Περί Διατροφής

Ιστότοπος για τη διατροφή, τα τρόφιμα και την υγεία

Δίαιτα

Παχεία γαστήρ, ού λεπτόν τίκτει νουν!

Οδηγίες ισορροπημένης διατροφής

H δίαιτα της ιππασίας!

ΠΡΩΙΝΌ: 3 φέτες ψωμί με άφθονο βούτυρο και μαρμελάδα.  Δύο τηγανιτά αυγά με μπέικον. 1 ποτήρι γάλα, 1 ποτήρι πορτοκαλάδα και  ένα  φλιτζάνι καφέ. Μετά 45 λεπτά ιππασία.

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 2 πιάτα της  αρεσκείας σας, σαλάτα με μπόλικο λάδι, τηγανιτές πατάτες, μπουγιουρντί,  γλυκό και άφθονη κόκα κόλα ή… μπύρα.Μετά 1.30 ώρα ιππασία.

ΚΟΛΑΤΣΙΟ: 4 μπάλες παγωτό, 2 πάστες, μισό κιλό φράουλες. Μετά 45 λεπτά  ιππασία.

ΒΡΑΔΙΝΟ: 2 πίτσες απ’όλα με έξτρα τυρί και 1,5 λίτρο  κόκα  κόλα. Μετά 2 ώρες ιππασία.Η δίαιτα έχει καταπληκτικά  αποτελέσματα.  .  .     .  .  .

Σε 20 μέρες το άλογο θα έχει χάσει τουλάχιστον 15 κιλά !!!!

3 Σχόλια στο άρθρο

“Δίαιτα”

  1. Σεπτέμβριος 20, 2014 στις 9:03 ΜΜ       THALIAXRISTOU Έγραψε:

    γεια σας ειμαι η θαλεια και ειμαι 13 χρονων, κανω αγωνιστικο ταε κβον ντο…. ειμαι 2η και ειμαι 170 και 45 κιλα αλλα δυστιχος παιζω στα 47 και αν χασω 1 κιλο 8α παιζω στα 44 με πολυ ανεση και ευλιγισια να το κανω?


    • Σεπτέμβριος 24, 2014 στις 5:37 ΜΜ       Φωτεινή Ραζάκου, MSc Έγραψε:

      Γεια σου Θάλεια.
      Δυστυχώς δεν αναφέρεις κι άλλα στοιχεία που αφορούν την κατάσταση της υγείας σου, όπως κατάσταση σιδήρου, έμμηνος ρήση, κα., τα οποία είναι μεγάλης σημασίας για την υγεία αλλά και για την απόδοσή σου. Ήδη σε σχέση με το ύψος σου τα κιλά σου είναι λίγα. Η απώλεια έστω κι ενός κιλού σε ένα νεανικό οργανισμό σαν τον δικό σου, που βρίσκεται σε ανάπτυξη, ίσως να μην είναι και το καλύτερο.


  2. Ιανουάριος 29, 2011 στις 8:44 ΠΜ       STELLAKOKORAKIDOU Έγραψε:

    EISTE YPEROXOI SYGXARHTHRIA BRAVO!


Αφήστε μια απάντηση

Η ώρα πήγε…

Ο καλός μας ο καιρός…

booked.net

Healthy Tips

Η κατανάλωση 10 καρυδιών κάθε μέρα βοηθά την καρδιά και τις αρτηρίες και συμβάλλει εναντίον του διαβήτη και του καρκίνου.

Βάζετε στα φαγητά σας διατροφικά βότανα, όπως δενδρολίβανο, φασκομηλιά, μαντζουράνα, εστραγκόν και ρίγανη. Σας προσφέρουν έτσι ουσίες που ωφελούν την υγεία και παρατείνουν τη νεότητα.Η κατανάλωση σοκολάτας σχετίζεται με μείωση του κινδύνου για καρδιακή προσβολή, διαβήτη και εγκεφαλικό επεισόδιο. Προτιμάτε τη σοκολάτα πλούσια σε κακάο, φτωχή σε ζάχαρη και λίπη.

Ακολουθήστε… την «άχνη» μας στο facebook

Ακολουθείστε (την ..."άχνη") μας...
Σεπτέμβριος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιούν    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Θερμιδομετρητής

Αρχείο δημοσιεύσεων

Στο ιστολόγιο αυτό μπορείτε να ενημερώνεστε για τις δράσεις και τα μαθήματα της ειδικότητας Τεχνολογίας Τροφίμων του 1ου ΕΠΑΛ Καλαμαριάς, να παρακολουθείτε νέα σχετικά με τη διατροφή και τα τρόφιμα, καθώς και να εκφράζετε τις απορίες και ερωτήματά σας σχετικά με αυτά. 
 

Το πρώτο μαθητικό ραδιόφωνο
European School Radio

Αρχείο δημοσιεύσεων



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων