα του πειράματος του Ερατοσθένη. Σχέδια μαθημάτων στη Φυσική και τη Χημεία. Πειράματα στα εργαστήρια. Χρήση εφαρμογών και εργαλείων web 2.0. Μελέτη του έργου ελλήνων φυσικών, παρουσίαση. Ενημέρωση της ιστοσελίδας του προγράμματος.

Activity 7: Μάιος-Ιούνιος 2015: Περίοδος των Ανθρωπιστικών επιστημών.Γνωριμία με το αρχαίο ελληνικό θέατρο. Ο Αριστοφάνης και η διαχρονικότητα των έργων του. Βιωματικό εβδομαδιαίο σεμινάριο αυτοσχεδιασμού και κίνησης στους Όρνιθες του Αριστοφάνη με μουσική Μάνου Χατζιδάκι.  Δημιουργία βίντεο με την εφαρμογή touchcast. Ενημέρωση της ιστοσελίδας του προγράμματος.

Activity 8:  Ιούνιος 2015: Αξιολόγηση του προγράμματος. Τέλος της πρώτης χρονιάς.

Activity 9: Σεπτέμβριος 2015: Δεύτερη κινητικότητα μαθητών στη Ρουμανία.Παρουσίαση των εργασιών. Πραγματοποιήθηκαν εργασίες σε θέματα που είχαν ως βάση την επίλυση των νέων τύπων εργασιών  και την εισαγωγή νέων μορφών αξιολόγησης για τους μαθητές. Ενημέρωση της ιστοσελίδας του προγράμματος.

Activity 10:  Οκτώβριος 2015: Δεύτερη διεθνική συνάντηση εκπαιδευτικών στην Ιταλία.

Τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν:

  • Αξιολόγηση των δραστηριοτήτων που είχαν πραγματοποιηθεί μέχρι τότε.
  • Η πορεία του προγράμματος
  • Σχεδιασμός των δραστηριοτήτων για το δεύτερο χρόνο του προγράμματος.
  • Η κινητικότητα στην Ισπανία με αντικείμενο μελέτης τις Ανθρωπιστικές και Φυσικές Επιστήμες.
  • Η κινητικότητα στην Τουρκία με αντικείμενο μελέτης τη Φυσική Αγωγή και την  Τέχνη.
  • Διάχυση του προγράμματος.

Τα αντικείμενα μελέτης:

  • Ανθρωπιστικές επιστήμες . Μελέτη συγγραφέων και ποιητών .
  • Φυσικές επιστήμες. Θέματα που είχαν  σχέση με το περιβάλλον, τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, το φαινόμενο του θερμοκηπίου.
  • Φυσική αγωγή και τέχνη. Κατάθεση πρότασης από το ελληνικό σχολείο. Δια βίου άσκηση, υγιεινή διατροφή των εφήβων, η τέχνη μέσω των Ολυμπιακών αγώνων.

Ενημέρωση της ιστοσελίδας του προγράμματος.

Activity 11: Νοέμβριος 2015: Περίοδος Ανθρωπιστικών επιστημώνΣχέδιο μαθήματος .Το θέμα και οι δραστηριότητες είχαν σχέση με σύγχρονους ποιητές και συγγραφείς κάθε χώρας ώστε μέσα από το έργο τους οι μαθητές να μάθουν και να κατανοήσουν την ευρωπαϊκή λογοτεχνία. Ενημέρωση της ιστοσελίδας του προγράμματος.

Activity 12: Δεκέμβριος 2015-Ιανουάριος 2016: Περίοδος μαθηματικών και φυσικών επιστημών Οι μαθητές έκαναν τα πρώτα τους βήματα στην στην online και δια βίου μάθηση με την εγγραφή τους σε ένα διαδικτυακό μάθημα του πανεπιστημίου Yale.

«The Atmosphere, the Ocean and environmental Change» μέσα από την πλατφόρμα eliademy.

Απώτερος σκοπός της δραστηριότητας αυτής ήταν οι μαθητές να έλθουν σε επαφή  με ένα εντελώς , για τα δικά τους μαθησιακά δεδομένα, νέο περιβάλλον μάθησης που αφορούσε  την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και να κατανοήσουν τι σημαίνει δια βίου μάθηση. Ακολούθησε αξιολόγηση της δραστηριότητας. Ενημέρωση της ιστοσελίδας του προγράμματος.

Activity 13:  Φεβρουάριος 2016: Τρίτη κινητικότητα των μαθητών στην Ισπανία Παρουσιάστηκαν τα εκπαιδευτικά συστήματα των χωρών. Οι μαθητές ασχολήθηκαν με δραστηριότητες τέχνης. Ενημέρωση της ιστοσελίδας του προγράμματος.

Activity 14:  Φεβρουάριος-Μάρτιος 2016: Περίοδος Φυσικής Αγωγής και Τέχνης.Το θέμα που ασχολήθηκαν οι μαθητές ήταν  η φυσική Αγωγή και η Τέχνη στον Αθλητισμό. Το σχολείο μας ήταν υπεύθυνο για τη διαχείριση δραστηριοτήτων του προγράμματος αυτής της περιόδου . Σκοπός ήταν  η δραστηριοποίηση των έφηβων μαθητών στη δια βίου φυσική άσκηση και υγιεινή διατροφή και η ανακάλυψη της τέχνης μέσω του αθλητισμού.

Τρία πλάνα μαθημάτων εκπονήθηκαν για την εφαρμογή του Project based learning ως μεθόδου  διδασκαλίας .Ακολούθησε αξιολόγηση των δραστηριοτήτων. Ενημέρωση της ιστοσελίδας του προγράμματος.

Activity 15: Απρίλιος 2016 : Τέταρτη   κινητικότητα των μαθητών στην Ουγγαρία ( αντί της Τουρκίας λόγω των προβλημάτων στη χώρα). Παρουσίαση εργασιών. Συζήτηση για την συγγραφή της τελικής έκθεσης. Αξιολόγηση. Συνεργασία και συντονισμός των ενεργειών μας. Ενημέρωση της ιστοσελίδας του προγράμματος.

Activity 16:  Μάιος-Ιούνιος 2016: Τελική αξιολόγηση του προγράμματος. Ερωτηματολόγια. Επεξεργασία

Activity 17: Ιούλιος-Αύγουστος 2016: Προετοιμασία για την συγγραφή της τελικής έκθεσης στη γλώσσα της κάθε χώρας.  Δημιουργία webpages/e-book. Ενημέρωση της ιστοσελίδας του προγράμματος.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , , , | Γράψτε σχόλιο

1ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ: “Preparing for life in the 21st century”

poster1Τη διετία 2014-2016 το σχολείο μας για πρώτη φορά συμμετείχε σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα. Η συμμετοχή αντιμετωπίστηκε με πολύ ενθουσιασμό από τη σχολική κοινότητα γιατί μας δόθηκε η  ευκαιρία να ανοίξουμε τα φτερά μας στον κόσμο, να ξεφύγουμε από τα στενά πλαίσια της πόλης μας, να έλθουμε σε επαφή με συναδέλφους από την Ευρώπη, να γνωρίσουμε  διαφορετικά εκπαιδευτικά συστήματα, να τα συγκρίνουμε, να υιοθετήσουμε η να απορρίψουμε στοιχεία.

Για τους μαθητές ήταν η ευκαιρία να επικοινωνήσουν με νέους της Ευρώπης, να βελτιώσουν τις μαθησιακές τους ικανότητες με νέα καινοτόμα προγράμματα, να μελετήσουν και  να ανακαλύψουν τη γνώση μέσα από διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης, να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους πέρα από τα στενά πλαίσια του δικού μας εκπαιδευτικού συστήματος, να ταξιδέψουν και να γνωρίσουν διαφορετικές κουλτούρες και να ευαισθητοποιηθούν στη διαφορετικότητά τους, να ξεφύγουν από τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις.

Στις εργασίες χρησιμοποιήθηκε η μάθηση μέσω  project (Project Based learning) , δίνοντας έμφαση στις δεξιότητες που θέλαμε να αναπτύξουμε: την κριτική σκέψη, τη συνεργασία, την ομαδικότητα, την επικοινωνία, τη δημιουργικότητα.

Ταυτόχρονα με τη θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης του  Gardner προσεγγίστηκε η μάθηση ως μια πολυδιάστατη διαδικασία όπου συμμετέχουν πολλοί τομείς. Οι μαθητές ήλθαν σε επαφή με διαφορετικούς και καινοτόμους τρόπους μάθησης  (elearning, skype classroom) εξοικειώθηκαν  με τις νέες τεχνολογίες , δημιούργησαν τη δική τους εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, χρησιμοποίησαν αρκετές web 2.0  εφαρμογές, συμμετείχαν σε πειράματα φυσικής, χημείας και στην παγκόσμια ημέρα Ερατοσθένη, σε βιωματικό σεμινάριο για τον Αριστοφάνη.Έμαθαν να χρησιμοποιούν με άνεση προγράμματα επεξεργασίας εικόνας και βίντεο και εφαρμογές της Microsoft. Το σχολείο διοργάνωσε εκπαιδευτικές ημερίδες και βιωματικά σεμινάρια για εκπαιδευτικούς και μαθητές . Και είδαν   ότι «ο  κόσμος δεν είναι τελικά τόσο μεγάλος, ότι οι νέοι σε όποια χώρα και αν ζούνε έχουν τους ίδιους προβληματισμούς αλλά και τις ίδιες προσδοκίες για το μέλλον τους» ( από την αξιολόγηση της μαθήτριας Παναγιώτας Σουλιώτη, φοιτήτρια Ιατρικής πλεον).

Πραγματοποιήθηκαν 4 κινητικότητες μαθητών και δύο διεθνείς συναντήσεις εκπαιδευτικώνposter. Η πρώτη συνάντηση έγινε στην Αθήνα, που λόγω εκλογών πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Τιτάνια, με συμμετοχής μαθητών, γονέων, εκπαιδευτικών, της τοπικής αρχής του δήμου μας και την παρουσία των Μορφωτικών Ακολούθων της Τουρκίας και Ουγγαρίας.Η δεύτερη συνάντηση εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκε στο Pozzuoli, Naples, Italy.

Οι συναντήσεις μας αποτέλεσαν κομβικό σημείο που προστέθηκαν στα κίνητρα των συμμετεχόντων και έθεταν με σαφήνεια το επίπεδο των δραστηριοτήτων.

Οι ομάδες των εκπαιδευτικών όχι μόνο ασχολήθηκαν με το πρακτικό/τεχνικό κομμάτι κάθε δραστηριότητας αλλά κατά τη διάρκεια του προγράμματος συζητήθηκαν, αναλύθηκαν ακόμα και αμφισβητήθηκαν κάποιες  προσεγγίσεις που ήταν αποτέλεσμα της διαφορετικής κουλτούρας αλλά και των εκπαιδευτικών συστημάτων.  Επιπλέον, σύντομα έγινε φανερό ότι η διαπροσωπική επικοινωνία ήταν απαραίτητη, προκειμένου να οικοδομήσουμε μια κοινή προσέγγιση με το πρόγραμμα στην πρώτη θέση.

Η πλατφόρμα etwinning χρησιμοποιήθηκε από τους συμμετέχοντες, παρέχοντας τα εργαλεία για συζητήσεις και ανταλλαγή υλικών και εργασιών. Καθώς οι συμμετέχοντες απέκτησαν περισσότερη εμπειρία και εμπιστοσύνη, η χρήση της πλατφόρμας αυξήθηκε και εντάθηκε.

Οι επιπτώσεις των σχολικών συμπράξεων Erasmus+ σε όλους τους εμπλεκόμενους ήταν:

Για τους μαθητές:

  • Διαπολιτισμική ικανότητα / ευαισθητοποίηση: αύξηση της γνώσης σχετικά με τις χώρες εταίρους και τους πολιτισμούς.
  • Αυξημένες γλωσσικές δεξιότητες στη μητρική γλώσσα και στις Ξένες γλώσσες.
  • Γνώση και συνειδητοποίηση των διαφορετικών πολιτισμών.
  • Βελτίωση αυτοπεποίθησης και ανάληψης πρωτοβουλιών.
  • Αυξημένες δεξιότητες στις ΤΠΕ. Εκμάθηση και εξοικείωση εφαρμογών.
  • Ομαδικότητα, συνεργασία, επικοινωνία.
  • Απόκτηση κινήτρων για τα μαθήματα και όλα τα γνωστικά αντικείμενα.

Για τους εκπαιδευτικούς:

  • Γνωριμία με τον πολιτισμό και την κουλτούρα άλλων χωρών.
  • Γνωριμία με τα εκπαιδευτικά συστήματα άλλων χωρών και εφαρμογή νέων διδακτικών μεθόδων.
  • Εμβάθυνση και διερεύνηση επιστημονικών ενδιαφερόντων. Δημιουργία κινήτρου για συνεργασία σε μια διεπιστημονική ομάδα.
  • Βελτίωση των ΤΠΕ δεξιοτήτων.
  • Βελτίωση δεξιοτήτων διαχείρισης έργων.
  • Ανάπτυξη δια βίου γνωστικών ικανοτήτων.
  • Δημιουργία ισχυρών δεσμών με τους εταίρους συναδέλφους.
  • Βελτίωση και ανάπτυξη στις ξένες γλώσσες.
  • Κίνητρα για την επαγγελματική κατάρτιση και την ανάπτυξη δεξιοτήτων.

Για το σχολείο:

  • Βελτίωση του σχολικού κλίματος
  • Εμπλουτισμός του εκπαιδευτικού προγράμματος  με καινοτόμες δράσεις.
  • Εξοικείωση με την ιδέα της Ευρωπαϊκής εκπαίδευσης και κοινωνίας.
  • Δυνατότητα σύγκρισης και αξιολόγησης της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
  • Δυνατότητα διοργάνωσης ημερίδων. Ανάπτυξη των διεπιστημονικών προσεγγίσεων.
  • Αλλαγές στην υποστήριξη οργάνωσης και διαχείρισης του σχολείου.
  • Καλύτερη ομαδική εργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών.

 Για τους γονείς:

  • Ήταν άψογη η  συνεργασία τους με το σχολείο και τους εκπαιδευτικούς του προγράμματος.
  • Υπήρξαν υποστηρικτικοί στην υλοποίηση του προγράμματος.
  • Τα παιδιά τους ήλθαν σε επαφή με εκπαιδευτικά συστήματα, ταξίδεψαν και γνώρισαν διαφορετικές κουλτούρες

Αξιολόγηση του προγράμματος

  • Η θετική στάση διαπιστώνεται με ερωτηματολόγια προς εκπαιδευτικούς και μαθητές σχετικά με τη χρησιμότητα των δραστηριοτήτων και τα αποτελέσματά τους.
  • Ο βαθμός ικανοποίησης εκπαιδευτικών και μαθητών που θα τους οδηγήσει στην ανάληψη νέων καινοτόμων προγραμμάτων και τους μαθητές σε περισσότερο ενεργή  συμμετοχή τους.
  • Η διάχυση των αποτελεσμάτων των δράσεων στη σχολική κοινότητα.
  • Η επιτυχία του στόχου διαπιστώνεται από τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων και τη μεγάλη επισκεψιμότητα στην σχολική ιστοσελίδα( 3.614 χρήστες), τη συμμετοχή στις εκδηλώσεις και με ερωτηματολόγια που διανέμονται στους εκπαιδευτικούς, στους μαθητές και στους γονείς.
  • Αύξηση της συνεργασίας και της αλληλεπίδρασης μεταξύ των καθηγητών.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , , | Γράψτε σχόλιο

Η παρουσίαση του 1ου ΕΠΑ.Λ Αιγάλεω

Η παρουσίαση του 1ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Αιγάλεω στην Ημερίδα που διοργανώθηκε από την ΔΔΕ Γ’ Αθήνας την Τρίτη 2 Μαΐου 2017 με θέμα τη Διάχυση των αποτελεσμάτων των σχεδίων Erasmus+ που υλοποιύνται στην Γ’ Αθήνας για το σχολικό έτος 2016 2017.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , , , , , | Γράψτε σχόλιο

Σκηνές από Δραστηριότητες Ευρ. Προγρ. Erasmus+

ΟΜΙΛΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΒΡΑΔΥΑ ΜΙΚΡΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΗ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΤΟΥΣ ΔΕΛΦΟΥΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΣΚΙΑΣ ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗΣ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

MIND THE LAB – Παρουσίαση Πειραμάτων Erasmus+ σε Σταθμό του Μετρό!

MIND THE LAB ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΕΤΡΟ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Ανταλλαγή καρτών με τα άλλα μέλη Κράτη

IMG_0220

CHRISTMAS5 CHRISTMAS2 CHRISTMAS4 CHRISTMAS3 CHRISTMAS6

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Leaflet Erasmus+ CTEIE

FINAL_Leaflet Erasmus_CTEIE

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ – Erasmus+ 2016-2018

LOGO PROJECT

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Eβδομάδα στη Γαλλία

Η πόλη που ζούμε. Η πόλη που θέλουμε να ζούμε το 2020″

Διακρατική συνάντηση του προγράμματος στη LeBugue της Γαλλίας

26-9 έως 1-10 2016team_erasmus

Για να δείτε τις δραστηριότητες της ομάδας του Erasmus+ στην πόλη Le Bugue πατήστε εδώ…

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Δράσεις του 9ου Γυμνασίου Ιλίου στα πλαίσια του Erasmus+

Οι δράσεις του 9ου Γυμνασίου Ιλίου στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ το σχολικό έτος 2015-16

  • Επίσκεψη στον Αντιδήμαρχο Πολιτισμού κ. Βασιλόπουλο από την ομάδα Erasmus+.

Περισσότερα εδώ.

  • Επίσκεψη στη Βιέννη

Περισσότερα εδώ.

Συνέχεια

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο