ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!! Έφτασε και φέτος η σχολική χρονιά στο τέλος της! Σας ευχόμαστε να έχετε ένα ευχάριστο, δροσιστικό και ανέμελο καλοκαιράκι!!!!!!