1η Δραστηριότητα

Δραστηριότητα 1η:

Εκφώνηση:

Οι επιμορφούμενοι καλούνται: Με τη βοήθεια μιας μηχανής αναζήτησης:

  • να αναζητήσουν ένα βίντεο που θα μπορούσαν να το αξιοποιήσουν διδακτικά στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητάς τους
  • να δημιουργήσουν ένα έγγραφο κειμένου (το πολύ 200 λέξεις) κάνοντας αναφορά στη διδακτική αξιοποίηση του ευρήματος. Στο αρχείο κειμένου να υπάρχει δεσμός (υπερσύνδεση) προς το βίντεο και
  • να αναρτήσουν το κείμενό τους στον «Χώρο αποστολής αρχείων ασύγχρονων δραστηριοτήτων, Μεσοδιάστημα: Συνεδρία 1 & 2» με όνομα αρχείου: S1_eponymo_onoma.docx.

 

Υλοποίηση 1ης δραστηριότητας:

http://photodentro.edu.gr/v/item/video/8522/132

 

Θα χρησιμοποιήσουμε το βίντεο ως εργαλείο για την εισαγωγή στο Μέρος Β κεφάλαιο 1.4 Πυθαγόρειο Θεώρημα,  στα Μαθηματικά της Β΄ Γυμνασίου.

Οι μαθητές καλούνται να παρακολουθήσουν ένα πρόβλημα που έχει στοιχειώσει μια ιστορία αγάπης, και να προτείνουν λύσεις για να βοηθήσουν το ζευγάρι να μην έχει άδοξο τέλος. Η βοήθεια έρχεται από τον Πυθαγόρα.

Ο σύγχρονος Ρωμαίος αποκωδικοποιεί το πρόβλημα του να συναντήσει την αγαπημένη του Ιουλιέτα με την βοήθεια του πυθαγορείου θεωρήματος!

«Το τετράγωνο της υποτείνουσας (η σκάλα που θα χρειαστεί ο Ρωμαίος) ενός ορθογώνιου τριγώνου ισούται με το άθροισμα των τετραγώνων των δύο κάθετων πλευρών (της απόστασης της Ιουλιέτας από το έδαφος και του Ρωμαίου από το ίδιο σημείο).

Οι cult κωμικές φιγούρες των πρωταγωνιστών θα ενεργοποιήσουν το ενδιαφέρον όλων των μαθητών και ταυτόχρονα θα προκαλέσουν άφθονο γέλιο .Οι μαθητές ανακαλύπτουν πως τα μαθηματικά δεν είναι μόνο στα βιβλία… αλλά βρίσκονται παντού!!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο