18/12/24
Αύριο φέρνω μαθηματικά
επανάληψη κεφ. 19-22 θεωρία, παραδείγματα, εφαρμογές
ασκ 4γ ΤΕ σελ 13
προβλ. 2ο, 3ο σελ 13-14
Ξαναδιαβάζω τα λυμένα
17/12/24
Μαθηματικά:
2ο προβλημα σελ. 12 ΤΕ
Θεωρία, παραδείγματα ΒΜ σελ. 52.
Ασκ 2 σελ. 13 ΤΕ, 1ο προβλημα σελ 13 ΤΕ
16/12/24
Μαθηματικά:
Θεωρία, παραδείγματα, εφαρμογές ΒΜ σελ. 50
Ασκ. 2,3 σελ. 11 ΤΕ
Άσκηση στο δικό μου τετράδιο μαθηματικών.
13/12/24
Γλώσσα:
Φωτοτυπία και επανάληψη στην ενότητα 6
Μαθηματικά:
Θεωρία, παραδείγματα, εφαρμογές ΒΜ σελ.48
Ασκήσεις στο ΤΕ σελ 9 και στο δικό μου τετράδιο
12/12/24
Ιστορία: κεφ.5
Φυσική:
σελ.96-97 ΒΜ
124-125 ΤΕ
τις ασκήσεις σελ. 125 ΤΕ
11/12/24
Σήμερα ασχοληθήκαμε με την δημιουργία χριστουγεννιάτικων κατασκευών, τις οποίες θα διαθέσουμε στο παζάρι της Αγάπης που πραγματοποιείται στην πλατεία Αγίου Νικολάου στις 15/12/24 στις 10.30 το πρωί.
10/12/24
Γλώσσα:
Ασκ.5, σελ.92 ΒΜ
Ασκ. 7, σελ. 88 ΒΜ
Ασκ. 4 σελ. 48 ΤΕ
Ασκ. 6,σελ. 50 ΤΕ
Μαθηματικά:
Θεωρία, εφαρμογές, παραδείγματα σελ.46 ΒΜ
2ο πρόβλημα σελ. 40 ΤΕ α τευχος
Ασκ. 2,3 σελ. 7 ΤΕ β τευχος
Φυσική:
Το πρώτο κομμάτι από τη σελίδα 96 ΒΜ
Γεωγραφία:
Σελ. 30 το πρώτο κομμάτι
Σελ.31 το γλωσσάρι
Σελ. 32 τους ωκεανούς (να ξέρω να τους δείχνω στον χάρτη)
9/12/24
Γλώσσα
Α+Ο “Πώς μπορείτε…λαού μου”, σελ. 81
Σελ. 197 Γραμματική
Ασκ. 4, σελ.84 ΒΜ
Ασκ.3 , σελ. 47 ΤΕ
Ασκ. 5, σελ. 49
Μαθηματικά:
Θεωρια σελ 44 ΒΜ
Ασκ. 1,4,5 σελ. 41ΤΕ
5/12/24
Ιστορία:
Κεφ 4
Γλώσσα
Α+Ο “Οι εξερευνητές…ζωή τους”, σελ. 80 ΒΜ, ασκ. 1, σελ.81 ΒΜ, να απαντηθεί στο τετράδιο γλωσσικής καλλιέργειας.
Φυσική
Διάβασμα: ΒΜ σελ. 56-57, σελ.65 με 68 ΤΕ
4/12/24
Γράψαμε το διαγώνισμα των Μαθηματικών.
2/12/24
Ιστορία: κεφ 7
Μαθηματικά:
Την Τετάρτη γράφουμε διαγώνισμα στα κεφ. 12-16. Επανάληψη σε θεωρία, παραδείγματα, εφαρμογές από ΒΜ και σε όλες τις λυμένες ασκήσεις από ΤΕ, δικό μου τετράδιο και φωτοτυπίες.
29/10/24
Γλώσσα:
Διαγώνισμα την Δευτέρα στην 4η ενότητα. Μελετάμε όλα τα “κουνούπια” από ΒΜ, τις φωτοτυπίες και τις λυμένες ασκήσεις από ΒΜ, ΤΕ.
Αν δεν ολοκλήρωσα την έκθεση στην τάξη, την ολοκληρώνω σπίτι μου.
Μαθηματικά:
Επανάληψη κεφ. 12-16
Μελετώ τις ασκήσεις που λύσαμε στην τάξη από την φωτοτυπία. Μελετώ τα προβλήματα που είχαμε λύσει στο ΤΕ και στο δικό μου τετράδιο με ΕΚΠ και με ΜΚΔ.
Λύνω τα προβλήματα της φωτοτυπίας.
28/10/24
Γλώσσα:
Αύριο φέρνω τετράδιο έκθεσης. Μελετω σπίτι μου το σχεδιάγραμμα για την έκθεση με θέμα “Η διαφήμιση στη σύγχρονη κοινωνία”.
Ιστορία:
Κεφ. 3, σελ. 82-83
Φυσική:
Χαρακτηριστικά της ζωής, ΒΜ. 54-55
Συμπέρασμα σελ. 63 ΤΕ και ασκ. 1,2 σελ. 64
26/11/24
Γλώσσα:
Α+Ο “Μια φορά…παρανόηση”, σελ. 280 Ανθολόγιο.
Γράφω την περίληψη του κειμένου του Ανθολογίου.
Μαθηματικά:
Διαβάζω τα λυμένα.
Λύνω το πρόβλημα στο τετράδιό μου.
25/11/24
Γλώσσα:
Αύριο Ανθολόγιο.
Επανάληψη από φωτοτυπίες.
Μαθηματικά:
Διαβάζω τα λυμένα.
Λύνω το πρόβλημα στο τετράδιό μου.
Ασκ 4, κεφ. 15 ΤΕ
Ιστορία:
Θα ολοκληρώσουμε το μάθημα αύριο.
22/11/24
Ιστορία:
Κεφ.1 της Γ ενότητας “Η Φιλική Εταιρεία”
Γλώσσα:
Κάνω επανάληψη στην ενότητα 4 (όλα τα “κουνούπια” του ΒΜ, γραμματική σελ. 107-111 και τις λυμένες ασκήσεις από βιβλίο, τετράδιο, δικό μου τετράδιο, φωτοτυπίες.)
Φωτοτυπία (2 φύλλα μπρος πίσω)
Μαθηματικά:
Προσπεράσαμε το μάθημα με την παραγοντοποίηση. Θα επανέλθουμε όμως.
Κάναμε το μάθημα με το Ε.Κ.Π. Θεωρία,παραδείγματα, εφαρμογές σελ. 40ΒΜ
Ασκ 1,2, 1ο πρόβλημα σελ. 37 ΤΕ
21/11/24
Γλώσσα:
Διαβάζω από γραμματική σελ.107-111
Ασκ. 9α,β σελ. 68 ΒΜ
Ασκ.1,2,4,5 ΤΕ
Φωτοτυπία μπρος πίσω
**Για την Δευτέρα:ασκ 4, σελ. 59 ΒΜ σε χαρτί ή χαρτόνι.
Φυσική:
Σελ 84 ΒΜ(το μεσαίο κείμενο)
Σελ 88 ΒΜ
Ασκ.1,2 σελ. 117 ΤΕ
18/11/24
Γλώσσα
Α+Ο “Έχουν ιδανική…σύστημα”, σελ.53
Ασκ 1β, σελ 56 ΒΜ
Γ.Α.ιδανική, αναλογία, ώστε, βοηθούν, το (ευαισθητο), του (μετάβασή του)
Χ.Α. να προστατεύουν, ισχυροποιούν
Βρίσκω τα συνθετικά του ρήματος ισχυροποιώ
Φτιάχνω την οικογένεια λέξεων(παράγωγες και σύνθετες) των δύο παραπάνω συνθετικών.
Η φωτοτυπία είναι για την Πέμπτη.
Μαθηματικά
Θεωρία, παραδείγματα, εφαρμογές κεφ 14 ΒΜ
Ασκ 1,2,3 και 1ο προβλ ΤΕ.
14/11/24
Γεωγραφία: κεφ.6, όλες τις χώρες και τις πρωτεύουσες της Ευρώπης
Φυσική: σελ. 82,83 ΒΜ, ΣΕΛ. 108-109 ΤΕ και ασκήσεις
Ιστορία: κεφ. 1,2,3,5,6,8,9
Διαγώνισμα την Δευτέρα.
Γλώσσα:ασκ.1α γραπτώς στο τετράδιο γλωσσικής καλλιέργειας
Α+Ο “Μαζί τους … βραχνές” σελ. 73
Γ.Α. : θωρακισμένα, κλαίνε, όταν, όμως, τις (ρίχνει)
Χ.Α. : λιποθυμούν, ρίχνονται
Βρίσκω στο λεξικό μου την σημασία των παρακάτω λέξεων και έπειτα φτιάχνω από μία πρόταση για κάθε λέξη: δακρυγόνα, εξουδετερώνει, θωρακισμένα.
Μαθηματικά: φωτοτυπία (μπρος -πίσω). Για να λύσω τις ασκήσεις, διαβάζω πάλι τα κριτήρια διαιρετότητας και τα λυμένα προβλήματα με Μ.Κ.Δ
29/10/24
Μαθηματικά:
Φωτοτυπία, ασκ 1-5. Οι μαθητές που απουσίαζαν θα πάρουν αύριο την φωτοτυπία.
Φυσική:
ΒΜ σελ 46,47 και τις 3 τελευταιες κουκίδες από το Γλωσσάρι της σελίδας 51.
ΤΕ συμπέρασμα και τις 3 ασκήσεις για το σπίτι.
Γεωγραφία:
Σε ένα φύλλο με γραμμές γράφω σε μία στήλη τις χώρες με τις οποίες συνορεύει η Γερμανία και σε διπλανή στήλη τις πρωτεύουσες των χωρών. Μαθαίνω να τις δείχνω στον χάρτη της Ευρώπης, σελ 99 ή σε παγκόσμιο χάρτη.
23/10/24
Μαθηματικά
Φωτοτυπία για το σπίτι.
18/10/24
Γλώσσα:
Την ίδια ορθογραφία από το Ανθολόγιο.
Ασκ. 3 ή 4 (σε ομάδες 2 έως 5 ατόμων). Όποιος μαθητής μου ανέφερε ήδη οτι θα λείπει το σαββατοκύριακο, μπορεί να κάνει μόνος του την εργασία.
Μελετώ σελ. 76, 79-80 απο τη γραμματική μου, θηλυκά ουσιαστικά σε -η, -ος.
Ασκ. 5,6 ΒΜ σελ. 35,36
Ασκ. 3,5,6 ΤΕ
Μαθηματικά:
Μελετώ οσα έγραψα στο τετράδιό μου για την στρογγυλοποίηση.
Θεωρία, παραδείγματα, εφαρμογές ΒΜ σελ. 30
Ασκ. 2,3 ΤΕ σελ. 27
17/10/24
Γλώσσα:
Φωτοτυπία για την ζωή του Καζαντζάκη.
Ανθολόγιο αύριο.
Α+Ο “Ο Αύγουστος…κληματόφυλλα”, σελ.155 Ανθολόγιο.
Χ.Α. θα ζητήσει, είχα ζωγραφίσει.
Γ.Α. φαρδύ, πήρα
Συνώνυμα, αντώνυμα: φαρδύ, αγαπημένος
Γράφω το νόημα του κειμένου.
Ασκ. 3 ή 4 από Ανθολόγιο (σε ομάδες για την Δευτέρα.)
Φυσική γράψαμε το διαγώνισμα
Σήμερα αφιερώσαμε 2,5 διδακτικές ώρες σε δράσεις ευαισθητοποίησης των μαθητών σχετικά με τα συναισθήματα, τις εκφράσεις τους, τους τρόπους καλύτερης επικοινωνίας. Θα αναρτηθεί υλικό τις επόμενες μέρες.
15/10/24
Γλώσσα:
Ασκ 1β, 3,4 ΒΜ
Ασκ 10,11 ΤΕ
Φυσική
Παραδώσαμε από το ΤΕ την Εξοικονόμηση Ενέργειας. Διαβαζουμε ό,τι σημειώσαμε στο ΤΕ.
Την Πεμπτη έχουμε διαγώνισμα Φυσικής στην ενοτητα ενεργειες. Σημερα συζητήσαμε στην τάξη τι θα περιέχουν οι 5 ασκήσεις του διαγωνίσματος(μορφες,πηγες ενεργειας,ολα τα συμπερασματα που εχουμε γραψει στο ΤΕ, πλεονεκτηματα,μειονεκτηματα ανανεωσιμων, μη ανανεωσιμων πηγών, τροποι εξοικονόμησης ενέργειας). Η ύλη είναι όσα έχουμε κάνει από το ΤΕ στην ενοτητα “ενέργεια”, το Γλωσσάρι και το Με μια ματιά από το ΒΜ και μόνο όσες σελίδες είχαμε σημειώσει από το ΒΜ(βλ. Καθηκοντα Σεπτεμβριου, Οκτωβρίου).
14/10/24
Γλώσσα:
Ασκ. 2 ΤΕ σελ 36-37
Διορθωνω την σημερινη ορθογραφια μου
Μαθηματικα:
Λυνω τις 2 αριθμητικες παραστασεις στο τετραδιο μου.
Ιστορία:
Κεφ 3, σελ.36-37
Ποιες οι αρμοδιοτητες του Παπα;
Τι γνωριζεις για τους Φαναριώτες;
Τι γνωριζεις για τους κοινοτικούς άρχοντες;
11/10/24
Γλώσσα:
Ανάγνωση σελ. 19-20 ΤΕ
Α+Ο την 1η παράγραφο
Ασκήσεις για το τετράδιο γλωσσικής καλλιέργειας
1. Βγάζω πλαγιότιτλους
2. Βγάζω το νόημα του κειμένου
3. Βρίσκω τα συνώνυμα των λέξεων: ευρύχωρο, υπέροχο, ιδανικό, υψωνόταν, κομψές, προθήκες, καθιστικό.
4. Βρίσκω τα αντώνυμα των λέξεων:
Θαυμάσια, ζεστό, φιλόξενο, μακρινή
5. Σχημάτισε την οικογένεια λέξεων της λέξης “τύπος”
6. Βρες τα συνθετικά των λέξεων περίμετρος, παράθυρο, πλακόστρωτο, εξώπορτα
Μαθηματικά:
Πρόβλημα 2, σελ. 22 ΤΕ (σαν την εφαρμογή του βιβλίου που ειχαμε κάνει μαζί)
Λύνω στο τετράδιό μου τις αριθμητικές παραστάσεις:
7+8:2=
39•6:2-1=
10/10/24
Γλώσσα:
Ανάγνωση σελ.24-25
Α+Ο “Σ’αυτό…ποιητής”
ασκ. 2δ, σελ.26 (στο τετράδιο γλωσσικής καλλιέργειας)
Να γράψεις το νόημα του κειμένου στο τετράδιο γλωσσικής καλλιέργειας
Φυσική:
Συμπέρασμα, Ασκ 12, σελ 46 ΤΕ
Σελ. 34-37 ΒΜ
Διαγώνισμα Φυσικής, Ενότητα ” Ενέργειες” στις 17/10/24
Ιστορία:
κεφ.2 σελ. 33-34
ΚΠΑ:
Μιλήσαμε για τις μορφές οικογένειας.
9/10/24
Μαθηματικά
Κεφ 8 θεωρία, παραδείγματα, εφαρμογές ΒΜ
Ασκ 1,2 ΤΕ
ΚΠΑ
Αφησαμε το βιβλίο κάτω από το θρανίο.
8/10/24
Φυσική:
ΒΜ σελ.30-33
ΤΕ σελ.39-40, ασκ.1,2,3 σελ. 40
Μαθηματικά:
Λύνω στο τετράδιό μου τις διαιρέσεις κάθετα
0,8 : 1,6
34,8: 16
3,68: 16
Γεωγραφία:
κεφ.4 σελ. 21-22
7/10/24
Γλώσσα:
Επανάληψη. Αύριο διαγώνισμα στην ενότητα 1.
Μαθηματικά:
Κανω τις υπόλοιπες διαιρέσεις από την φωτοτυπία.
4/10/24
Ιστορία:
Κεφ 1. Σελ. 28-29 και σχεδιάγραμμα (για την Πέμπτη)
Την Δευτέρα γράφουμε διαγώνισμα στην Ιστορία, ενότητα Α.
Γλώσσα:
Φυλλάδιο επανάληψης
Ασκ 2, σελ 68 Ανθολογιο (στο τετράδιο γλωσσικής καλλιέργειας)
Αντιγραφή και ορθογραφία “Από παιδί…το βιολί του” σελ. 68 Ανθολόγιο
Μαθηματικά:
Λύνω κάθετα στο δικό μου τετράδιο τις διαιρέσεις :
87,2 : 4
0,218 : 5,45
3/10/24
Γλώσσα:
Αύριο φέρνω Ανθολόγιο.
Φτιάχνω και μελετώ το βιβλιαράκι με τα μέρη του λόγου.
Γραμματική αναγνώριση: ανθρακωρύχοι, έπαιξαν.
Φυσική:
ΒΜ σελ.26,27
ΤΕ σελ. 36 ασκ 1,2
Ιστορία:
Αφήσαμε το βιβλίο κάτω από το θρανίο για να ολοκληρώσουμε αύριο την παράδοση του μαθήματος.
Δευτέρα 7/10/24 διαγώνισμα στα κεφ 1,2,3 της πρώτης ενότητας.
2/10/24
Μαθηματικά:
Διαβάζω την φωτοτυπία των μαθηματικών με την θεωρία της διαίρεσης. Λύνω και μόνος μου τα παραδείγματα της φωτοτυπίας.
ασκ 1,2 από φωτοτυπία.
ΚΠΑ:
Μιλήσαμε για την οικογένεια ως κοινωνική ομάδα. Το βιβλίο το αφήνουμε κάτω από το θρανίο.
1/10/24
Γλώσσα:
Α+Ο “Θα χρειαστείτε…γονιών τους”, σελ. 17 ΒΜ
Χ.Α. θα χρειαστείτε
Γ.Α. θα χρειαστείτε, μεγεθυντικό, να περάσετε
ασκ.3, σελ.18 (την κάνω στο τετράδιο γλωσσικής καλλιέργειας)
Διορθώνω την παλιά ορθογραφία
Αντιγράφω την έκθεση στο τετράδιο γραπτού λόγου
Μαθηματικά:
Μελετώ την φωτοτυπία, μαθαίνω προπαίδεια, προβλ.2 σελ. 20 ΤΕ
Φυσική:
σελ. 18-19 ΒΜ
σελ. 26-27 ΤΕ
ασκ. 1,2,3 ΤΕ
Γεωγραφία:
κεφ.3 σελ. 18,19,20
Ζωγραφίζω ένα σημαιάκι χώρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
30/09/24
Γλώσσα:
Φέρνω τετράδιο γραπτού λόγου και βιβλίο γραμματικής
Διαβάζω την φωτοτυπία με την θεωρία για την παράγραφο και γράφω την παράγραφο της τελευταίας άσκησης
Έχω την ίδια ορθογραφία (ο κανόνας που είχα γράψει στο τετράδιό μου)
Μαθηματικά:
θεωρία από φωτοτυπία και παραδείγματα, κοιτώ και το δικό μου τετράδιο
ασκ 1,2 κεφ. 7 ΤΕ
Ιστορία:
κεφ. 3
Τι γνωρίζεις για την Αμερικανική επανάσταση;
Τι γνωρίζεις για την Γαλλική επανάσταση;
Ποια τα στάδια της Γαλλικής επανάστασης;
26/09/24
Γλώσσα:
μελετάμε τις φωτοτυπίες με την θεωρία, μελετάμε τις σελίδες 144-152 από το βιβλίο γραμματικής.
Γράψαμε στην τάξη έκθεση (το θέμα ήταν η άσκηση 3, σελ.9ΤΕ). Παρακαλώ όσοι δεν ολοκλήρωσαν, να φέρουν αύριο, Παρασκευή, την έκθεση ώστε να την διορθώσω το σαββατοκύριακο.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Οι μαθητές γράφουν πάντα την έκθεση μέσα στην τάξη σε χαρτί Α4 με σειρές, αφού πρώτα δουλέψουμε το θέμα μαζί (σχεδιάγραμμα, δομή, ιδέες, λεξιλόγιο κλπ), κάνω διορθώσεις στο γραπτό τους, συζητούμε τις διορθώσεις και έπειτα καθαρογράφουν στο τετράδιο γραπτού λόγου την έκθεση (σπίτι τους). Το χαρτί Α4 το κρατούν στο φάκελο της γλώσσας, δεν το πετούν. Σε περίπτωση που δεν προλάβουν να ολοκληρώσουν την έκθεση στην τάξη, την ολοκληρώνουν στο σπίτι και μου φέρνουν το χαρτί την επόμενη μέρα για να κάνω διορθώσεις.
Μαθηματικά:
προβλ. 2ο,3ο ΤΕ κεφ.6
Ιστορία:
όλο το κεφ.2
Τι είναι ο Διαφωτισμός;
Ποιες οι σπουδαιότερες προσωπικότητες του Διαφωτισμού;
Ποιες επιστήμες και ποιες τέχνες άνθισαν κατά την περίοδο του Διαφωτισμού;
25/9/24
Μαθηματικά:
Κεφ 6 θεωρια, παραδειγματα, εφαρμογές ΒΜ
Ασκ. 1,2,3,4 ΤΕ
24/9/24
Μαθηματικά:
Γράφω και μαθαίνω την προπαίδεια στο τετράδιό μου.
Γλώσσα:
ασκ. 10,11,12,13,14 ΤΕ
γραμματική σελ.144-148
Γεωγραφία:
σελ. 15-17
23/9/24
Γλώσσα:
ασκ.5 ΤΕ
Διάβασμα των σελίδων 144-145 απο το βιβλίο γραμματικής
Μαθηματικά
Ασκ.3, 1ο προβλημα σελ. 15 ΤΕ
Ιστορία
Τις 4 πρώτες παραγράφους από το 2ο κεφάλαιο, σελ. 16-17.
Απαντώ προφορικά στις ερωτήσεις.
Ποιες ήταν οι σπουδαιότερες γεωγραφικές ανακαλύψεις;
Ποιες οι θετικές και οι αρνητικές συνέπειες των γεωγραφικών ανακαλύψεων;
Τι συνέβη στην Αγγλία με τον Χάρτη των Δικαιωμάτων;
20/9/24
Γλώσσα:
Χ.Α. στολίζαμε, λούστηκες
Γ.Α. της κουρτίνας, βιαζόταν, άγριας
Μαθηματικά:
Θεωρία, παραδείγματα σελ.18 ΒΜ
Ασκ. 1,2 σελ.15 ΤΕ
Φυσική:
Σελ.20-22, ΤΕ
19/9/24
Γλώσσα:
Ανάγνωση σελ. 11-13
άσκηση 3 ΒΜ
Αντιγραφή και Ορθογραφία “Δυστυχώς…τίποτα”, σελ.12 ΒΜ
Χρονική αντικατάσταση: λέρωσε, λερώθηκε
Γραμματική αναγνώριση: γύρος, κόσμος, διαδραματίζεται.
Φυσική:
Διαβάζω τις σελίδες 12-14, 16-17 ΤΕ
Μαθηματικά:
θεωρία, παραδείγματα, 1η εφαρμογή σελ. 16 ΒΜ
ασκ. 2 σελ. 13 ΤΕ
προβλ. 3 σελ. 12 ΤΕ
Ιστορία:
Να βρω πληροφορίες για μία σημαντική προσωπικότητα της Αναγέννησης και να φτιάξω μία μικρή εργασία σε ένα χαρτόνι (όχι μεγάλο.)
Μάθημα 1 (ολόκληρο).
18/9/24
Ιστορία:
Αφήσαμε το βιβλίο ιστορίας κάτω από το θρανίο, ώστε να ολοκληρώσουμε την παράδοση αύριο.
Γεωγραφία:
Μάθημα 1, σελ. 12,13,14. Μαθαίνω καλά το Γεωγραφικό Γλωσσάρι και ό,τι σημειώσαμε από τον πίνακα πάνω στο βιβλίο μας.
17/9/24
Γλώσσα:
Ανάγνωση σελ. 11-13ΒΜ
Γραμματική αναγνώριση:ειχα προβλέψει, να πάμε, οι γραμμές
Ασκ. 6,9, σελ.13,15 ΤΕ
Μαθηματικά:
Θεωρία, παραδειγματα, εφαρμογές σελ. 14 ΒΜ
Ασκ. 1,2 σελ. 11 ΤΕ
Ιστορία:
κεφ1,(έως “και η ιατρική.”)
Οι μαθητές να είναι σε θέση να απαντούν στις παρακάτω ερωτήσεις:
1. Από πού ξεκίνησε η Αναγέννηση;
2. Τι γνωρίζεις για την περίοδο της Αναγέννησης;(πού στράφηκαν οι άνθρωποι)
3. Τι ήταν ο Ουμανισμός;/ Σε τι έδωσαν έμφαση οι Ουμανιστές;
4. Ποιες οι μεγάλες μορφές της Αναγέννησης;
16/9/24
Στα Μαθηματικά κάναμε μία εισαγωγή στους δεκαδικούς αριθμούς, δεν έχουμε κάτι για το σπίτι.
Γλώσσα:
Ανάγνωση:το κείμενο σελ. 11-13 ΒΜ
Α+Ο τις 3 πρώτες σειρές, σελ.11 ΒΜ.
Προτάσεις με καθεμία από τις 3 λέξεις που εξηγήσαμε την σημασία τους (υποζύγιο, αμετάπειστος, ευκαταφρόνητο).
Παρακαλούνται όλοι οι μαθητές να κάνουν καλή εξάσκηση στην ανάγνωση στο σπίτι.
Σημείωση: Στο τετράδιο Γλωσσικής Καλλιέργειας γράφουμε την αντιγραφή και ό,τι ασκήσεις γλώσσας έχουμε για το σπίτι.
Ορισμενοι μαθητές ξέχασαν το τετράδιο Γλωσσικής Καλλιέργειας στην έδρα μου. Ας γράψουν κάπου αλλού τις εργασίες που έχουν για το σπίτι και αύριο τις αντιγράφουν στο τετράδιο.
13/9/24
Παρακαλούνται όσοι μαθητές δεν έφεραν συμπληρωμένο το έγγραφο με τα στοιχεία επικοινωνίας, να το φέρουν την Δευτέρα.
Γλώσσα: Ανάγνωση σελ.8 ΒΜ, Αντιγραφή και Ορθογραφία την 1η παράγραφο του κειμένου, Γραμματική Αναγνώριση τις κυκλωμένες λέξεις”δακρύζουμε, πηγαίναμε, αυτοκίνητο”, ασκ. 4 ΤΕ.
Μαθηματικά: Θεωρία, εφαρμογές σελ.10 ΒΜ, ασκ. 1,2,3 ΤΕ