«

»

Μαΐ 10 2011

Εκτύπωσέ το Άρθρο

Γιατί η Cosmote ενεργοποιεί το internet στα καρτοκινητά ΧΩΡΙΣ να μας ρωτήσει;

Από τις 2 Μαΐου η  Cosmote φρόντισε πριν από μας για μας. Ενεργοποίησε την υπηρεσία Internet Day Pass χωρίς να ρωτήσει τους πελάτες της αν το επιθυμούν ή όχι, στέλνοντας απλά ένα μήνυμα γνωστοποίησης ότι η υπηρεσία έχει ενεργοποιηθεί. Σύμφωνα με την υπηρεσία αυτή, όποιος κάνει χρήση του διαδικτύου χρεώνεται 1 ευρώ τη μέρα για όγκο δεδομένων μέχρι 20ΜΒ.

Δεν θα ασχοληθώ με το αν συμφέρει ή όχι η υπηρεσία αυτή, αλλά με το γεγονός ότι ενεργοποιήθηκε ερήμην μας. Η ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της εταιρείας αναφέρει: “Η υπηρεσία COSMOTE Internet Day Pass είναι προενεργοποιημένη σε όλους τους συνδρομητές Συμβολαίου, ΚαρτοΣυμβολαίου και Καρτοκινητής που δεν έχουν ενεργοποιημένο κάποιο πρόγραμμα ή πρόσθετη υπηρεσία που να παρέχει πρόσβαση στο Internet”.

Το τελευταίο περί καρτοκινητής με ανησύχησε περισσότερο, γιατί περιστασιακά, καρτοκινητό  για λόγους ασφαλείας χρησιμοποιεί και ένα ανήλικο μέλος της οικογένειας και δεν θα θέλαμε να έχει πρόσβαση στο internet από το κινητό του. Μετά από τηλεφώνημα στις πληροφορίες 13838 διευκρινίστηκε ότι δεν ενεργοποιείται στα καρτοκινητά που δεν είχαν στο παρελθόν ενεργοποιημένο κάποιο πρόγραμμα σύνδεσης στο internet,  αλλά ενεργοποιείται αυτόματα σε αυτά που είχαν, καθώς και σε όλες τις νέες συνδέσεις καρτοκινητών που θα γίνουν στο μέλλον.

Αν εσείς έχετε πρόγραμμα συμβολαίου στην Cosmote και δεν έχετε ενεργοποιημένο ήδη κάποιο πακέτο σύνδεσης στο διαδίκτυο, να ξέρετε ότι το Internet Day Pass είναι ήδη ενεργοποιημένο για σας. Στην περίπτωση που δεν το επιθυμείτε, μπορείτε να στείλετε με κεφαλαίους λατινικούς χαρακτήρες το μήνυμα END DAY στο 1333.

Δηλαδή γίνεται  η εντελώς ανάποδη διαδικασία από αυτή που θα έπρεπε να έχει γίνει. Αυτοί που το επιθυμούν θα έπρεπε να το ζητήσουν και όχι όλοι οι υπόλοιποι να ζητάνε την απενεργοποίησή του.

Update: Ψάχνοντας στο διαδίκτυο βρήκα ότι αυτό δεν αφορά μόνο την Cosmote. Ανάλογη πολιτική έχει και η Vodafone, με τη διαφορά ότι  στην ιστοσελίδα της επισημαίνεται ο κίνδυνος, λόγω των εφαρμογών που διαθέτουν τα λογισμικά των Smartphone να αποκτούν οι συσκευές πρόσβαση στο Internet αυτόματα χωρίς να το επιλέξει ο χρήστης και να χρεώνεται κάποιος που δεν το επιθυμεί, γι αυτό και δίνονται σχετικές οδηγίες που μεταφέρω εδώ:

Προσοχη! Αν κάνεις χρήση συσκευής Smartphone ενδέχεται, λόγω των εφαρμογών που διαθέτουν τα λογισμικά των συσκευών αυτών, να αποκτούν οι συσκευές πρόσβαση στο Internet αυτόματα και χωρίς να το επιλέξεις. Έτσι μπορεί να χρεώνεσαι με 1 € την ημέρα αν δεν έχεις ενεργοποιημένο κάποιο πρόγραμμα δεδομένων ή πρόγραμμα φωνής που προσφέρει δωρεάν ΜΒ.

Σε περίπτωση που χρησιμοποιείς Smartphone που έχει λογισμικό IOS (Iphone), Android ή Symbian (λειτουργικό που χρησιμοποιούν κυρίως τα Smartphones της Νokia) μπορείς να εμποδίσεις την αυτόματη πρόσβαση στο Internet κάνοντας  τα ακόλουθα :

Αν είσαι χρηστής I-Phone: Επίλεξε Ρυθμίσεις-> Γενικά->Δίκτυο-> Κινητό Δίκτυο Δεδομένων-> Όχι

Αν είσαι χρήστης Android: Επίλεξε Ρυθμίσεις-> Ασύρματη τηλεφωνία και Δίκτυα->Δίκτυα κινητής τηλεφωνίας-> Αφαιρεσε το από την Χρήση δεδομένων

Αν είσαι χρήστης Symbian: Επίλεξε Μενού->Ρυθμίσεις-> Συνδεσιμότητα->Ρυθμίσεις->Χρήση δεδομένων σε χώρα προέλευσης- >Επίλεξε το Ερώτηση πάντα για να σου δίνεται η ευκαιρία να επιλέξεις αν θέλεις να μπεις στο Internet ή όχι.

Για να αποκτήσεις εκ νέου πρόσβαση στο Ιnternet θα χρειαστεί να επαναφέρεις τις προηγούμενες ρυθμίσεις – δηλαδή να επιλέξεις Ναι στο κινητό δίκτυο δεδομένων στο  I phone, να ενεργοποιήσεις τα δεδομένα σε κινητό με Android  και να βάλεις την χρήση δεδομένων σε χώρα προέλευσης, στην επιλογή αυτόματα σε κινητό με λογισμικό Symbian.

Για περισσότερες πληροφορίες κάλεσε την Εξυπηρέτηση Πελατών Vodafone (13830).

ΠΗΓΗ: ΑΡΆΧΩΒΑΣ BLOG

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ:

Συνέβη και σε μένα πρίν από μέρες. Ήρθε μήνυμα στο κινητό μου ότι ενεργοποιήθηκε η πρόσβαση στο internet, χρεώθηκε ο λογαριασμός μου με 1€ ΧΩΡΙΣ να με ρωτήσει αν το επιθυμώ ή όχι.

Αυτό με εκνεύρισε … η πολιτική του: ενεργοποιώ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ αγαπητέ συνδρομητή. «Ο κόσμος μας, εσύ» … εσύ που σε χρεώνουμε με ό,τι μας κάνει κέφι …. Είτε το θες, είτε όχι.

Κάποια στιγμή έγινε το ίδιο και στο κινητό της συζύγου μου, η οποία έχει ένα μικρό κινητό και ΔΕΝ χρειάζεται το internet. Πήρα λοιπόν τηλ. στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών Cosmote και είπα στην κοπέλα ότι η αυθαίρετη χρέωση είναι παράνομη και ότι κάτι τέτοιο πρέπει να γίνεται ΜΟΝΟ με τη σύμφωνη γνώμη του συνδρομητή. Επειδή έλεγε τα δικά της, την “έλουσα”, όχι βέβαια προσωπικά αλλά για την Cosmote.

Αν έχει συμβεί και σας, θα σας συμβούλευα να κάνετε κι εσείς το ίδιο …

ΑΝ ΔΕΝ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ …

Μπράβο στην Cosmote και στην πονηριά της !!!

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/ezavag/2011/05/10/%ce%b3%ce%b9%ce%b1%cf%84%ce%af-%ce%b7-cosmote-%ce%b5%ce%bd%ce%b5%cf%81%ce%b3%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%b5%ce%af-%cf%84%ce%bf-internet-%cf%83%cf%84%ce%b1-%ce%ba%ce%b9%ce%bd%ce%b7%cf%84%ce%b1/

3 comments

  1. Νίκος

    Το internet όλη μέρα στην cosmote, ενεργοποιήται εφόσον πατηθεί το κουμπί της πρόσβασης, ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΚΟΥΔΟΥΝΟ.

    1. ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΖΑΜΑΝΗΣ

      Όπως διάβασες στο δικό μου που είναι με Android ενεργοποιήθηκε μια χαρά (αφού μου έστειλε sms η κυρία cosmote) ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ … ΔΗΛ. ΕΙΤΕ ΤΟ ΗΘΕΛΑ, ΕΙΤΕ ΟΧΙ. ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.

  2. Μαρια

    Σ’ ευχαριστω πολυ για αυτο το αρθρο! Μου συνεβη και εμενα αυτο και εξοργιστηκα με την πολιτικη της cosmote! Και ειδικα οπως λες, οταν δεν το επιθυμουμε και δεν το ζητησαμε!

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων