Περί Διατροφής

Ιστότοπος για τη διατροφή, τα τρόφιμα και την υγεία

Οδηγίες διατροφής για την περίοδο των Χριστουγέννων!

Δεκ 202320

Οι γιορτινές μέρες που πλησιάζουν είναι μια ευκαιρία για ξεκούραση και χαλάρωση, για τραπέζια γιορτινά και εξόδους με την οικογένεια ή με φίλους, καθώς και για ταξίδια σε προορισμούς με γαστρονομικές απολαύσεις. Η φυσική δραστηριότητα συνήθως μειώνεται, με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλη πιθανότητα αύξησης του σωματικού βάρους. Οι έρευνες καταγράφουν ένα μέσο όρο αύξησης του βάρους στον γενικό πληθυσμό περίπου ενός (1) κιλού κατά μέσο όρο την περίοδο αυτή, η οποία όμως αποτελεί τη μεγαλύτερη αύξηση βάρους από κάθε άλλη περίοδο του έτους αλλά και από τη συνολική ετήσια αύξηση που βιώνει κάποιος. Οι υπέρβαροι και οι παχύσαρκοι συνήθως λαμβάνουν περισσότερο βάρος από αυτούς που βρίσκονται σε υγιές βάρος ή/και από αυτούς που ακολουθούν ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής πριν την περίοδο αυτή. Είναι, πάντως, πολύ εύκολο να ξεφύγετε από τη ρουτίνα του προγράμματος διατροφής, ύπνου και άσκησης, η οποία σας βοήθησε μέχρι τώρα να βελτιώσετε τη σωματική σας σύσταση. Εάν, κατά την προηγούμενη περίοδο, μειώσατε εσκεμμένα τις προσλήψεις με σκοπό να καταναλώσετε περισσότερο φαγητό κατά την περίοδο των εορτών, μάλλον θα πάρετε περισσότερο βάρος εάν δεν ελέγξετε τις ποσότητες που θα καταναλώσετε. Για να μην συμβεί αυτό, μπορείτε να εφαρμόσετε τις παρακάτω οδηγίες:

Διαβάστε περισσότερα…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε… την “άχνη” μας στο facebook

Ακολουθείστε (την ..."άχνη") μας...

instagram

Ακολουθείστε μας στο Instagram

Η ώρα πήγε…

Healthy Tips

 

 

 

Η αντιοξειδωτική δράση του ροδιού είναι 3 φορές μεγαλύτερη από του κόκκινου κρασιού και του πράσινου τσαγιού. Τα ρόδια χρωστούν την ισχυρή αντιοξειδωτική τους δράση στα φυτοθρεπτικάτης οικογένειας των φλαβονοειδών, όπως οι ανθοκυανίνες, το ελαγικό οξύ και οι τανίνες.

Καταναλώνετε ρόδια καθημερινά όταν είναι η εποχή τους.

Πίνετε ένα ποτήρι χυμό ρόδι (χωρίς πρόσθετη ζάχαρη) 1-2 φορές την εβδομάδα όλο τον υπόλοιπο χρόνο.

Εμπλουτίστε την καθημερινή διατροφή σας με την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών διαφορετικών χρωμάτων για να παραλάβετε βιταμίνες και άλλα φυτοχημικά συστατικά, ουσίες πολύτιμες για την υγεία σας!

Η κατανάλωση 10 καρυδιών κάθε μέρα βοηθά την καρδιά και τις αρτηρίες και συμβάλλει εναντίον του διαβήτη και του καρκίνου.

Βάζετε στα φαγητά σας διατροφικά βότανα, όπως δενδρολίβανο, φασκομηλιά, μαντζουράνα, εστραγκόν και ρίγανη. Σας προσφέρουν έτσι ουσίες που ωφελούν την υγεία και παρατείνουν τη νεότητα.Η κατανάλωση σοκολάτας σχετίζεται με μείωση του κινδύνου για καρδιακή προσβολή, διαβήτη και εγκεφαλικό επεισόδιο. Προτιμάτε τη σοκολάτα πλούσια σε κακάο, φτωχή σε ζάχαρη και λίπη.

Δεκέμβριος 2023
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Αρχείο δημοσιεύσεων

Στο ιστολόγιο αυτό μπορείτε να ενημερώνεστε για τις δράσεις και τα μαθήματα της ειδικότητας Τεχνολογίας Τροφίμων του 1ου ΕΠΑΛ Καλαμαριάς, να παρακολουθείτε νέα σχετικά με τη διατροφή και τα τρόφιμα, καθώς και να εκφράζετε τις απορίες και ερωτήματά σας σχετικά με αυτά. 
 

European Radio Logo

Αρχείο δημοσιεύσεων

Translate

Σαν σήμερα

14/4/1828: Η Ρωσία κηρύσσει τον πόλεμο στην Οθωμανική Αυτοκρατορία, επειδή η Πύλη αρνείται να αποδεχτεί την αυτονομία της Ελλάδας.



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων