Σύμπραξη σχολείων για τη Δημοκρατία στην Εκπαίδευση
https://sympraxisxoleiwn.home.blog/ https://sympraxisxoleiwn.home.blog/wp-content/uploads/2019/06/cea3cf8dcebccf80cf81ceb1cebeceb7_cea3cf87cebfcebbceb5ceafcf89cebd_ceb3ceb9ceb1_cf84ceb7_ce94ceb7cebccebfcebacf81ceb1cf84ceafceb1_cf83cf84ceb7cebd_ce95cebacf80ceb1ceafceb4ceb5cf85cf83ceb7.pdf
Εκπαιδευτικό υλικό_Σύνδεσμοι ηλεκτρονικών τάξεων εκπαιδευτικών
1) Ηλεκτρονικές τάξεις του εκπαιδευτικού Ηλία Τουμασάτου προς διευκόλυνση των συναδέλφων Πολιτική Παιδεία Α΄: https://eclass01.sch.gr/courses/EL870123/ Ιστορία Α΄ Λυκείου: https://eclass01.sch.gr/courses/2552010179/ Ιστορία Β’ Λυκείου: https://eclass01.sch.gr/courses/EL870148/ Φιλοσοφία Β΄ Λυκείου: https://eclass01.sch.gr/courses/2552010203/ Οικονομία Γ’ Λυκείου: https://eclass01.sch.gr/courses/EL870103/ Ιστορία Γ’ Λυκείου Γεν. Παιδείας (“κόντρα”): https://eclass01.sch.gr/courses/2552010133/
Αξιολόγηση μαθητών/μαθητριών στο μάθημα της ΚΠΑ (Ερωτήσεις, κουίζ κ.λπ)
Ερωτήσεις αξιολόγησης μαθητή_ΚΠΑ
Μικρός Οδηγός για χρήση πλατφόρμας WEBEX
Μικρός-Οδηγός-Webex-για-εκπαιδευτικούς-έκδοση-4
Οδηγίες Διδασκαλίας Μαθημάτων σχολικού έτους 2024-2025
ΣΥΝ_106195_ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ_ΓΕΛ_2024_2025 2024_09_20_ΕΞΕ_108226_Ύλη-Οδηγίες_ΓΕΝ_ΠΑΙΔΕΙΑΣ_Α_Β_Γ_ΕΠΑΛ_σχ_έτους_2024-25 ΚΠΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-2023/%CE%9A%CE%A0%CE%91_%CE%93%CE%A5%CE%9C%CE%9D_2024_25.pdf
Portfolio Ψυχικής Ενδυνάμωσης Παιδιών και Εφήβων
Εκπαιδευτικό υλικό για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων PORTFOLIO-ΨΥΧΙΚΗΣ-ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ-ΠΑΙΔΙΩΝ-ΚΑΙ-ΕΦΗΒΩΝ
Αλλαγές στα σχολικά βιβλία_Σχολικό έτος 2024-2025
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Σελ. 28 Καταργείται το link: www.tram.gr Διαγράφεται η παρένθεση: «(www.tram.gr)» Σελ. 46 Καταργούνται τα links: www.nodoping.org και www.anthropos.gr Διαγράφεται το κείμενο: «Εξάλλου, μπορείς να επισκεφτείς τις ιστοσελίδες www.anthropos.gr και www.nodoping.org για να ενημερωθείς αντίστοιχα για προβλήματα σχετικά με τα άτομα με αναπηρίες και τα προβλήματα του πρωταθλητισμού και της χρήσης απαγορευμένων ουσιών από τους αθλητές.» Αντικαθίσταται […]
Δραστηριότητες_Θεατροπαιδαγωγικές Τεχνικές_Ενότητα: Κοινωνία των Πολιτών
Θεατροπαιδαγωγικές Τεχνικές_Κοινωνία των Πολιτών
Ειδική Αγωγή_Δραστηριότητα Κουκλοθέατρο_Η γειτονιά των ενεργών πολιτών
Κουκλοθέατρο_Ειδική Αγωγή_σενάριο_Η γειτονιά των ενεργών πολιτών
Πρόταση Διδασκαλίας_Θέμα: Πολιτική Συμμετοχή
Πρόταση Διδασκαλίας_Ενότητα Πολιτική Συμμετοχή https://www.youtube.com/watch?v=3XA0bB79oGc
Εκπαιδευτικό Υλικό: Ενδιαφέρομαι, γνωρίζω, συμμετέχω, δρω: Διαμορφώνοντας την ιδιότητα του δημοκρατικού πολίτη
ΕΝΕΡΓΩ ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ Δευτεροβάθμια
Εθελοντισμός-Δραστηριότητα (μέσω τεχνητής νοημοσύνης)
https://studio.d-id.com/share?id=04e3bbcfd1dbf356aa6c784a1eccc1ce https://studio.d-id.com/share?id=8c5233993f43e87efb21d385ce06626c https://studio.d-id.com/share?id=39fb5518603ec6d9aed6762d0ad84165 Παρακολουθήστε τα βίντεο και απαντήστε στις ερωτήσεις που περιέχονται σε αυτά.
Οπαδική βία-Δραστηριότητα (μέσω τεχνητής νοημοσύνης)
Προβολή στο διαδραστικό του βίντεο που δημιουργήθηκε με AI: https://studio.d-id.com/share?id=516ea6f6238dce07f28221f70a35f87e Προβολή του σποτ https://www.youtube.com/watch?v=1RSrLCTgreA Ερωτήματα σε φύλλο εργασίας για επεξεργασία στην ομάδα με αφορμή το σποτ ευαισθητοποίησης:Τι συμβολίζει το άδειο γήπεδο;Γιατί ο σκηνοθέτης αποφάσισε έξι καρέκλες να έχουν διαφορετικό χρώμα;Tι συναισθήματα σας δημιουργεί το τραγούδι που ακούγεται; Δημιουργήστε ένα σλόγκαν κατά της αθλητικής βίας […]
Καλλιέργεια εθελοντισμού και ενεργού πολίτη στα σχολεία
encheiridio_ethelontismou
Αφοπλίζοντας τη βία_Εκπαιδευτικό υλικό_Βουλή των Εφήβων
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΚΖ’ ΣΥΝΟΔΟΥ-ΑΦΟΠΛΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΒΙΑΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΚΖ’ ΣΥΝΟΔΟΥ-ΑΦΟΠΛΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΒΙΑ