Τι έχουμε για διάβασμα

28/1/25
Μαθηματικά:
ασκήσεις από το δικό μου τετράδιο

Γλώσσα:
ασκ.1, σελ. 62 και ασκ.7, σελ.71 ΤΕ

Φυσική:
Γράφουμε διαγώνισμα
σελ.96-101 ΒΜ
σελ.122-135

Γεωγραφία:
Δεν έχουμε κάτι για το σπίτι

27/1/25
Μαθηματικά:
σελ.66 ΒΜ θεωρία, παραδείγματα
Διαβάζω λυμένες ασκήσεις.
προβλ. 3ο, σελ.24 ΤΕ

Ιστορία:
Επανάληψη κεφ. 1-9. Την Δευτέρα γράφουμε διαγώνισμα.

Αύριο φέρνω μανταλάκια.

24/1/25

Γλώσσα:
Γράψαμε τις δύο πρώτες παραγράφους της έκθεσης με θέμα “Εκδρομή στην εξοχή”. Οι μαθητές να γράψουν τις δύο επόμενες στο σπίτι τους. Τι συνέβη αφότου έφθασα, Σκέψεις και συναισθήματα.

Απαντώ γραπτώς στο τετράδιο γλωσσικής καλλιέργειας στην άσκηση 3, σελ.36 Ανθολόγιο.

Επανάληψη ενότητα 7 από ΒΜ, ΤΕ, φωτοτυπία, σελ. 104 γραμματικής.
Δευτέρα 27/1/25 έχουμε διαγώνισμα.

23/1/25
Γλώσσα: Έγινε μέσα στην τάξη έλεγχος όλων των ασκήσεων της ενότητας 7 που δεν είχαν ελεγχθεί.
Μαθηματικά: Ξαναδιαβάζω όλες τις λυμένες ασκήσεις από ΒΜ, ΤΕ και δικό μου τετράδιο για την λύση εξίσωσης όταν ο x είναι προσθετέος, κεφ.26

Ιστορία:κεφ. 9 και ιστορική πηγή 1

Δευτέρα 3/2/25 έχουμε διαγώνισμα στα κεφ. 1-9(της Γ ενότητας)

Βοηθητικές ερωτήσεις για το Διαγώνισμα Ιστορίας (θα μοιραστούν και στους μαθητές σε έντυπη μορφή την Δευτέρα). Την Δευτέρα θα γίνει επανάληψη μέσα στην τάξη.

Ιστορία Στ- Τρίτη Ενότητα- Η Μεγάλη Επανάσταση (1821-1830)
Ερωτήσεις κεφ.1-9

1. Τι ήταν η Φιλική Εταιρεία, πού και πότε ιδρύθηκε;
2. Ποιοι ήταν οι ιδρυτές της Φιλικής Εταιρείας και ποιος ο σκοπός της; Ποιοι γράφτηκαν μέλη της Φιλικής Εταιρείας; Τι άφηναν οι Φιλικοί να εννοείται ότι υπήρχε πίσω από την Φιλική Εταιρεία;
3. Πότε και πού μετέφερε την έδρα της η Φιλική Εταιρεία και ποιοι μυήθηκαν τότε σε αυτήν;
4. Ποιος ανέλαβε τελικά την αρχηγία της Φιλικής Εταιρείας;
5. Ποια τα σχέδια των Φιλικών για τον τόπο έναρξης της Επανάστασης και για ποιους λόγους;
6. Γιατί η επανάσταση ξεκίνησε από τις Παραδουνάβιες ηγεμονίες;
7. Πότε ξεκίνησε η επανάσταση στη Μολδοβλαχία;
8. Τι ενέργειες έκανε ο Υψηλάντης;
9. Τι συνέβη στο Δραγατσάνι τον Ιούνιο του 1821;
10. Τι ήταν ο ιερός λόχος και ποια η τύχη του;
11. Για ποιους λόγους η Πελοπόννησος ήταν ο κατάλληλος τόπος έναρξης της επανάστασης στον ελλαδικό χώρος;
12. Πότε και πού ξεκίνησε η επανάσταση στον υπόδουλο ελληνικό χώρο και πώς κλιμακώθηκε;
13. Τι γνωρίζεις για τον συντονισμό του Αγώνα παραμονές της Επανάστασης; Ποιος ανέλαβε την ηγεσία των ενόπλων;
14. Τι κρίθηκε αναγκαίο για την επιτυχή εξάπλωση της Επανάστασης;
15. Τι έγινε τον Ιούνιο του 1821;
16. Ποια κάστρα κατέλαβαν οι εξεγερμένοι Έλληνες;
17. Γιατί στην Στερεά Ελλάδα οι συνθήκες για εξέγερση ήταν δύσκολες;
18. Πού και από ποιους εκδηλώθηκαν οι πρώτες επαναστατικές ενέργειες στην Ανατολική Στερεά Ελλάδα;
19. Πώς ξεκίνησε η επανάσταση στη Δυτική Στερεά Ελλάδα;
20. Τι συνέβη στη μάχη της Αλαμάνας;
21. Τι γνωρίζεις για τη μάχη της Γραβιάς;
22. Ποια η σημασία της επιτυχίας των Ελλήνων στο χάνι της Γραβιάς;
23. Ποια νησιά επαναστάτησαν;
24. Γιατί τα ελληνικά πλοία κυριαρχούσαν στο Αιγαίο;
25. Σε τι είδους επιχειρήσεις συμμετείχαν τα ελληνικά πλοία;
26. Τι γνωρίζεις για την καταστροφή της Χίου τον Απρίλιο του 1822;
27. Τι γνωρίζεις για τη ναυμαχία του Γέροντα;
28. Ποιοι επαναστάτησαν στην Ήπειρο και ποιοι σύμμαχοι τους εγκατέλειψαν;
29. Τι γνωρίζεις για την μάχη στο Πέτα;
30. Πώς εξελίχθηκε η επανάσταση στην Χαλκιδική;
31. Τι γνωρίζεις για την καταστροφή στη Νάουσα;
32. Ποιες ενέργειες έκανε ο Χουρσιτ Πασας στην Τριπολιτσά με την έναρξη της Επανάστασης στην Πελοπόνννησο και ποιο το σχέδιο του Κολοκοτρώνη;
33. Πώς και πότε έγινε η Άλωση της Τριπολιτσάς;
34. Για ποιους λόγους ήταν σημαντική η άλωση της Τριπολιτσάς από τους Έλληνες;
35. Τι ήταν τα πυρπολικά ή μπουρλότα και πώς δρούσαν;
36. Τι γνωρίζεις για τον Κωνσταντίνο Κανάρη; Σε ποιες ναυτικές επιχειρήσεις συμμετείχε;
37. Ποιος ήταν ο Δράμαλης και πώς κινήθηκε την άνοιξη του 1822;
38. Πώς κινήθηκαν οι Έλληνες για να τον αντιμετωπίσουν;
39. Ποια τακτική εφάρμοσαν οι επαναστάτες;
40. Τι γνωρίζεις για την μάχη στα Δερβενάκια;

22/1/25
Μαθηματικά:
Αύριο φέρνω Μαθηματικά
κεφ 26 θεωρία, παραδείγματα
Ξαναδιαβάζω όσα λύσαμε
2ο προβλ. ΤΕ

21/1/25
Θεατρική παράσταση

16/1/25
Γλώσσα:
ασκ 9,10,11 ΤΕ
Ορθογραφία την ασκ. 9
Φέρνω και φωτοτυπία Χριστουγέννων

Μαθηματικά:
Διαβάζω ό,τι έγραψα στο τετράδιό μου
‘ασκηση στο τετράδιό μου.
Διαγώνισμα κεφ. 17, 19-24 την Δευτέρα 20/1/25

Ιστορία:
κεφ.8

14/1/25
Γλώσσα:
Διάβασμα σελ.104 γραμματική
Κουνούπι σελ. 17ΒΜ
Ασκ. 3,4,5,6α ΤΕ

Μαθηματικά:
Στις 20/1/25 γράφουμε διαγώνισμα στα κεφ.19-24
Ασκήσεις στο δικό μου τετράδιο.

Γεωγραφία:
Τι είναι διώρυγα και τι πορθμός; σελ. 34
Τι γνωρίζεις για το τροπικό κλίμα, την τροπική ζώνη και την τροπική βλάστηση;
Τι γνωρίζεις για το πολικό κλίμα, την πολική ζώνη και την πολική βλάστηση; σελ. 40,44.

Φυσική:
συμπέρασμα σελ 127 ΤΕ, ασκ.1,2 σελ 128

13/1/25
Γλώσσα:
Γραμματική σελ. 104
Διαβάζω ασκ. 5,6ΒΜ σελ 10-11
ασκ. 8, 9 (η 9 να γίνει στο τετράδιο γλωσσικής καλλιέργειας)ΒΜ σελ 12-13
ασκ. 2ΤΕ σελ. 52

Μαθηματικά:
Διαβάζω όλη την σελίδα 17ΤΕ
Λύνω τις ασκήσεις στο δικό μου τετράδιο

10/1/25
Μαθηματικά:
θεωρία, παραδείγματα, εφαρμογή 1η σελ. 56 ΒΜ, διαβάζω το δικό μου τετράδιο, διαβάζω τις λυμένες ασκήσεις του κεφ.23, ασλ. 1,2, σελ. 17ΤΕ (Να λυθούν στο δικό μου τετράδιο για να έχω χώρο)

Γλώσσα:
Α+Ο “Στο Ρέθυμνο…πάγο”, σελ. 9 ΒΜ, ασκ.1 (στο γλωσσικής)
Ιστορία κεφ.6, σελ.95

18/12/24
Αύριο φέρνω μαθηματικά

επανάληψη κεφ. 19-22 θεωρία, παραδείγματα, εφαρμογές
ασκ 4γ ΤΕ σελ 13
προβλ. 2ο, 3ο σελ 13-14
Ξαναδιαβάζω τα λυμένα

17/12/24
Μαθηματικά:
2ο προβλημα σελ. 12 ΤΕ
Θεωρία, παραδείγματα ΒΜ σελ. 52.
Ασκ 2 σελ. 13 ΤΕ, 1ο προβλημα σελ 13 ΤΕ

16/12/24
Μαθηματικά:
Θεωρία, παραδείγματα, εφαρμογές ΒΜ σελ. 50
Ασκ. 2,3 σελ. 11 ΤΕ
Άσκηση στο δικό μου τετράδιο μαθηματικών.

13/12/24
Γλώσσα:
Φωτοτυπία και επανάληψη στην ενότητα 6

Μαθηματικά:
Θεωρία, παραδείγματα, εφαρμογές ΒΜ σελ.48
Ασκήσεις στο ΤΕ σελ 9 και στο δικό μου τετράδιο

12/12/24

Ιστορία: κεφ.5

Φυσική:
σελ.96-97 ΒΜ
124-125 ΤΕ
τις ασκήσεις σελ. 125 ΤΕ

11/12/24
Σήμερα ασχοληθήκαμε με την δημιουργία χριστουγεννιάτικων κατασκευών, τις οποίες θα διαθέσουμε στο παζάρι της Αγάπης που πραγματοποιείται στην πλατεία Αγίου Νικολάου στις 15/12/24 στις 10.30 το πρωί.

10/12/24
Γλώσσα:
Ασκ.5, σελ.92 ΒΜ
Ασκ. 7, σελ. 88 ΒΜ
Ασκ. 4 σελ. 48 ΤΕ
Ασκ. 6,σελ. 50 ΤΕ

Μαθηματικά:
Θεωρία, εφαρμογές, παραδείγματα σελ.46 ΒΜ
2ο πρόβλημα σελ. 40 ΤΕ α τευχος
Ασκ. 2,3 σελ. 7 ΤΕ β τευχος

Φυσική:
Το πρώτο κομμάτι από τη σελίδα 96 ΒΜ

Γεωγραφία:
Σελ. 30 το πρώτο κομμάτι
Σελ.31 το γλωσσάρι
Σελ. 32 τους ωκεανούς (να ξέρω να τους δείχνω στον χάρτη)

9/12/24
Γλώσσα
Α+Ο “Πώς μπορείτε…λαού μου”, σελ. 81
Σελ. 197 Γραμματική
Ασκ. 4, σελ.84 ΒΜ
Ασκ.3 , σελ. 47 ΤΕ
Ασκ. 5, σελ. 49

Μαθηματικά:
Θεωρια σελ 44 ΒΜ
Ασκ. 1,4,5 σελ. 41ΤΕ

5/12/24
Ιστορία:
Κεφ 4

Γλώσσα
Α+Ο “Οι εξερευνητές…ζωή τους”, σελ. 80 ΒΜ, ασκ. 1, σελ.81 ΒΜ, να απαντηθεί στο τετράδιο γλωσσικής καλλιέργειας.

Φυσική
Διάβασμα: ΒΜ σελ. 56-57, σελ.65 με 68 ΤΕ

4/12/24
Γράψαμε το διαγώνισμα των Μαθηματικών.

2/12/24
Ιστορία: κεφ 7

Μαθηματικά:
Την Τετάρτη γράφουμε διαγώνισμα στα κεφ. 12-16. Επανάληψη σε θεωρία, παραδείγματα, εφαρμογές από ΒΜ και σε όλες τις λυμένες ασκήσεις από ΤΕ, δικό μου τετράδιο και φωτοτυπίες.

29/10/24
Γλώσσα:
Διαγώνισμα την Δευτέρα στην 4η ενότητα. Μελετάμε όλα τα “κουνούπια” από ΒΜ, τις φωτοτυπίες και τις λυμένες ασκήσεις από ΒΜ, ΤΕ.

Αν δεν ολοκλήρωσα την έκθεση στην τάξη, την ολοκληρώνω σπίτι μου.

Μαθηματικά:
Επανάληψη κεφ. 12-16
Μελετώ τις ασκήσεις που λύσαμε στην τάξη από την φωτοτυπία. Μελετώ τα προβλήματα που είχαμε λύσει στο ΤΕ και στο δικό μου τετράδιο με ΕΚΠ και με ΜΚΔ.

Λύνω τα προβλήματα της φωτοτυπίας.

28/10/24
Γλώσσα:
Αύριο φέρνω τετράδιο έκθεσης. Μελετω σπίτι μου το σχεδιάγραμμα για την έκθεση με θέμα “Η διαφήμιση στη σύγχρονη κοινωνία”.

Ιστορία:
Κεφ. 3, σελ. 82-83

Φυσική:
Χαρακτηριστικά της ζωής, ΒΜ. 54-55
Συμπέρασμα σελ. 63 ΤΕ και ασκ. 1,2 σελ. 64

26/11/24
Γλώσσα:
Α+Ο “Μια φορά…παρανόηση”, σελ. 280 Ανθολόγιο.
Γράφω την περίληψη του κειμένου του Ανθολογίου.

Μαθηματικά:
Διαβάζω τα λυμένα.
Λύνω το πρόβλημα στο τετράδιό μου.

25/11/24
Γλώσσα:
Αύριο Ανθολόγιο.
Επανάληψη από φωτοτυπίες.

Μαθηματικά:
Διαβάζω τα λυμένα.
Λύνω το πρόβλημα στο τετράδιό μου.
Ασκ 4, κεφ. 15 ΤΕ

Ιστορία:
Θα ολοκληρώσουμε το μάθημα αύριο.

22/11/24

Ιστορία:
Κεφ.1 της Γ ενότητας “Η Φιλική Εταιρεία”

Γλώσσα:
Κάνω επανάληψη στην ενότητα 4 (όλα τα “κουνούπια” του ΒΜ, γραμματική σελ. 107-111 και τις λυμένες ασκήσεις από βιβλίο, τετράδιο, δικό μου τετράδιο, φωτοτυπίες.)

Φωτοτυπία (2 φύλλα μπρος πίσω)

Μαθηματικά:
Προσπεράσαμε το μάθημα με την παραγοντοποίηση. Θα επανέλθουμε όμως.

Κάναμε το μάθημα με το Ε.Κ.Π. Θεωρία,παραδείγματα, εφαρμογές σελ. 40ΒΜ
Ασκ 1,2, 1ο πρόβλημα σελ. 37 ΤΕ

21/11/24
Γλώσσα:
Διαβάζω από γραμματική σελ.107-111
Ασκ. 9α,β σελ. 68 ΒΜ
Ασκ.1,2,4,5 ΤΕ
Φωτοτυπία μπρος πίσω

**Για την Δευτέρα:ασκ 4, σελ. 59 ΒΜ σε χαρτί ή χαρτόνι.

Φυσική:
Σελ 84 ΒΜ(το μεσαίο κείμενο)
Σελ 88 ΒΜ
Ασκ.1,2 σελ. 117 ΤΕ

18/11/24
Γλώσσα
Α+Ο “Έχουν ιδανική…σύστημα”, σελ.53
Ασκ 1β, σελ 56 ΒΜ
Γ.Α.ιδανική, αναλογία, ώστε, βοηθούν, το (ευαισθητο), του (μετάβασή του)
Χ.Α. να προστατεύουν, ισχυροποιούν
Βρίσκω τα συνθετικά του ρήματος ισχυροποιώ
Φτιάχνω την οικογένεια λέξεων(παράγωγες και σύνθετες) των δύο παραπάνω συνθετικών.
Η φωτοτυπία είναι για την Πέμπτη.

Μαθηματικά
Θεωρία, παραδείγματα, εφαρμογές κεφ 14 ΒΜ
Ασκ 1,2,3 και 1ο προβλ ΤΕ.

14/11/24
Γεωγραφία: κεφ.6, όλες τις χώρες και τις πρωτεύουσες της Ευρώπης
Φυσική: σελ. 82,83 ΒΜ, ΣΕΛ. 108-109 ΤΕ και ασκήσεις
Ιστορία: κεφ. 1,2,3,5,6,8,9
Διαγώνισμα την Δευτέρα.
Γλώσσα:ασκ.1α γραπτώς στο τετράδιο γλωσσικής καλλιέργειας
Α+Ο “Μαζί τους … βραχνές” σελ. 73
Γ.Α. : θωρακισμένα, κλαίνε, όταν, όμως, τις (ρίχνει)
Χ.Α. : λιποθυμούν, ρίχνονται
Βρίσκω στο λεξικό μου την σημασία των παρακάτω λέξεων και έπειτα φτιάχνω από μία πρόταση για κάθε λέξη: δακρυγόνα, εξουδετερώνει, θωρακισμένα.
Μαθηματικά: φωτοτυπία (μπρος -πίσω). Για να λύσω τις ασκήσεις, διαβάζω πάλι τα κριτήρια διαιρετότητας και τα λυμένα προβλήματα με Μ.Κ.Δ

29/10/24
Μαθηματικά:
Φωτοτυπία, ασκ 1-5. Οι μαθητές που απουσίαζαν θα πάρουν αύριο την φωτοτυπία.

Φυσική:
ΒΜ σελ 46,47 και τις 3 τελευταιες κουκίδες από το Γλωσσάρι της σελίδας 51.
ΤΕ συμπέρασμα και τις 3 ασκήσεις για το σπίτι.

Γεωγραφία:
Σε ένα φύλλο με γραμμές γράφω σε μία στήλη τις χώρες με τις οποίες συνορεύει η Γερμανία και σε διπλανή στήλη τις πρωτεύουσες των χωρών. Μαθαίνω να τις δείχνω στον χάρτη της Ευρώπης, σελ 99 ή σε παγκόσμιο χάρτη.

23/10/24
Μαθηματικά
Φωτοτυπία για το σπίτι.

18/10/24
Γλώσσα:
Την ίδια ορθογραφία από το Ανθολόγιο.
Ασκ. 3 ή 4 (σε ομάδες 2 έως 5 ατόμων). Όποιος μαθητής μου ανέφερε ήδη οτι θα λείπει το σαββατοκύριακο, μπορεί να κάνει μόνος του την εργασία.
Μελετώ σελ. 76, 79-80 απο τη γραμματική μου, θηλυκά ουσιαστικά σε -η, -ος.
Ασκ. 5,6 ΒΜ σελ. 35,36
Ασκ. 3,5,6 ΤΕ

Μαθηματικά:
Μελετώ οσα έγραψα στο τετράδιό μου για την στρογγυλοποίηση.
Θεωρία, παραδείγματα, εφαρμογές ΒΜ σελ. 30
Ασκ. 2,3 ΤΕ σελ. 27

17/10/24
Γλώσσα:
Φωτοτυπία για την ζωή του Καζαντζάκη.
Ανθολόγιο αύριο.
Α+Ο “Ο Αύγουστος…κληματόφυλλα”, σελ.155 Ανθολόγιο.
Χ.Α. θα ζητήσει, είχα ζωγραφίσει.
Γ.Α. φαρδύ, πήρα
Συνώνυμα, αντώνυμα: φαρδύ, αγαπημένος
Γράφω το νόημα του κειμένου.

Ασκ. 3 ή 4 από Ανθολόγιο (σε ομάδες για την Δευτέρα.)

Φυσική γράψαμε το διαγώνισμα

Σήμερα αφιερώσαμε 2,5 διδακτικές ώρες σε δράσεις ευαισθητοποίησης των μαθητών σχετικά με τα συναισθήματα, τις εκφράσεις τους, τους τρόπους καλύτερης επικοινωνίας. Θα αναρτηθεί υλικό τις επόμενες μέρες.

15/10/24
Γλώσσα:
Ασκ 1β, 3,4 ΒΜ
Ασκ 10,11 ΤΕ

Φυσική
Παραδώσαμε από το ΤΕ την Εξοικονόμηση Ενέργειας. Διαβαζουμε ό,τι σημειώσαμε στο ΤΕ.

Την Πεμπτη έχουμε διαγώνισμα Φυσικής στην ενοτητα ενεργειες. Σημερα συζητήσαμε στην τάξη τι θα περιέχουν οι 5 ασκήσεις του διαγωνίσματος(μορφες,πηγες ενεργειας,ολα τα συμπερασματα που εχουμε γραψει στο ΤΕ, πλεονεκτηματα,μειονεκτηματα ανανεωσιμων, μη ανανεωσιμων πηγών, τροποι εξοικονόμησης ενέργειας). Η ύλη είναι όσα έχουμε κάνει από το ΤΕ στην ενοτητα “ενέργεια”, το Γλωσσάρι και το Με μια ματιά από το ΒΜ και μόνο όσες σελίδες είχαμε σημειώσει από το ΒΜ(βλ. Καθηκοντα Σεπτεμβριου, Οκτωβρίου).

14/10/24
Γλώσσα:
Ασκ. 2 ΤΕ σελ 36-37
Διορθωνω την σημερινη ορθογραφια μου

Μαθηματικα:
Λυνω τις 2 αριθμητικες παραστασεις στο τετραδιο μου.

Ιστορία:
Κεφ 3, σελ.36-37
Ποιες οι αρμοδιοτητες του Παπα;
Τι γνωριζεις για τους Φαναριώτες;
Τι γνωριζεις για τους κοινοτικούς άρχοντες;

11/10/24
Γλώσσα:
Ανάγνωση σελ. 19-20 ΤΕ
Α+Ο την 1η παράγραφο
Ασκήσεις για το τετράδιο γλωσσικής καλλιέργειας
1. Βγάζω πλαγιότιτλους
2. Βγάζω το νόημα του κειμένου
3. Βρίσκω τα συνώνυμα των λέξεων: ευρύχωρο, υπέροχο, ιδανικό, υψωνόταν, κομψές, προθήκες, καθιστικό.
4. Βρίσκω τα αντώνυμα των λέξεων:
Θαυμάσια, ζεστό, φιλόξενο, μακρινή
5. Σχημάτισε την οικογένεια λέξεων της λέξης “τύπος”
6. Βρες τα συνθετικά των λέξεων περίμετρος, παράθυρο, πλακόστρωτο, εξώπορτα

Μαθηματικά:
Πρόβλημα 2, σελ. 22 ΤΕ (σαν την εφαρμογή του βιβλίου που ειχαμε κάνει μαζί)
Λύνω στο τετράδιό μου τις αριθμητικές παραστάσεις:
7+8:2=
39•6:2-1=

10/10/24
Γλώσσα:
Ανάγνωση σελ.24-25
Α+Ο “Σ’αυτό…ποιητής”
ασκ. 2δ, σελ.26 (στο τετράδιο γλωσσικής καλλιέργειας)
Να γράψεις το νόημα του κειμένου στο τετράδιο γλωσσικής καλλιέργειας

Φυσική:
Συμπέρασμα, Ασκ 12, σελ 46 ΤΕ
Σελ. 34-37 ΒΜ

Διαγώνισμα Φυσικής, Ενότητα ” Ενέργειες” στις 17/10/24

Ιστορία:
κεφ.2 σελ. 33-34

ΚΠΑ:
Μιλήσαμε για τις μορφές οικογένειας.

9/10/24
Μαθηματικά
Κεφ 8 θεωρία, παραδείγματα, εφαρμογές ΒΜ
Ασκ 1,2 ΤΕ

ΚΠΑ
Αφησαμε το βιβλίο κάτω από το θρανίο.

8/10/24
Φυσική:
ΒΜ σελ.30-33
ΤΕ σελ.39-40, ασκ.1,2,3 σελ. 40

Μαθηματικά:
Λύνω στο τετράδιό μου τις διαιρέσεις κάθετα
0,8 : 1,6
34,8: 16
3,68: 16

Γεωγραφία:
κεφ.4 σελ. 21-22

7/10/24
Γλώσσα:
Επανάληψη. Αύριο διαγώνισμα στην ενότητα 1.

Μαθηματικά:
Κανω τις υπόλοιπες διαιρέσεις από την φωτοτυπία.

4/10/24
Ιστορία:
Κεφ 1. Σελ. 28-29 και σχεδιάγραμμα (για την Πέμπτη)

Την Δευτέρα γράφουμε διαγώνισμα στην Ιστορία, ενότητα Α.

Γλώσσα:
Φυλλάδιο επανάληψης
Ασκ 2, σελ 68 Ανθολογιο (στο τετράδιο γλωσσικής καλλιέργειας)
Αντιγραφή και ορθογραφία “Από παιδί…το βιολί του” σελ. 68 Ανθολόγιο

Μαθηματικά:
Λύνω κάθετα στο δικό μου τετράδιο τις διαιρέσεις :
87,2 : 4
0,218 : 5,45

3/10/24
Γλώσσα:
Αύριο φέρνω Ανθολόγιο.
Φτιάχνω και μελετώ το βιβλιαράκι με τα μέρη του λόγου.
Γραμματική αναγνώριση: ανθρακωρύχοι, έπαιξαν.

Φυσική:
ΒΜ σελ.26,27
ΤΕ σελ. 36 ασκ 1,2

Ιστορία:
Αφήσαμε το βιβλίο κάτω από το θρανίο για να ολοκληρώσουμε αύριο την παράδοση του μαθήματος.

Δευτέρα 7/10/24 διαγώνισμα στα κεφ 1,2,3 της πρώτης ενότητας.

2/10/24
Μαθηματικά:
Διαβάζω την φωτοτυπία των μαθηματικών με την θεωρία της διαίρεσης. Λύνω και μόνος μου τα παραδείγματα της φωτοτυπίας.
ασκ 1,2 από φωτοτυπία.

ΚΠΑ:
Μιλήσαμε για την οικογένεια ως κοινωνική ομάδα. Το βιβλίο το αφήνουμε κάτω από το θρανίο.

1/10/24
Γλώσσα:
Α+Ο “Θα χρειαστείτε…γονιών τους”, σελ. 17 ΒΜ
Χ.Α. θα χρειαστείτε
Γ.Α. θα χρειαστείτε, μεγεθυντικό, να περάσετε
ασκ.3, σελ.18 (την κάνω στο τετράδιο γλωσσικής καλλιέργειας)
Διορθώνω την παλιά ορθογραφία
Αντιγράφω την έκθεση στο τετράδιο γραπτού λόγου

Μαθηματικά:
Μελετώ την φωτοτυπία, μαθαίνω προπαίδεια, προβλ.2 σελ. 20 ΤΕ

Φυσική:
σελ. 18-19 ΒΜ
σελ. 26-27 ΤΕ
ασκ. 1,2,3 ΤΕ

Γεωγραφία:
κεφ.3 σελ. 18,19,20
Ζωγραφίζω ένα σημαιάκι χώρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

30/09/24
Γλώσσα:
Φέρνω τετράδιο γραπτού λόγου και βιβλίο γραμματικής
Διαβάζω την φωτοτυπία με την θεωρία για την παράγραφο και γράφω την παράγραφο της τελευταίας άσκησης
Έχω την ίδια ορθογραφία (ο κανόνας που είχα γράψει στο τετράδιό μου)

Μαθηματικά:
θεωρία από φωτοτυπία και παραδείγματα, κοιτώ και το δικό μου τετράδιο
ασκ 1,2 κεφ. 7 ΤΕ

Ιστορία:
κεφ. 3
Τι γνωρίζεις για την Αμερικανική επανάσταση;
Τι γνωρίζεις για την Γαλλική επανάσταση;
Ποια τα στάδια της Γαλλικής επανάστασης;

26/09/24
Γλώσσα:

μελετάμε τις φωτοτυπίες με την θεωρία, μελετάμε τις σελίδες 144-152 από το βιβλίο γραμματικής.

Γράψαμε στην τάξη έκθεση (το θέμα ήταν η άσκηση 3, σελ.9ΤΕ). Παρακαλώ όσοι δεν ολοκλήρωσαν, να φέρουν αύριο, Παρασκευή, την έκθεση ώστε να την διορθώσω το σαββατοκύριακο.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Οι μαθητές γράφουν πάντα την έκθεση μέσα στην τάξη σε χαρτί Α4 με σειρές, αφού πρώτα δουλέψουμε το θέμα μαζί (σχεδιάγραμμα, δομή, ιδέες, λεξιλόγιο κλπ), κάνω διορθώσεις στο γραπτό τους, συζητούμε τις διορθώσεις και έπειτα καθαρογράφουν στο τετράδιο γραπτού λόγου την έκθεση (σπίτι τους). Το χαρτί Α4 το κρατούν στο φάκελο της γλώσσας, δεν το πετούν. Σε περίπτωση που δεν προλάβουν να ολοκληρώσουν την έκθεση στην τάξη, την ολοκληρώνουν στο σπίτι και μου φέρνουν το χαρτί την επόμενη μέρα για να κάνω διορθώσεις.

Μαθηματικά:
προβλ. 2ο,3ο ΤΕ κεφ.6

Ιστορία:
όλο το κεφ.2
Τι είναι ο Διαφωτισμός;
Ποιες οι σπουδαιότερες προσωπικότητες του Διαφωτισμού;
Ποιες επιστήμες και ποιες τέχνες άνθισαν κατά την περίοδο του Διαφωτισμού;

25/9/24
Μαθηματικά:
Κεφ 6 θεωρια, παραδειγματα, εφαρμογές ΒΜ
Ασκ. 1,2,3,4 ΤΕ

24/9/24
Μαθηματικά:
Γράφω και μαθαίνω την προπαίδεια στο τετράδιό μου.

Γλώσσα:
ασκ. 10,11,12,13,14 ΤΕ
γραμματική σελ.144-148

Γεωγραφία:
σελ. 15-17

23/9/24
Γλώσσα:
ασκ.5 ΤΕ
Διάβασμα των σελίδων 144-145 απο το βιβλίο γραμματικής

Μαθηματικά
Ασκ.3, 1ο προβλημα σελ. 15 ΤΕ

Ιστορία
Τις 4 πρώτες παραγράφους από το 2ο κεφάλαιο, σελ. 16-17.
Απαντώ προφορικά στις ερωτήσεις.
Ποιες ήταν οι σπουδαιότερες γεωγραφικές ανακαλύψεις;
Ποιες οι θετικές και οι αρνητικές συνέπειες των γεωγραφικών ανακαλύψεων;
Τι συνέβη στην Αγγλία με τον Χάρτη των Δικαιωμάτων;

20/9/24
Γλώσσα:
Χ.Α. στολίζαμε, λούστηκες
Γ.Α. της κουρτίνας, βιαζόταν, άγριας

Μαθηματικά:
Θεωρία, παραδείγματα σελ.18 ΒΜ
Ασκ. 1,2 σελ.15 ΤΕ

Φυσική:
Σελ.20-22, ΤΕ

19/9/24
Γλώσσα:
Ανάγνωση σελ. 11-13
άσκηση 3 ΒΜ
Αντιγραφή και Ορθογραφία “Δυστυχώς…τίποτα”, σελ.12 ΒΜ
Χρονική αντικατάσταση: λέρωσε, λερώθηκε
Γραμματική αναγνώριση: γύρος, κόσμος, διαδραματίζεται.

Φυσική:
Διαβάζω τις σελίδες 12-14, 16-17 ΤΕ

Μαθηματικά:
θεωρία, παραδείγματα, 1η εφαρμογή σελ. 16 ΒΜ
ασκ. 2 σελ. 13 ΤΕ
προβλ. 3 σελ. 12 ΤΕ

Ιστορία:
Να βρω πληροφορίες για μία σημαντική προσωπικότητα της Αναγέννησης και να φτιάξω μία μικρή εργασία σε ένα χαρτόνι (όχι μεγάλο.)

Μάθημα 1 (ολόκληρο).

18/9/24
Ιστορία:
Αφήσαμε το βιβλίο ιστορίας κάτω από το θρανίο, ώστε να ολοκληρώσουμε την παράδοση αύριο.

Γεωγραφία:
Μάθημα 1, σελ. 12,13,14. Μαθαίνω καλά το Γεωγραφικό Γλωσσάρι και ό,τι σημειώσαμε από τον πίνακα πάνω στο βιβλίο μας.

17/9/24
Γλώσσα:
Ανάγνωση σελ. 11-13ΒΜ
Γραμματική αναγνώριση:ειχα προβλέψει, να πάμε, οι γραμμές
Ασκ. 6,9, σελ.13,15 ΤΕ

Μαθηματικά:
Θεωρία, παραδειγματα, εφαρμογές σελ. 14 ΒΜ
Ασκ. 1,2 σελ. 11 ΤΕ

Ιστορία:
κεφ1,(έως “και η ιατρική.”)
Οι μαθητές να είναι σε θέση να απαντούν στις παρακάτω ερωτήσεις:
1. Από πού ξεκίνησε η Αναγέννηση;
2. Τι γνωρίζεις για την περίοδο της Αναγέννησης;(πού στράφηκαν οι άνθρωποι)
3. Τι ήταν ο Ουμανισμός;/ Σε τι έδωσαν έμφαση οι Ουμανιστές;
4. Ποιες οι μεγάλες μορφές της Αναγέννησης;

16/9/24
Στα Μαθηματικά κάναμε μία εισαγωγή στους δεκαδικούς αριθμούς, δεν έχουμε κάτι για το σπίτι.

Γλώσσα:
Ανάγνωση:το κείμενο σελ. 11-13 ΒΜ
Α+Ο τις 3 πρώτες σειρές, σελ.11 ΒΜ.
Προτάσεις με καθεμία από τις 3 λέξεις που εξηγήσαμε την σημασία τους (υποζύγιο, αμετάπειστος, ευκαταφρόνητο).
Παρακαλούνται όλοι οι μαθητές να κάνουν καλή εξάσκηση στην ανάγνωση στο σπίτι.

Σημείωση: Στο τετράδιο Γλωσσικής Καλλιέργειας γράφουμε την αντιγραφή και ό,τι ασκήσεις γλώσσας έχουμε για το σπίτι.
Ορισμενοι μαθητές ξέχασαν το τετράδιο Γλωσσικής Καλλιέργειας στην έδρα μου. Ας γράψουν κάπου αλλού τις εργασίες που έχουν για το σπίτι και αύριο τις αντιγράφουν στο τετράδιο.

13/9/24
Παρακαλούνται όσοι μαθητές δεν έφεραν συμπληρωμένο το έγγραφο με τα στοιχεία επικοινωνίας, να το φέρουν την Δευτέρα.

Γλώσσα: Ανάγνωση σελ.8 ΒΜ, Αντιγραφή και Ορθογραφία την 1η παράγραφο του κειμένου, Γραμματική Αναγνώριση τις κυκλωμένες λέξεις”δακρύζουμε, πηγαίναμε, αυτοκίνητο”, ασκ. 4 ΤΕ.

Μαθηματικά: Θεωρία, εφαρμογές σελ.10 ΒΜ, ασκ. 1,2,3 ΤΕ