Feed
Άρθρα
Σχόλια

Απαντώντας  στο σχετικό αίτημα  3 κατοίκων του χωριού Καμαρίτσα   σχετικά με την επαναλειτουργία του σχολείου  θα θέλαμε να υπογραμμίσουμε ότι στην αρμοδιότητά  μας είναι η διαμόρφωση σχετικής εισήγησης και όχι η λήψη της απόφασης.  Η εισήγησή μας  για την μη έναρξη λειτουργίας του 1/θεσίου Δημοτικού Σχολείου Καμαρίτσας  λαμβάνει υπόψη το περιεχόμενο της σχετικής νομοθεσίας αλλά και λόγους που αναφέρονται  στην ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου, τις συνθήκες έλλειψης που διαμορφώνονται στη διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού στο Νομό μας  και την εκφρασμένη επιλογή της πλειοψηφίας των γονέων που εμφανίζονται να  επιλέγουν την μεταφορά των μαθητών στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Ψαχνών.

  1. Η εξυπηρέτηση των διδακτικών στόχων -όπως αυτοί τίθενται στα αναλυτικά  προγράμματα- βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε ομαδοκεντρικές εκπαιδευτικές πρακτικές που προωθούν  την οικοδόμηση των γνώσεων  σε διαφοροποιημένα  εκπαιδευτικά περιβάλλοντα και ερευνητικές διαδικασίες οι οποίες  υποστηρίζονται καλύτερα στα πλαίσια μιας οργανωμένης πολυθέσιας εκπαιδευτικής μονάδας. Ο σχεδιασμός η υλοποίηση και η αξιολόγηση  των εκπαιδευτικών δράσεων προϋποθέτει τη συνεργασία στα πλαίσια της ομάδας των εκπαιδευτικών η οποία λειτουργεί συλλογικά αναπτύσσοντας εσωτερικά δίκτυα επικοινωνίας, κατανέμοντας εξειδικευμένους ρόλους  και οικοδομώντας σταδιακά την εκπαιδευτική κουλτούρα  και  την ιδιαίτερη παράδοση της  κάθε σχολικής μονάδας. Στα πλαίσια μιας 6/θέσιας εκπαιδευτικής μονάδας είναι ευκολότερο να ενταχθούν και να υποστηριχθούν αποτελεσματικά πρόσθετες εκπαιδευτικές δράσεις όπως το ολοήμερο σχολείο, η διδασκαλία των ξένων γλωσσών, η διδασκαλία πρόσθετων αντικειμένων σχετικά με τον πολιτισμό, το θέατρο κλ.π. Επίσης, οργανώνονται ευκολότερα βιωματικές δραστηριότητες και εργαστήρια και οικοδομούνται δίκτυα με βάση ειδικά εκπαιδευτικά ενδιαφέροντα.
  2. Ο νομός μας αντιμετωπίζει έντονο πρόβλημα έλλειψης  εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας πράγμα που δημιουργεί ειδικές συνθήκες επιβάλλει τη συνετή διαχείριση  του διδακτικού προσωπικού που διαθέτουμε.
  3. Τέλος, όπως γνωρίζετε,  η πλειοψηφία των γονέων που κατοικούν στην Καμαρίτσα έχουν επιλέξει οικειοθελώς την εγγραφή των μαθητών στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Ψαχνών  όπου και μεταφέρονται  για 3η χρονιά ήδη οι μικροί μαθητές με ασφάλεια και κάλυψη του κόστους από το Δημόσιο.

Η οικογένεια και το σχολείο αποτελούν δύο  παράλληλα συστήματα αγωγής  που η συνεργασία τους  τίθεται ως βασική προϋπόθεση για την επιτυχία των εκπαιδευτικών στόχων του κάθε μαθητή. Η επικοινωνία του σχολικού συστήματος με την οικογένεια  επιδιώκουμε να πραγματοποιείται σε συνθήκες ισοτιμίας  και ειλικρίνειας  στα πλαίσια της προσωπικής επαφής και της αλληλοκατανόησης . Για το λόγο αυτό  σχετικά ερωτήματα τα απαντούμε άμεσα στα πλαίσια  διαπροσωπικής επαφής με τους ερωτώντες   πρακτική που ακολουθήσαμε και στην συγκεκριμένη περίπτωση. Το παραπάνω κείμενο συντάσσουμε  μετά από απαίτηση των αναφερόμενων σε αυτό γονέων …

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων