Technology & ICT in Education

Κάτω από: Erasmus+ | Φωτιάδης Φώτης
Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2019 11:31 μμ |

Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα του έργου αλλά και τον τρόπο υλοποίησης στο Twinspace (ιστοχώρος υλοποίησης Ευρωπαϊκών Έργων)

Στο έργο επελέγησαν  δύο τύποι σχολείων: η πρώτη κατηγορία είναι εκείνη των σχολείων που δεν ασχολούνται επί του παρόντος με θέματα ένταξης ή διάκρισης επειδή δεν έχουν μαθητές που ανήκουν σε διαφορετικές πολιτισμικές ομάδες . Στη δεύτερη κατηγορία, υπάρχουν τα άλλα σχολεία που ασχολούνται με τέτοιου είδους ζητήματα ακριβώς επειδή οι σχολικοί πληθυσμοί είναι μείγματα θρησκειών και εθνικοτήτων. Και οι δύο κατηγορίες θα επωφεληθούν από τα αποτελέσματα του έργου για να εξοικειωθούν οι μαθητές με την έννοια της ετερότητας και να τους διδάξουν τις αξίες της ανοχής, του αμοιβαίου σεβασμού και της αποδοχής.  Αυτά τα οφέλη θα μεταφραστούν βραχυπρόθεσμα σε θετικό κλίμα και σχολικό περιβάλλον για τη δεύτερη κατηγορία και μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα στην ανάπτυξη των μαθητών ως ανεκτικών ατόμων που μπορούν να συνυπάρχουν ειρηνικά με ανθρώπους που είναι διαφορετικοί από αυτούς (και για τους δύο κατηγορίες). Η χρήση των εφαρμογών ΤΠΕ είναι επομένως ένα πρόσχημα και ένα πλαίσιο για να συναντηθούν και να συνεργαστούν οι μαθητές επειδή μέχρι στιγμής ο υπολογιστής φαίνεται να είναι η μόνη κοινή γλώσσα που μιλούν ανεξάρτητα από το ιστορικό τους.

ΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

  • ανάγκη ενίσχυσης της κινητοποίησης των μαθητών και κατά συνέπεια των σχολικών αποτελεσμάτων τους και
  • ανάγκη προώθησης του διαπολιτισμικού διαλόγου μεταξύ των ανθρώπων από διαφορετικές χώρες και περιβάλλοντα, σε ευρωπαϊκό πλαίσιο η οποία αντιμετωπίζει σήμερα μεγάλες προκλήσεις.

ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

  • να εμπλέξει τους μαθητές στη δική τους μάθηση με στόχο την επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων και την ενθάρρυνση των μαθητών τους
  • να αναπτύξουν τις εγκάρσιες δεξιότητες των μαθητών – αριθμητική, αλφαβητισμό στον υπολογιστή, κριτική και δημιουργική σκέψη, προσωπική και κοινωνική ικανότητα,
  • να αναπτύξει τη διαπολιτισμική κατανόηση και αποδοχή.
  • ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας στα αγγλικά.
  • να προωθήσει τις ευρωπαϊκές αξίες και να αναπτύξει τη συνοχή μεταξύ των ευρωπαίων πολιτών.

Picture

Θεματολογία των συναντήσεων: Ελλάδα: Εφαρμογές των Η/Υ σε διάφορα μαθήματα Ιταλία: Εφαρμογές των Η/Υ στα Μαθηματικά Τουρκία: Εφαρμογές των Η/Υ στη Λογοτεχνία Σουηδία: Εφαρμογές των Η/Υ στα Θρησκευτικά

Συμμετέχοντα Σχολεία

ΕΛΛΑΔΑ: ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ

ΣΟΥΗΔΙΑ (ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ) ΓΚΕΤΕΜΠΟΡΓΚ
Το Jattestensskolan είναι ένα σχολείο με 600 μαθητές (για τα Ελληνικά δεδομένα από Α΄ Δημοτικού έως Γ Γυμνασίου. Περίπου οι μισοί μαθητές έχουν μητρική γλώσσα εκτός από τη σουηδική. Οι μαθητές έχουν μικρότερο κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο από ό, τι το σύνολο του Γκέτεμποργκ.

ΤΟΥΡΚΙΑ –  ΣΜΥΡΝΗ
Arkas Narlidere Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Το σχολείο έχει ιδρυθεί πρόσφατα και είναι δημόσιο δευτεροβάθμιο επαγγελματικό και τεχνικό γυμνάσιο. Έχει 412 μαθητές

ΙΤΑΛΙΑ – ΤΡΙΒΕΝΤΟ (ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΡΩΜΗ & ΝΑΠΟΛΙ) Istituto Omnicomprensivo “N. Scarano”. Το Τριβέντο είναι μια μικρή γεωργική περιοχή, λίγο μακριά από τις κύριες μεγάλες πόλεις και τις κύριες τουριστικές περιηγήσεις. Το σχολείο δημιουργήθηκε το 2014  και είναι Γυμνάσιο Εφαρμοσμένων Επιστημών, δηλ. Γυμνάσιο επικεντρωμένο σε επιστημονικά θέματα, όπως Βιολογία, Χημεία, Πληροφορική, Μαθηματικά, Φυσική και η αγγλική γλώσσα.



Δεν υπάρχουν σχόλια

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.