Feed
Άρθρα
Σχόλια

Συναντηθήκαμε σήμερα Τετάρτη 6-4-2011 με αντιπροσωπία των συλλογών γονέων του 8ου και του 9ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς και είχαμε μακρά και εποικοδομητική συζήτηση πάνω σε θέματα συνεργασίας του σχολικού οργανισμού και των γονέων. Η αντιπροσωπία των γονέων αποτελούνταν από τους κκ Παπαδάκη Ιωάννη, Παναγή Μαρίνα , Τουλομενίδου Ελένη, Χαλλιάρη Ιουλία και έθεσε θέματα που αφορούν στους τομείς της Αγωγής υγείας, της κυκλοφοριακής Αγωγής, και της θεατρικής Παιδείας, εκθέτοντας συγκεκριμένες προτάσεις για το επόμενο διάστημα αλλά και γενικότερα την πάγια αξιοποίηση των γνώσεων και των δεξιοτήτων των γονέων από τις σχολικές μονάδες μέσα από την ενσωμάτωση τους σε συγκεκριμένες δράσεις και ρόλους κατά τον εκπαιδευτικό τους σχεδιασμό. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης έγινε μια πρώτη αξιολόγηση των προτάσεων και των δυνατοτήτων και αποφασίστηκε να ακολουθήσει δεύτερη συνάρτηση για την συγκεκριμενοποίηση των πρωτοβουλιών
Οι παιδαγωγικές απόψεις που κυριαρχούν σήμερα, θέλουν το σχολείο, ως εκπαιδευτικό οργανισμό, να μετακινείται από το γραφειοκρατικό πρότυπο του παρελθόντος και να στρέφεται προς τις ανάγκες της κοινότητας στην οποία απευθύνεται. Σταδιακά, γονείς και δάσκαλοι αναλαμβάνουν από κοινού το έργο του εκπαιδευτικού προγραμματισμού. Συνεργάζονται για την επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων στους οποίους από κοινού έχουν συμφωνήσει. Το πλαίσιο του κεντρικά καθορισμένου αναλυτικού προγράμματος παραμένει και εξελίσσεται, ωστόσο ο ρόλος του γονιού αναβαθμίζεται και η συμμετοχή του δεν θεωρείται μόνο επιθυμητή αλλά και αναγκαία. Η συμμετοχή των γονέων θεωρείται καθοριστικός παράγοντας της αποδοτικότητας του σχολείου και η σχέση τους με τους εκπαιδευτικούς επιδιώκεται να αποκτήσει χαρακτηριστικά όπως: συνεργατική ισότητα, συναίνεση στους στόχους, ανταλλαγή πληροφοριών για διάφορες μεθόδους και διάλογος ώστε να αποτιμώνται τα εκάστοτε πεπραγμένα …

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων