Κάτω από : Χωρίς κατηγορία | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
Δραστηριότητα 4η
Μάθημα: Σύγχρονο περιβάλλον γραφείου Β΄Τάξης ΕΠΑΛ
Ενότητα: Σύνταξη και επεξεργασία εγγράφων (2 ώρες)
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΒΙΝΤΕΟΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
https://youtu.be/1HmNH02VFNA?list=PLqr0HDFJrAYuzHUxyUVvTQ5728P1voDFJ
https://youtu.be/cdENiN-Prr8?list=PLqr0HDFJrAYuzHUxyUVvTQ5728P1voDFJ
https://youtu.be/9r5DSAe2LMg?list=PLqr0HDFJrAYuzHUxyUVvTQ5728P1voDFJ
https://youtu.be/JXxrAOeko5A?list=PLqr0HDFJrAYuzHUxyUVvTQ5728P1voDFJ
https://youtu.be/ff1z58F2QLk?list=PLqr0HDFJrAYuzHUxyUVvTQ5728P1voDFJ
https://youtu.be/tXE0W4wuQow?list=PLqr0HDFJrAYuzHUxyUVvTQ5728P1voDFJ
https://youtu.be/Gs4ZEh5y3fg?list=PLqr0HDFJrAYuzHUxyUVvTQ5728P1voDFJ
Κάτω από : Χωρίς κατηγορία | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σύνταξη και επεξεργασία εγγράφων
https://photodentro.edu.gr/video/r/8522/179
Η ενσωμάτωση της αναζήτησης πληροφοριών στη διδακτική διαδικασία είναι απαραίτητη παρά τα όποια μειονεκτήματα παρουσιάζονται κάθε φορά. Η διδασκαλία μπορεί να υποστηρίζεται: είτε ψηφιακά για την υποστήριξη και ενίσχυση του διδακτικού έργου του εκπαιδευτικού δηλαδή οι Τ.Π.Ε αποτελούν ένα σύγχρονο εποπτικό μέσο διδασκαλίας στα διάφορα γνωστικά αντικείμενα, είτε υπολογιστικά για την υποστήριξη και ενίσχυση των γνωστικών δεξιοτήτων του μαθητή.
Τα λογισμικά κάθε συστήματος Τ.Π.Ε. παρουσιάζουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Ο εκπαιδευτικός πρέπει να επιλέγει το πιο κατάλληλο για το στόχο που έχει θέσει στο μάθημά του.
Το συνημμένο video είναι μικρής διάρκειας και πολύ περιεκτικό. Αποτελεί αφορμή/έναυσμα για συζήτηση με τους μαθητές μέσα στην τάξη και σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά τον εκπαιδευτικό. Επιτρέπει τη δημιουργία νέου εκπαιδευτικού σεναρίου: σχηματισμός ομάδων μέσα στην τάξη και προσομοίωση ενός τμήματος παραγωγής μιας επιχείρησης. Οι μαθητές μπορούν να αναπτύξουν γνώσεις (τρόπος λειτουργίας επιχείρησης) καθώς και κοινωνικές δεξιότητες (ικανότητα συνεργασίας και από κοινού προσέγγισης και επίλυσης προβλημάτων), ενώ ταυτόχρονα ικανοποιούνται και οι προκαθορισμένοι από το πρόγραμμα σπουδών διδακτικοί στόχοι. Επίσης, αναπτύσσεται αλληλεπίδραση μαθητή εκπαιδευτικού.
Θα υιοθετούσα την αναζήτηση πληροφοριών στην τάξη, η οποία θα ήταν προσαρμοσμένη στο μάθημα (πχ. Διοίκηση Επιχειρήσεων ή Αρχές Οικονομικής Θεωρίας) και στους στόχους της εκάστοτε ενότητας.
Κάτω από : Χωρίς κατηγορία | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργασία στη 2η Συνεδρία
Δείτε την έννοια της επιχείρησης με λογισμικό παρουσίασης power point
Κάτω από : Χωρίς κατηγορία | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΝΟΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Κάτω από : Χωρίς κατηγορία | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΡΓΑΣΙΑ 4ΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣ
Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!
Κάτω από : Χωρίς κατηγορία | | 1 Σχόλιο »