fkarkan's blog

30 Ιουνίου, 2013

Κάλεσμα για Γενικές Συνελεύσεις – Παράσταση Διαμαρτυρίας

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. σε μία προσπάθεια να υπάρξουν οι απαραίτητες ζυμώσεις, επικοινωνία και κατάθεση απόψεων μεταξύ των εκπαιδευτικών Πληροφορικής, αλλά και τη δημιουργία ενιαίου πανελλαδικού μετώπου αντίδρασης, καλεί όλα τα Παραρτήματα της Π.Ε.ΚΑ.Π. και τους Τοπικούς Συλλόγους Καθηγητών Πληροφορικής να προχωρήσουν σε Γενικές Συνελεύσεις πανελλαδικά την Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013 ή τη Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013.

 Επίσης, καλεί τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής από την Αττική, αλλά και από όποια άλλη περιοχή μπορούν να μετακινηθούν να παρευρεθούν σε παράσταση διαμαρτυρίας την Τρίτη 2 Ιουλίου 2013 και ώρα 12:00 έξω από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας 15 στην Αθήνα. Εκπρόσωποι και μέλη συλλόγων ή παραρτημάτων που επιθυμούν να μετακινηθούν μαζικά μπορούν να επικοινωνήσουν με το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. για καλύτερο συντονισμό και βοήθεια.

 Μετά τη λήξη της παράστασης διαμαρτυρίας θα ακολουθήσει Γενική Συνέλευση της Π.Ε.ΚΑ.Π. στο ξενοδοχείο Τιτάνια, στο οποίο θα διεξάγεται το συνέδριο της Ο.Λ.Μ.Ε.

28 Ιουνίου, 2013

Η Πληροφορική στοχοποιείται

Κάτω από: Γενικά —Με ετικέτα , ΦΩΤΙΟΣ ΚΑΡΚΑΝΗΣ @ 9:25 μμ

 

Informatics

16 Δεκεμβρίου, 2012

Καταλαβαίνουν όλοι τι έγραψα στον πίνακα?

Κάτω από: Εκπαίδευση —Με ετικέτα , ΦΩΤΙΟΣ ΚΑΡΚΑΝΗΣ @ 2:36 πμ

23 Φεβρουαρίου, 2012

Αυτό το Σχολείο θέλουμε?

Κάτω από: Εκπαίδευση —Με ετικέτα ΦΩΤΙΟΣ ΚΑΡΚΑΝΗΣ @ 1:30 πμ

2 Δεκεμβρίου, 2011

Η πρώτη εντύπωση μετράει…

4 Οκτωβρίου, 2011

Ένα αλληγορικό παραμύθι

Κάτω από: Γενικά —— ΦΩΤΙΟΣ ΚΑΡΚΑΝΗΣ @ 2:01 πμ

Μια φορά και έναν καιρό, στο μακρινό Καφριστάν, οι κάτοικοι χωρίζονταν σε φυλές και είχαν διάφορα χρώματα στο δέρμα τους (πράσινο, μπλε, μοβ, κόκκινο, μοβ, κίτρινο κτλ.). Ο Βασιλιάς του Καφριστάν αποφάσισε να δώσει καινούρια σπίτια στους υπηκόους του ανάλογα με το χρώμα τους, οπότε έδωσε πράσινα σπίτια στους Πράσινους, μπλε στους Μπλε, κίτρινα στους Κίτρινους κ.ο.κ. Οι Κόκκινοι όμως, όταν έδωσε ο Βασιλιάς τα σπίτια ήταν λίγοι, πολλοί από αυτούς λείπανε σε άλλες χώρες και άλλοι ήταν πολύ μικροί σε ηλικία. Έτσι τα περισσότερα κόκκινα σπίτια τα πήρανε διάφοροι από τις άλλες φυλές που δεν είχανε πάρει σπίτι μαζί με τις φυλές τους. Για να μην είναι φανερή η παρανομία τους φρόντισαν και σε 400 ώρες βάφτηκαν κόκκινοι με μπογιές και μετά εγκαταστάθηκαν στα κόκκινα σπίτια.

Τα χρόνια περάσαν, οι Κόκκινοι πληθύναν, μεγάλωσαν σε ηλικία και αποφάσισαν να διεκδικήσουν τα κόκκινα σπίτια. Ζήτησαν λοιπόν από το βασιλιά  να τους δώσει τα κόκκινα σπίτια για να μείνουν. Ο Βασιλιάς σκέφτηκε ότι δεν μπορεί να τους διώξει μετά από τόσα χρόνια που έμεναν στα κόκκινα σπίτια. Τα σπίτια δεν ήταν βέβαια σε καλή κατάσταση αλλά αυτό δεν τον ένοιαζε ιδιαίτερα. Άσε που δεν είχε να δώσει στους “βαμμένους” πράσινα, μπλε, κίτρινα σπίτια και οι κανονικές φυλές τους θα αντιδρούσαν. “Και ποιος κάθεται τώρα να τους ξεβάφει να δει τι σπίτι έπρεπε να πάρει κανονικά ο καθένας τους” σκέφτηκε ο Βασιλιάς και αποφάσισε ότι οι Κόκκινοι θα έμεναν στα ίδια σπίτια με τους “βαμμένους”. Βέβαια αυτοί είχαν ήδη προλάβει τα καλύτερα δωμάτια, οπότε οι Κόκκινοι έμεναν σε ταράτσες, υπόγεια και όπου αλλού έβρισκαν. Κάποιοι Κόκκινοι έλεγαν να ζητήσουν από το Βασιλιά να διώξει τους “βαμμένους” αλλά γενικά οι Κόκκινοι ήταν αγαθοί και φιλήσυχοι, δεν ήθελαν να μαλώνουν και βέβαια μετά από χρόνια χωρίς σπίτι ακόμα και τα υπόγεια τους φαίνονταν παλάτια. Έτσι μείνανε όλοι μαζί στα κόκκινα σπίτια. Οι “βαμμένοι” είχανε φτιάξει και σύλλογο, την Πανκαφρική Ένωση Κόκκινων Άνετων Πολιτών και λέγανε και στους Κόκκινους να γραφτούνε για να ζητάνε όλοι μαζί από το Βασιλιά διάφορα καινούρια σπιτάκια και αυλές, ποτέ σε σύγκρουση όμως με τις φυλές από τις οποίες προέρχονταν ο καθένας τους. Πολλοί “βαμμένοι” ήταν στην αυλή του Βασιλιά και είχαν καλές σχέσεις μαζί του οπότε το να γραφτείς στην Πανκαφρική Ένωση ήταν καλή κίνηση. Αντίθετα ο σύλλογος που είχαν φτιάξει οι Κόκκινοι τα χρόνια που δεν είχανε ακόμα σπίτια, η Ένωση Πολιτών Ερυθρόδερμων, σπάνια γινόταν δεκτός σε ακρόαση από το Βασιλιά, άσε που ζητούσε από τα μέλη του να πλυθούν για να φανεί το πραγματικό χρώμα τους.

Η συμβίωση αυτή κράτησε χρόνια, χωρίς πολλά προβλήματα. Άλλωστε οι Κόκκινοι σπάνια βγαίνανε από τα υπόγεια και τις ταράτσες τους για να πάνε στο σαλόνι και οι “βαμμένοι” το ανάποδο, οπότε δεν συναντιούνταν συχνά. Για κακή τους τύχη όμως μετά από χρόνια ο Βασιλιάς δεχόταν πιέσεις από τους σκληρούς βασιλιάδες του Βορρά να αδειάσει τα σπίτια που είχε δώσει στο λαό του, για να τα αγοράσουν ρημαγμένα μετά οι Βόρειοι για ένα κομμάτι ψωμί. Οι “βαμμένοι” ανησύχησαν και η Πανκαφρική Ένωση ζήτησε ακρόαση από το Βασιλιά. Τον παρακάλεσαν να τους αφήσει να μείνουν στα κόκκινα σπίτια και σε αντάλλαγμα θα φρόντιζαν τους κήπους όλων των σπιτιών και θα βοηθούσαν και τις κανονικές φυλές τους (Πράσινους, Κίτρινους, Μπλε) στις δουλειές τους. Η Ένωση Ερυθρόδερμων πρότεινε άλλα πράγματα (να πλυθούν οι “βαμμένοι” και να πάρουν άλλο χρώμα σπίτια) αλλά ο Βασιλιάς σκέφτηκε ότι έτσι δε θα ελευθερωθούν αρκετά σπίτια όπως ζητούσαν οι Βόρειοι. Ο Βασιλιάς δεν ήταν χαζός να αρνηθεί την πρώτη πρόταση  άλλωστε όπως του είπαν οι “βαμμένοι”, τα υπόγεια και οι ταράτσες αδειάζουν πιο εύκολα και οι Κόκκινοι θα έφευγαν εύκολα.

Έτσι αποφάσισε να βάζει πολλούς Κόκκινους μαζί στα υπόγεια (που τα ονόμασε “Διάθεση ΠΥΣΔΕ” για να ακούγεται πιο ωραία), ώστε  να μη χωράνε και να πεθάνουν από ασφυξία. Έτσι οι Κόκκινοι σιγά σιγά εξολοθρεύθηκαν, τα κόκκινα σπίτια άδειασαν, ενώ οι “βαμμένοι” βρήκαν καταφύγιο σε κίτρινα, πράσινα, μπλε κτλ. σπίτια όταν οι Βόρειοι αγρίεψαν, και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα……………….

Ή μήπως όχι???

Σημείωση: Στα Δημοτικά που εργάζομαι πλέον αφού είμαι υπεράριθμος τα παιδάκια θέλουν να ακούνε παραμύθια, οι μεγάλοι απλά τα συνηθίζουν.

Οποαδήποτε ομοιότητα με αληθινές καταστάσεις ΔΕΝ είναι τυχαία……….

10 Σεπτεμβρίου, 2011

Αρχίζει το νέο σχολικό έτος

Κάτω από: Εκπαίδευση —Με ετικέτα ΦΩΤΙΟΣ ΚΑΡΚΑΝΗΣ @ 7:26 μμ

12 Μαΐου, 2011

Αρχίζουν οι Πανελλήνιες!!

Αρχίζουν οι Πανελλήνιες – Οι επιτηρητές να είναι πολύ προσεκτικοί!

Σύμφωνα με απόφαση του υπ. Παιδείας για τους αντιγραφείς των πανελλαδικών εξετάσεων και των μαθητών που εξετάζονται σε εθνικό επίπεδο, ισχύουν τα ακόλουθα:
α) Αν ο μαθητής που εξετάζεται σε εθνικό επίπεδο φέρει μαζί του στην αίθουσα στην οποία εξετάζεται αντικείμενο ή μέσο αντιγραφής ή αντιγράφει κατά τη διάρκεια της εξέτασης από βιβλίο ή οποιουδήποτε είδους σημειώσεις ή από γραπτό δοκίμιο άλλου εξεταζομένου, ή θορυβεί και δε συμμορφώνεται με τις υποδείξεις των επιτηρητών επιχειρώντας να αντιγράψει ή εμποδίζοντας την εξέταση άλλων εξεταζομένων ή δολιεύεται με άλλο τρόπο την εξέτασή του, απομακρύνεται από την αίθουσα εξέτασης με αιτιολογημένη απόφαση της Λυκειακής επιτροπής και το γραπτό δοκίμιο βαθμολογείται από τη Λυκειακή επιτροπή με τον κατώτερο βαθμό μηδέν (0). Η Λυκειακή επιτροπή πριν από την επιβολή της ανωτέρω ποινής καλεί σε προφορική απολογία τον μαθητή και συντάσσει σχετικό πρακτικό που υπογράφεται από τον πρόεδρο, τα δύο της μέλη και τον γραμματέα αυτής.
Τα οποιαδήποτε αποδεικτικά στοιχεία επισυνάπτονται στο πρακτικό.
β) Αν πρόκειται για μάθημα που εξετάζεται σε επίπεδο σχολικής μονάδας, με απόφαση του Διευθυντή του Λυκείου και μετά από εισήγηση των διδασκόντων το εξεταζόμενο μάθημα, το γραπτό δοκίμιο βαθμολογείται με τον κατώτερο βαθμό μηδέν (0). Κατά τα λοιπά ισχύουν όσα αναφέρονται στο εδάφιο α της παρούσας παραγράφου. Όπου στο εδάφιο α αναφέρεται λυκειακή επιτροπή νοείται ο Διευθυντής του Λυκείου, οι επιτηρητές και οι διδάσκοντες το εξεταζόμενο μάθημα.

(Πηγή: www.esos.gr)

23 Μαρτίου, 2011

Έρευνα κοινής γνώμης για το Νέο Λύκειο

Κάτω από: Εκπαίδευση —Με ετικέτα ΦΩΤΙΟΣ ΚΑΡΚΑΝΗΣ @ 1:53 πμ

Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας GPO, κατόπιν παραγγελίας από το ΥΠΔΒΜΘ με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου, σχετικά με την άποψη της κοινής γνώμης για το Νέο Λύκειο, η Πληροφορική θεωρείται ως το 4ο κατά σειρά προτίμησης μάθημα που θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό.

Συγκεκριμένα στην ερώτηση

“Θα σας διαβάσω τώρα μια λίστα μαθημάτων και θα ήθελα να μου πείτε ποια από αυτά θεωρείτε ότι πρέπει να είναι υποχρεωτικά και ποια επιλογής:”

οι απαντήσεις φαίνονται στο παρακάτω γράφημα:

Γράφημα

Πηγή: http://esos.gr/index2.php?option=com_k2&view=item&task=download&id=611

14 Φεβρουαρίου, 2011

Διαμαρτυρία

Κάτω από: Εκπαίδευση —— ΦΩΤΙΟΣ ΚΑΡΚΑΝΗΣ @ 2:07 πμ

©2024 fkarkan's blog Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση