Περί Διατροφής

Ιστότοπος για τη διατροφή, τα τρόφιμα και την υγεία

Παχυσαρκία-Διαβήτης

Παρουσίαση του προγράμματος BigO για την παχυσαρκία

 

Διαιτητική αντιμετώπιση των ατόμων με διαβήτη από τη διαιτολόγο Ντίνα Παπαδημητρίου

 

Διατροφή: Ο βασικός παράγοντας στην αντιμετώπιση της παχυσαρκίας

της Μαρίας Χασαπίδου, Καθηγήτριας Διατροφής, ΑΤΕΙΘ

Διατροφή: παράγοντας αντιμετώπισης της παχυσαρκίας.

 

Παχυσαρκία: Θέμα Γενετικής προδιάθεσης ή περιβαλλοντικής επίδρασης;

 

Για οδηγίες διαβάστε το σχετικό φυλλάδιο της Ελληνικής Ιατρικής Εταιρείας Παχυσαρκίας

πατήστε εδώ

 

Διαπιστώστε εάν το παιδί σας είναι υπέρβαρο ή παχύσαρκο.Αφού βρείτε τον Δείκτη Μάζας Σώματος διαιρώντας το βάρος του παιδιού σε κιλά δια το τετράγωνο του ύψους του σε μέτρα:

ΔΜΣ = Β (kg)/Ύψος²(m), ανατρέξτε στους παρακάτω πίνακες ανάλογα με το φύλο του παιδιού σας.

Για τα αγόρια: bmifa_boys_z_5_19_labels

Για τα κορίτσια: bmifa_girls_z_5_19_labels

Βρείτε το σημείο που συμπίπτει η ηλικία με τον ΔΜΣ και να το αποτέλεσμα!

 

Η παχυσαρκία με αριθμούς στον κόσμο

Αφήστε μια απάντηση

Η ώρα πήγε…

Ο καλός μας ο καιρός…

booked.net

Healthy Tips

 

 

 

Η αντιοξειδωτική δράση του ροδιού είναι 3 φορές μεγαλύτερη από του κόκκινου κρασιού και του πράσινου τσαγιού. Τα ρόδια χρωστούν την ισχυρή αντιοξειδωτική τους δράση στα φυτοθρεπτικάτης οικογένειας των φλαβονοειδών, όπως οι ανθοκυανίνες, το ελαγικό οξύ και οι τανίνες.

Καταναλώνετε ρόδια καθημερινά όταν είναι η εποχή τους.

Πίνετε ένα ποτήρι χυμό ρόδι (χωρίς πρόσθετη ζάχαρη) 1-2 φορές την εβδομάδα όλο τον υπόλοιπο χρόνο.

Εμπλουτίστε την καθημερινή διατροφή σας με την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών διαφορετικών χρωμάτων για να παραλάβετε βιταμίνες και άλλα φυτοχημικά συστατικά, ουσίες πολύτιμες για την υγεία σας!

Η κατανάλωση 10 καρυδιών κάθε μέρα βοηθά την καρδιά και τις αρτηρίες και συμβάλλει εναντίον του διαβήτη και του καρκίνου.

Βάζετε στα φαγητά σας διατροφικά βότανα, όπως δενδρολίβανο, φασκομηλιά, μαντζουράνα, εστραγκόν και ρίγανη. Σας προσφέρουν έτσι ουσίες που ωφελούν την υγεία και παρατείνουν τη νεότητα.Η κατανάλωση σοκολάτας σχετίζεται με μείωση του κινδύνου για καρδιακή προσβολή, διαβήτη και εγκεφαλικό επεισόδιο. Προτιμάτε τη σοκολάτα πλούσια σε κακάο, φτωχή σε ζάχαρη και λίπη.

instagram

Ακολουθείστε μας στο Instagram
Μάιος 2022
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Ακολουθήστε… την «άχνη» μας στο facebook

Ακολουθείστε (την ..."άχνη") μας...

Θερμιδομετρητής

Αρχείο δημοσιεύσεων

Στο ιστολόγιο αυτό μπορείτε να ενημερώνεστε για τις δράσεις και τα μαθήματα της ειδικότητας Τεχνολογίας Τροφίμων του 1ου ΕΠΑΛ Καλαμαριάς, να παρακολουθείτε νέα σχετικά με τη διατροφή και τα τρόφιμα, καθώς και να εκφράζετε τις απορίες και ερωτήματά σας σχετικά με αυτά. 
 

Αρχείο δημοσιεύσεων

Translate



Άνοιγμα μενού
Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων