Οι ασκήσεις των βιβλίων σχεδόν στο σύνολο τους θα πραγματοποιούνται στη σχολική τάξη.
Η εργασία για το σπίτι θα είναι 1 με 3 ασκήσεις με σκοπό την καλύτερη εμπέδωση όλων όσων μάθαμε. Ανά ενότητα θα πραγματοποιείται διαγώνισμα.
Τα βιβλία της γραμματικής θέλω να βρίσκονται μόνιμα στη βιβλιοθήκη του σπιτιού. Όταν θα χρειάζεται να διαβάσουν κάτι , θα τους ενημερώνω σε ποια σελίδα θα το βρουν.
Τα βιβλία του ανθολογίου έχουν ήδη συγκεντρωθεί στη βιβλιοθήκη της τάξης μας. Όταν θα τελειώνουμε μια ενότητα στο βιβλίο της γλώσσας θα κάνουμε ένα κείμενο. Εκείνη την ημέρα, το βιβλίο θα έρχεται σπίτι για τυχόν εργασίες που θα έχουμε και την επομένη αφού ολοκληρώσουμε το μάθημα με το συγκεκριμένο κείμενο, θα τοποθετείται πάλι στη βιβλιοθήκη της τάξης.
Η ορθογραφία που θα κάνουμε στα κίτρινα τετράδια θα είναι άγνωστη και θα περιέχει αποσπάσματα από ποιήματα και συγγράμματα μεγάλων Ελλήνων και Ελληνίδων ποιητών και συγγραφέων. Για το λόγο αυτό θα ζητηθεί και από τα παιδιά να διαλέξουν έναν/μία, ανάμεσα σε ονόματα που θα τους δώσω εγώ. Θα κάνουν αναζήτηση και θα γράψουν μια μικρή βιογραφία για το επιλεγμένο πρόσωπο. Η καθημερινή διόρθωση, και σε αυτό το αντικείμενο θα γίνεται από τα παιδιά με στυλό.