Περί Διατροφής

Ιστότοπος για τη διατροφή, τα τρόφιμα και την υγεία

Τα ζωικά λιπαρά βλάπτουν τη μνήμη!

Μαΐ 201229

Μέχρι τώρα ξέραμε ότι η διατροφή που στηρίζεται σε ζωικά και τρανς λιπαρά ευθυνόταν για καρδιοπάθειες. Νέες έρευνες αποδεικνύουν ότι τα ζωικά λιπαρά, αλλά και το κόκκινο κρέας μπορεί να κάνουν κακό και στη γνωστική λειτουργία.
Επιστήμονες από το Brigham and Women’s Hospital (BWH) των ΗΠΑ κατέληξαν σε αυτό το συμπέρασμα μετά από έρευνα που έκαναν σε 6.000 ηλικιωμένες γυναίκες, για περίπου δύο χρόνια.
Οι επιστημόνες υπέβαλαν τις γυναίκες σε τεστ μνήμης και γνωστικές δοκιμασίες. Όσες κατανάλωναν συχνά κόκκινο κρέας και βούτυρο, λαρδί ή τηγανητά φαγητά, είχαν ασθενέστερη μνήμη από εκείνες που τρέφονταν κυρίως με λαχανικά, πουλερικά και φρούτα.
Τα αποτελέσματα εντυπωσίασαν τους γιατρούς, οι οποίοι θέλουν τώρα να εξετάσουν πιο ενδελεχώς τη σχέση ανάμεσα στη διατροφή και την εμφάνιση ασθενειών όπως η άνοια και η νόσος Αλτσχάιμερ.
Όσο για τις εναλλάκτικές λύσεις που μπορούν να τονώσουν το μυαλό και να θωρακίσουν την καρδιά μας, αυτές υπάρχουν στο σούπερ μάρκετ!

– Καταργήστε εντελώς το βούτυρο και χρησιμοποιήστε ελαιόλαδο

– Φάτε αβοκάντο. Έχει όλα τα απαραίτητα φυτικά έλαια συν βιταμίνες και φυτικές ίνες.

– Καταναλώστε ξηρούς καρπούς αντί για σνακ με κορεσμένα λιπαρά

Πηγή: newsbeast.gr

Υ.Γ. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διατροφή που ενισχύει τη μνήμη, δείτε παρακάτω την παρουσίαση «Διατροφή κατά την περίοδο των εξετάσεων»

Αφήστε μια απάντηση

Η ώρα πήγε…

Ο καλός μας ο καιρός…

booked.net

Healthy Tips

 

 

 

Η αντιοξειδωτική δράση του ροδιού είναι 3 φορές μεγαλύτερη από του κόκκινου κρασιού και του πράσινου τσαγιού. Τα ρόδια χρωστούν την ισχυρή αντιοξειδωτική τους δράση στα φυτοθρεπτικάτης οικογένειας των φλαβονοειδών, όπως οι ανθοκυανίνες, το ελαγικό οξύ και οι τανίνες.

Καταναλώνετε ρόδια καθημερινά όταν είναι η εποχή τους.

Πίνετε ένα ποτήρι χυμό ρόδι (χωρίς πρόσθετη ζάχαρη) 1-2 φορές την εβδομάδα όλο τον υπόλοιπο χρόνο.

Εμπλουτίστε την καθημερινή διατροφή σας με την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών διαφορετικών χρωμάτων για να παραλάβετε βιταμίνες και άλλα φυτοχημικά συστατικά, ουσίες πολύτιμες για την υγεία σας!

Η κατανάλωση 10 καρυδιών κάθε μέρα βοηθά την καρδιά και τις αρτηρίες και συμβάλλει εναντίον του διαβήτη και του καρκίνου.

Βάζετε στα φαγητά σας διατροφικά βότανα, όπως δενδρολίβανο, φασκομηλιά, μαντζουράνα, εστραγκόν και ρίγανη. Σας προσφέρουν έτσι ουσίες που ωφελούν την υγεία και παρατείνουν τη νεότητα.Η κατανάλωση σοκολάτας σχετίζεται με μείωση του κινδύνου για καρδιακή προσβολή, διαβήτη και εγκεφαλικό επεισόδιο. Προτιμάτε τη σοκολάτα πλούσια σε κακάο, φτωχή σε ζάχαρη και λίπη.

instagram

Ακολουθείστε μας στο Instagram
Μάιος 2012
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ   Ιούν »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Ακολουθήστε… την «άχνη» μας στο facebook

Ακολουθείστε (την ..."άχνη") μας...

Θερμιδομετρητής

Αρχείο δημοσιεύσεων

Στο ιστολόγιο αυτό μπορείτε να ενημερώνεστε για τις δράσεις και τα μαθήματα της ειδικότητας Τεχνολογίας Τροφίμων του 1ου ΕΠΑΛ Καλαμαριάς, να παρακολουθείτε νέα σχετικά με τη διατροφή και τα τρόφιμα, καθώς και να εκφράζετε τις απορίες και ερωτήματά σας σχετικά με αυτά. 
 

European Radio Logo

Αρχείο δημοσιεύσεων

Translate



Άνοιγμα μενού
Top
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων