Scratch: προσθήκη ενδυμασίας

Συνέχεια από το Scratch: Εγκατάσταση και πρώτο πρόγραμμα.

Για να κάνουμε την κίνηση της φιγούρας μας λίγο πιο ενδιαφέρουσα, προσθέτουμε ενδυμασίες. Όπως βλέπουμε κάνοντας κλικ στην καρτέλα “Ενδυμασίες” στην κεντρική περιοχή, το συγκεκριμένο αντικείμενο, η γατούλα, έχει μία ακόμη ενδυμασία.

Επιστρέφουμε στην καρτέλα “Σενάρια”, κατηγορία “Όψεις”, και τοποθετούμε την εντολή “άλλαξε στην επόμενη ενδυμασία” μέσα στο “για πάντα” κάτω από τις εντολές κίνησης.

Εάν τώρα εκτελέσουμε το προραμμα (κλικ στην πράσινη σημαία) θα δούμε ότι η γατούλα εναλλάσσει τις δύο ενδυμασίες της υπερβολικά γρήγορα. Για να το διορθώσουμε προσθέτουμε, από την κατηγορία εντολών “Έλεγχος”, την εντολή “περίμενε 1 δευτερόλεπτο”.

Τώρα η εναλλαγή γίνεται λίγο πιο αργά απ’ό,τι θα θέλαμε. Γι’αυτό κάνουμε κλικ στο “1” και το διορθώνουμε σε “0.1”.

Τέλεια!

Για να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα μας, στο επόμενο: Προσθήκη παρασκηνίου και αποθήκευση.