Περί Διατροφής

Ιστότοπος για τη διατροφή, τα τρόφιμα και την υγεία

Ο εθισμός στο φαγητό είναι όσο και στα ναρκωτικά!

Απρ 201127

Εάν συνηθίζετε να δικαιολογείτε τη λαχτάρα σας για σοκολάτα ή για τυρί λέγοντας ότι είστε εθισμένοι σ’ αυτά τα τρόφιμα, ίσως τελικά να είστε, σύμφωνα με τους ερευνητές του Πανεπιστημίου του Yale.

Σύμφωνα με την έρευνά τους, που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό «Archives of General Psychiatry», οι άνθρωποι που ασυγκράτητα καταναλώνουν ορισμένα τρόφιμα φαίνεται ότι πράγματι έχουν μεγαλύτερη δραστηριότητα στους νευρώνες του εγκεφάλου που σχετίζονται με την εξαρτησιογόνο συμπεριφορά των ναρκομανών, όπως αυξημένη λειτουργία του κυκλώματος ανταμοιβής και μειωμένη δραστηριότητα της περιοχής του εγκεφάλου που ενισχύει την αποτρεπτική συμπεριφορά.

Οι ερευνητές πιστεύουν ότι τα συμπεράσματα της έρευνάς τους ενδεχομένως να δίνουν μια απάντηση στο γιατί ορισμένοι άνθρωποι δυσκολεύονται να διατηρήσουν το ιδανικό τους βάρος. Διαπίστωσαν ότι τόσο το φαγητό όσο και τα ναρκωτικά έχουν ως αποτέλεσμα την απελευθέρωση ντοπαμίνης σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου και ότι τα υψηλά επίπεδα της ντοπαμίνης σχετίζονται με το αίσθημα της ανταμοιβής από τη λήψη φαγητού ή ναρκωτικών.

«Η δυσκολία που πολλοί αντιμετωπίζουν στην προσπάθειά τους να αδυνατίσουν ίσως να ερμηνεύεται εν μέρει από το γεγονός ότι ορισμένα φαγητά προκαλούν εθισμό», δήλωσε η επικεφαλής της έρευνας, δρ. Ashley Gerhardt.

ΠΗΓΗ: newsbomb.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ώρα πήγε…

Ο καλός μας ο καιρός…

booked.net

Ακολουθήστε… την «άχνη» μας στο facebook

Ακολουθείστε (την ..."άχνη") μας...

instagram

Ακολουθείστε μας στο Instagram

Healthy Tips

 

 

 

Η αντιοξειδωτική δράση του ροδιού είναι 3 φορές μεγαλύτερη από του κόκκινου κρασιού και του πράσινου τσαγιού. Τα ρόδια χρωστούν την ισχυρή αντιοξειδωτική τους δράση στα φυτοθρεπτικάτης οικογένειας των φλαβονοειδών, όπως οι ανθοκυανίνες, το ελαγικό οξύ και οι τανίνες.

Καταναλώνετε ρόδια καθημερινά όταν είναι η εποχή τους.

Πίνετε ένα ποτήρι χυμό ρόδι (χωρίς πρόσθετη ζάχαρη) 1-2 φορές την εβδομάδα όλο τον υπόλοιπο χρόνο.

Εμπλουτίστε την καθημερινή διατροφή σας με την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών διαφορετικών χρωμάτων για να παραλάβετε βιταμίνες και άλλα φυτοχημικά συστατικά, ουσίες πολύτιμες για την υγεία σας!

Η κατανάλωση 10 καρυδιών κάθε μέρα βοηθά την καρδιά και τις αρτηρίες και συμβάλλει εναντίον του διαβήτη και του καρκίνου.

Βάζετε στα φαγητά σας διατροφικά βότανα, όπως δενδρολίβανο, φασκομηλιά, μαντζουράνα, εστραγκόν και ρίγανη. Σας προσφέρουν έτσι ουσίες που ωφελούν την υγεία και παρατείνουν τη νεότητα.Η κατανάλωση σοκολάτας σχετίζεται με μείωση του κινδύνου για καρδιακή προσβολή, διαβήτη και εγκεφαλικό επεισόδιο. Προτιμάτε τη σοκολάτα πλούσια σε κακάο, φτωχή σε ζάχαρη και λίπη.

Απρίλιος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ   Μαΐ »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Θερμιδομετρητής

Αρχείο δημοσιεύσεων

Στο ιστολόγιο αυτό μπορείτε να ενημερώνεστε για τις δράσεις και τα μαθήματα της ειδικότητας Τεχνολογίας Τροφίμων του 1ου ΕΠΑΛ Καλαμαριάς, να παρακολουθείτε νέα σχετικά με τη διατροφή και τα τρόφιμα, καθώς και να εκφράζετε τις απορίες και ερωτήματά σας σχετικά με αυτά. 
 

Αρχείο δημοσιεύσεων

Translate



Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων