καλοκαίρι στο νηπιαγωγείο

 

Συζητάμε για το καλοκαίρι, ώστε να προκύψουν οι προηγούμενες γνώσεις των παιδιών σχετικά με το θέμα. Στη συνέχεια ακούμε ένα τραγούδι για το καλοκαίρι, π.χ γλυκό καλοκαιράκι αγαπημένο και χορεύουμε.

Συζητάμε για τα πράγματα που χρειαζόμαστε στην παραλία και κάνουμε την εξής εργασία

 

Συζητάμε και βρίσκουμε τις διαφορές ανάμεσα  στο καλοκαίρι και  την άνοιξη.  Χωριζόμαστε σε ομάδες , άνοιξη – καλοκαίρι. Ακούμε τα αντίστοιχα  μουσικά κομμάτια του Vivaldi καλοκαίρι και άνοιξη. Όταν ακούγεται το κομμάτι της άνοιξης , χορεύουν τα παιδιά της αντίστοιχης ομάδας και το ανάλογο με το κομμάτι του καλοκαιριού.

Στη  συνέχεια  φτιάχνουμε  παγωτατζίδικο.  Πλαστικοποιώ εικόνες με κυπελάκια παγωτού και μπάλες παγωτού. Τα παιδιά γράφουν τον τιμοκατάλογο του καταστήματος, φτιάχνουμε τον πάγκο του μαγαζιού, βάζουμε τις εικόνες με τις μπάλες του παγωτού σε κουτάκια, βάζουμε αρκετές πλαστικοποιημένες εικόνες νομισμάτων 1 ευρώ στο ταμείο, ετοιμάζω χαρτάκια α4 λευκά για αποδείξεις και ξεκινάει το παιχνίδι. Ένα παιδί είναι παγωτατζής και ένα παιδί είναι πελάτης. Ο πελάτης διαλέγει το κυπελάκι του, τι γεύσεις θα βάλει στο παγωτό του και μετά συμβουλεύεται τον τιμοκατάλογο για να δει πόσα θα πληρώσει. Ο παγωτατζής του κόβει την απόδειξη και πληρώνει.

Στη συνέχεια φτιάχνουμε το δικά μας παγωτο ξυλάκι. Κάθε παγωτό φτιάχνεται απο 2 χαρτόνια κομμένα σε σχήμα παγωτό ξυλάκι . Τα δυο χαρτόνια κολλιούνται μεταξύ τους και ανάμεσα τους τοποθετούμε  ένα γλωσσοπίεστρο. Καλή διασκέδαση και καλό καλοκαίρι !

 

 

Yπενθυμίζουμε ότι η μηδενική χρέωση μέσω κινητής τηλεφωνίας ισχύει μόνο για τον παρόντα ιστότοπο και για τους ιστότοπους που αναφέρονται στο δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.
Η προβολή περιεχομένου από άλλο ιστότοπο που έχει ενσωματωθεί στον παρόντα ιστότοπο (π.χ. video youtube) ή το άνοιγμα συνδέσμων που οδηγούν σε εξωτερικό περιεχόμενο δεν υπάγονται στη μηδενική χρέωση.

Αφήστε μια απάντηση