Περί Διατροφής

Ιστότοπος για τη διατροφή, τα τρόφιμα και την υγεία

Λικέρ μανταρίνι

Φεβ 20113

Υλικά

10 μανταρίνια μέτρια

300ml τσίπουρο χωρίς γλυκάνισο ή βοτκα

300γρ. ζάχαρη

Γαρίφαλα και ξύλο κανέλας

Εκτέλεση

Πλένουμε καλά τα μανταρίνια και τα τρυπάμε με μια οδοντογλυφίδα. Τα τοποθετούμε σε μεγάλο γυάλινο βάζο και ρίχνουμε μέσα τη ζάχαρη και το αλκοολούχο ποτό της αρεσκείας μας, τα γαρίφαλα και το ξύλο κανέλας. Τα αφήνουμε για 15-20 ημέρες, αναδεύοντας καθημερινά με σκοπό να διαλυθεί η ζάχαρη. Μόλις γίνει αυτό, σουρώνουμε το ποτό και …στην υγεία μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ώρα πήγε…

Ο καλός μας ο καιρός…

booked.net

Ακολουθήστε… την «άχνη» μας στο facebook

Ακολουθείστε (την ..."άχνη") μας...

instagram

Ακολουθείστε μας στο Instagram

Healthy Tips

Εμπλουτίστε την καθημερινή διατροφή σας με την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών διαφορετικών χρωμάτων για να παραλάβετε βιταμίνες και άλλα φυτοχημικά συστατικά, ουσίες πολύτιμες για την υγεία σας!

Η κατανάλωση 10 καρυδιών κάθε μέρα βοηθά την καρδιά και τις αρτηρίες και συμβάλλει εναντίον του διαβήτη και του καρκίνου.

Βάζετε στα φαγητά σας διατροφικά βότανα, όπως δενδρολίβανο, φασκομηλιά, μαντζουράνα, εστραγκόν και ρίγανη. Σας προσφέρουν έτσι ουσίες που ωφελούν την υγεία και παρατείνουν τη νεότητα.Η κατανάλωση σοκολάτας σχετίζεται με μείωση του κινδύνου για καρδιακή προσβολή, διαβήτη και εγκεφαλικό επεισόδιο. Προτιμάτε τη σοκολάτα πλούσια σε κακάο, φτωχή σε ζάχαρη και λίπη.

Φεβρουάριος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν   Μαρ »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

Θερμιδομετρητής

Αρχείο δημοσιεύσεων

Στο ιστολόγιο αυτό μπορείτε να ενημερώνεστε για τις δράσεις και τα μαθήματα της ειδικότητας Τεχνολογίας Τροφίμων του 1ου ΕΠΑΛ Καλαμαριάς, να παρακολουθείτε νέα σχετικά με τη διατροφή και τα τρόφιμα, καθώς και να εκφράζετε τις απορίες και ερωτήματά σας σχετικά με αυτά. 
 

Αρχείο δημοσιεύσεων

Translate



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων