Ανεστραμμένη διδασκαλία στα Μαθηματικά της Στ΄ Δημοτικού

Η σχολική χρονιά 2016-17 ολοκληρώθηκε και με ανώνυμα ερωτηματολόγια και συνεντεύξεις από μαθητές και γονείς της τάξης μου διαπίστωσα αυτό που έβλεπα. Το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης που εφάρμοσα όλη τη σχολική χρονιά στα Μαθηματικά είχε επιτυχία, τόσο στα μαθησιακά αποτελέσματα όσο και στην αποδοχή από γονείς και μαθητές. 70 βίντεο δημιούργησα, κάποια από αυτά με τη συμμετοχή μαθητών και αρκετές βιωματικές και ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες πραγματοποιήθηκαν μέσα στην τάξη. Οποιαδήποτε τεχνικά προβλήματα ξεπεράστηκαν με ευελιξία και έγκαιρο προγραμματισμό. Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκαναν κάποιες απαντήσεις γονέων οι οποίοι δήλωναν ενθουσιασμένοι με το αποτέλεσμα παρά το γεγονός ότι ήταν επιφυλακτικοί στην αρχή της χρονιάς και είχαν τις αμφιβολίες τους για την επιτυχία του νέου μοντέλου. Κλείνοντας, μπορώ να διαβεβαιώσω οποιονδήποτε ότι μπορεί άνετα να εφαρμοστεί το μοντέλο στα Μαθηματικά της έκτης τάξης του δημοτικού σχολείου. Περισσότερες λεπτομέρειες στην εργασία που ετοιμάζω. Όπως έγραψε πρόσφατα ο φίλος και πρωτοπόρος της μεθόδου Flipped classroom, Jon Bergmann, προσφέρει 500$ σε όποιον αποδείξει ότι υπάρχει μάθημα σε οποιαδήποτε βαθμίδα της εκπαίδευσης, στο οποίο δεν μπορεί να εφαρμοστεί η ανεστραμμένη διδασκαλία.

Να ευχαριστήσω θερμά τον φίλο, συνάδελφο και συνεργάτη Βρεττό Κολύρη για την πολύτιμη συνεργασία του φέτος και για την εκπληκτική δημιουργία του λογότυπου του ονόματός μου, με αρχές ανεστραμμένης τάξης! -))

Μακροδήμος

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.