Το μεγαλείο της φύσης σε όλη του την έκταση, μέσα από εντυπωσιακούς γεωλογικούς σχηματισμούς.
1. Salar de Uyuni, Βολιβία ( Η ΠΑΝΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ) Το Salar de Uyuni βρίσκεται στις Άνδεις της Βολιβίας και αποτελούσε τη μεγαλύτερη λίμνη από αλάτι στον κόσμο. Η λίμνη έχει ξεραθεί εδώ και πολλά χρόνια με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί ένα συμπαγές ίζημα από αλάτι που περιλαμβάνει το 50- 70% των παγκόσμιων αποθεμάτων λιθίου. Ωστόσο, […]
όλα είναι ο τρόπος που τα λες!
Ο πλανήτης μας
Η φυσική ΕΙΝΑΙ παιχνίδι!!!!!!
The Known Universe
Ο Ιησούς και οι μαθητές
Ο Ιησούς και οι μαθητές
Δημοσιευμένο από terracomputerata
Βλέποντας το πλήθος των ανθρώπων να τους ακολουθεί, ο Ιησούς ανέβηκε στο βουνό.
Μόλις κάθισε, οι μαθητές του κάθισαν κι αυτοί γύρω του. Σήκωσε τότε τα μάτια του προς τους ουρανούς και είπε:
– Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι διότι σ’ αυτούς ανήκει η βασιλεία των ουρανών.
– Μακάριοι αυτοί που υποφέρουν γιατί αυτοί θα παρηγορηθούν. Μακάριοι οι πραείς γιατί αυτοί θα κληρονομήσουν τη γη…
Όταν τελείωσε ο Ιησούς,
Ο Πέτρος ρώτησε: – Πρέπει να τα γράψουμε όλα αυτά;
Ο Ανδρέας ρώτησε: – Πρέπει να τα μάθουμε όλα αυτά;
Ο Ιάκωβος: – Και πρέπει να τα μάθουμε απέξω;
Ο Φίλιππος πρόσθεσε: – Είναι πολύ δύσκολα.
Ο Ιωάννης είπε: – Δεν έφερα χαρτί.
Ο Θωμάς είπε: – Δεν έφερα στυλό.
Ανήσυχος, ο Βαρθολομαίος ρώτησε: – Την επόμενη φορά θα έχει και τεστ;
Ο Μάρκος ρώτησε χαμηλόφωνα το διπλανό του: – Με ποιο «ι» γράφεται η λέξη «πραείς»;
Ο Ματθαίος σηκώθηκε και έφυγε χωρίς να περιμένει τους άλλους, λέγοντας δυνατά: – Πάω στην τουαλέτα.
Ο Σίμων κοίταξε το ρολόι του και σχολίασε: – Όπου να ναι, χτυπάει.
Τέλος, ο Ιούδας ρώτησε το Δάσκαλο: – Κύριε, μπορείς να επαναλάβεις αυτό που είπες για τους φτωχούς;
Εκείνη τη στιγμή πλησιάζει τον Ιησού ένα μέλος της Επιτροπής για την Εκπαιδευτική Πολιτική του κράτους και τον ρωτά:
– Κύριε, αναρωτηθήκατε μεταγνωστικά για το σημερινό σας μάθημα;
– Ποιος ήταν ο σκοπός και οι επιμέρους στόχοι της σημερινής σας διδασκαλίας;
– Ποιες ήταν οι αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετώπισαν στη μάθησή τους οι μαθητές σας;
– Ποιες ικανότητες και δεξιότητες ανέπτυξαν και ποιες συμπεριφορές υιοθέτησαν οι μαθητές σας με το σημερινό μάθημα;
– Προβληματιστήκατε για την αποχώρηση του μαθητή σας;
– Γιατί δε μοιράσατε εποπτικό υλικό στο σημερινό σας μάθημα;
– Γιατί δε χρησιμοποιήσατε ομαδοσυνεργατική διδασκαλία;
– Γιατί δε χρησιμοποιήσατε τεχνικές εκπαίδευσης ενηλίκων: εργασία σε ομάδες, παιχνίδι ρόλων κλπ;
– Γιατί χρησιμοποιήσατε μετωπική διδασκαλία; Θεωρείτε ότι ήταν η καταλληλότερη;
Σ’ αυτό το σημείο, ο Ιησούς γονάτισε σε ένα βράχο και έκλαψε…
Φυσικά μαγικά
Πατρινό καρναβάλι
Η Σαντορίνη από ψηλά
Διαδραστικές προσομοιώσεις Φυσικών φαινομένων
Το πανεπιστήμιο του Colorado, έχει αναπτύξει μια ιστοσελίδα στην οποία βρίσκεις διαδραστικές προσομοιώσεις φυσικών φαινομένων για το γυμνάσιο και το λύκειο.
Με τη σειρά του το ινστιτούτο τεχνολογίας υπολογιστών βασίστηκε σε αυτές τις προσομοιώσεις και εκπόνισε έναν οδηγό με φύλλα εργασίας πάνω σε ορισμένες από αυτές.
Για τις προσομοιώσεις που είναι μεταφρασμένες πατήστε: διαδραστικές προσομοιώσεις
Για το εγχειρίδιο με τα φύλλα εργασίας πατήστε: εγχειρίδιο
exmc2's blog
Photo Stream
Κατηγορίες
-
- Το μεγαλείο της φύσης σε όλη του την έκταση, μέσα από εντυπωσιακούς γεωλογικούς σχηματισμούς.
- H Ιστορία της φωτογραφίας
- Sport_Art
- ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
- Αποχαιρετώντας τον 20ο αιώνα
- What A Wonderful World With David Attenborough – BBC
- Οι πιο εντυπωσιακές φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν στον Τύπο για το 2012
- TOP TIMELAPSE VIDEO FOR GREECE
- Μικρές χαρές
- Ο Θεός, τα Windows, ο Προγραμματιστής και ο Χρήστης
Πρόσφατα Κείμενα
Αρχεία
Αναζήτηση