Μαρτυρίες 26 πρωτοπόρων Ελλήνων εκπαιδευτικών για την ένταξη του Web 2.0 στην τάξη [eBook]

Στα πλαίσια του μαθήματος «Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στην Εκπαίδευση» (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Τμήμα Πληροφορικής, ΑΠΘ) κατά το εαρινό εξάμηνο 2011 πραγματοποιήθηκε έρευνα με τη συνδρομή όλων των φοιτητών του μαθήματος.

Ο σκοπός της συγκεκριμένης ερευνητικής εργασίας ήταν η συλλογή και ανάλυση μαρτυριών ενεργών εκπαιδευτικών κυρίως από τη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι ξεχώρισαν μέσα από την ενασχόλησή τους με τις web 2.0 τεχνολογίες και την δημιουργική χρήση τους στην εκπαιδευτική πρακτική τους.

Διαβάστε στη συνέχεια ολόκληρο το τελικό κείμενο (σε μορφή eBook) με τις μαρτυρίες των εκπαιδευτικών.

Δείτε το στο slideshare.net

Πηγή: Εκπαιδευτική Τεχνολογία & Πληροφορική

Το σχόλιό μου:

[important]Παρότι φέτος ξεκίνησα με το edmodo και το χρησιμοποιούμε στο σχολείο με τους μαθητές μου, θα ήθελα να συμμετάσχω στην έρευνα.

Ελπίζω του χρόνου να κάνω κι εγώ περισσότερα πράγματα.

Θα ήθελα κι εγώ να δώσω τα συγχαρητήριά μου στην ομάδα.

Επίσης να ευχαριστήσω και την κα Δέγγλερη η οποία σχολίασε στο blog μου τις προσπάθειές μου και τους συναδέλφους που «συνδέθηκαν» μαζί μου στο edmodo και ανταλλάσουμε απόψεις.

Η εμπειρία που απόκτησα (όπως και οι μαθητές μου) ήταν πολύ σημαντική.[/important]

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/ezavag/2012/03/23/%ce%bc%ce%b1%cf%81%cf%84%cf%85%cf%81%ce%af%ce%b5%cf%82-26-%cf%80%cf%81%cf%89%cf%84%ce%bf%cf%80%cf%8c%cf%81%cf%89%ce%bd-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%ae%ce%bd%cf%89%ce%bd-%ce%b5%ce%ba%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4/

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση