Θα σ’αγαπώ ό,τι κι αν γίνει

Με αφορμή την γιορτή της μητέρας που πλησιάζει διαβάζουμε το πολύ όμορφο βιβλίο

«Θα σ’αγαπώ ό,τι κι αν γίνει» της Debi Gliori 

Eίναι ένα υπέροχο παραμύθι που υμνεί την μητρική αγάπη.  Μέσα από τις όμορφες εικόνες του βιβλίου που αποπνέουν ηρεμία και γαλήνη στα παιδιά καταδεικνύεται η δύναμη της αγκαλιάς και πώς αυτή, επιφέρει άμεσα και αβίαστα, συναισθηματική ασφάλεια.

 

Η επικοινωνία μας

Μπορεί να μένουμε ο καθένας στο σπίτι του όμως επικοινωνούμε.

Φωτόδεντρο

ΤΙΤΛΟΣ
Τόσα – όσα
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Δραστηριότητα πρακτικής και εξάσκησης με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με τις αριθμητικές ποσότητες (αριθμοί από το ένα μέχρι και το εννέα). Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να εξασκηθούν στην αναγνώριση και την αντιστοίχιση αριθμών με τις αντίστοιχες ποσότητες.

 

ΤΙΤΛΟΣ
Ο τροχός της τύχης – Πιθανότητες
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Δραστηριότητα για την εκτέλεση μικροπειραμάτων με θέμα τις πιθανότητες. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να αναπτύξουν οι μαθητές την πιθανολογική και κριτική τους σκέψη. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να κάνουν υποθέσεις και να εκτελέσουν μια σειρά από πειράματα τύχης, προκειμένου να διαπιστώσουν αν επιβεβαιώνονται ή απορρίπτονται οι αρχικές αυτές υποθέσεις.

 

 

ΤΙΤΛΟΣ
Αναπαραγωγή προτύπου
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Δραστηριότητα πρακτικής και εξάσκησης με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με την αντιστοιχία ένα προς ένα (1:1). Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να παρατηρήσουν και να αντιστοιχίσουν τις εικόνες, ώστε να αναπαραγάγουν το δοσμένο πρότυπο, με τη χρήση του ποντικιού.

 

Εικονίδιο

 

ΤΙΤΛΟΣ
Παιχνίδι μνήμης με ζώα
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Εκπαιδευτικό παιχνίδι μνήμης με θέμα τα ζώα. Σκοπός του παιχνιδιού είναι το ταίριασμα των όμοιων εικόνων. Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει έξι επίπεδα κλιμακούμενης δυσκολίας, με διαφορετικό αριθμό καρτών κάθε φορά (από τέσσερις έως δεκαοκτώ κάρτες). Μάλιστα, με το άνοιγμα κάθε κάρτας, ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος του εικονιζόμενου ζώου.

 

Εικονίδιο

Ο αριθμός 7

Λίγο πριν την απαγόρευση  λειτουργίας  των σχολείων  που πάρθηκε για προληπτικούς λόγους για την  προστασία της  δημόσιας υγείας έναντι του κορονοϊού, στο νηπιαγωγείο μας μαθαίναμε τον αριθμό 7. Ήταν  για μας η κατάλληλη περίοδος αφού λίγο πριν ασχολούμαστε με την ¨Κυρά Σαρακοστή» με τα 7 της πόδια.

Μετρήσαμε (αριθμήσαμε-απαριθμήσαμε), αφαιρέσαμε,προσθέσαμε, περπατήσαμε,χοροπηδήσαμε,τραγουδήσαμε με στόχο να «οργανώσουμε και επεκτείνουμε τις γνώσεις μας σχετικά με τους αριθμούς»

Αναλύσαμε τον αριθμό 7 και καταλάβαμε ότι  7=6+1 , 7=5+2, 7=4+3………

Τα παιδιά αυτό που έκαναν ήταν να παίζουν και μέσα από το παιχνίδι αντιλήφθηκαν την έννοια του αριθμού 7 το σύμβολο που χρησιμοποιούμε , έκαναν προσθέσεις και αφαιρέσεις .

Συνδυάσαμε μάλιστα και την μουσική με τα μαθηματικά για να μας βοηθήσει στην κατάκτηση της έννοιας του αριθμού 7,στην ανάλυση και διατήρησή του.

Κάπως έτσι ξεκίνησε το μουσικομαθηματικό μας παιχνίδι.

Μουσικό παιχνίδι- Ο αριθμός 7

Δημιουργός: evvalari, στις: 07-04-2020, διάρκεια: 00:00:28

Συνδυασμός μουσικής -μαθηματικών

Οι μήνες

Για να θυμηθούμε τους μήνες!!

Λέω τους μήνες

Δημιουργός: evvalari, στις: 06-04-2020, διάρκεια: 00:00:10

Λέμε τους μήνες

Μήνες

Δημιουργός: evvalari, στις: 06-04-2020, διάρκεια: 00:00:13

"Διαβάζω" τους μήνες στον πίνακα αναφοράς

Πλένω τα χέρια μου

Πλένω σωστά τα χέρια μου

Δημιουργός: evvalari, στις: 03-04-2020, διάρκεια: 00:00:09

Οι επισκέπτριες υγείας από την ΤΟΜΥ Άρτας μαθαίνουν τα παιδιά να πλένουν σωστά τα χέρια τους.

Στα πλαίσια του προγράμματος που πραγματοποιήσαμε στο σχολείο «Φροντίζω το σώμα μου- Πλένω τα χέρια μου»

είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε  τον παιδίατρο και τις επισκέπτριες υγείας από την  1η Τ.ΟΜ.Υ. Άρτας.   Μάθαμε τον σωστό τρόπο να πλένουμε τα χέρια μας. Με ένα πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι μας έδειξαν τον τρόπο που μεταδίδονται τα μικρόβια και με κατάλληλο οπτικοακουστικό υλικό  για τα παιδιά κίνησαν το ενδιαφέρον μας.

Τους ευχαριστούμε πολύ!!!

Πρωταπριλιά

Καλό μήνα σε όλους.

Πρώτη Απριλίου σήμερα. Ενώνοντας αυτές τις δύο λέξεις, ( Πρώτη και Απρίλιος) φτιάχνουμε μία πιο μεγάλη, μια σύνθετη λέξη, την πρωταπριλιά. Αν ήμαστε στο σχολείο στις εργασίες μας θα γράφαμε ημερομηνία 1-4-2020. Μπήκαμε ήδη στον 4ο μήνα του 2020.

Δεν πιστεύω να σας ξεγέλασε σήμερα κανείς; Είπατε εσείς κάποιο ψέμα; Γιατί λέμε ψέματα όμως την πρωταπριλιά;

Τα ψέματα της Πρωταπριλιάς είναι ένα έθιμο που μας έχει έρθει από την Ευρώπη.

Σύμφωνα με την πρώτη εκδοχή, το έθιμο ξεκίνησε από τους Κέλτες ένα λαό της βορειοδυτικής Ευρώπης που ήταν πολύ καλοί ψαράδες. Η εποχή του ψαρέματος ξεκινούσε την 1η Απριλίου. Όσο καλοί ψαράδες όμως και να ήταν, την εποχή αυτή του χρόνου τα ψάρια πιάνονται δύσκολα. Έτσι αυτοί έλεγαν ψέματα σχετικά με τα πόσα ψάρια είχαν πιάσει. Αυτή η συνήθεια, έγινε με το πέρασμα του χρόνου έθιμο.

Σύμφωνα με την  δεύτερη εκδοχή,το  έθιμο γεννήθηκε στην Γαλλία. Μέχρι το 1564 η πρωτοχρονιά των Γάλλων ήταν η «1η Απριλίου». Την χρονιά αυτή όμως,  αυτό άλλαξε και Πρωτοχρονιά θεωρούνταν πλέον η 1η Ιανουαρίου. Στην αρχή αυτό δεν το δέχτηκαν όλοι οι πολίτες. Κάποιοι συνέχιζαν να γιορτάζουν, την πρωτοχρονιά τους την 1η Απριλίου, ενώ οι υπόλοιποι τους έστελναν πρωτοχρονιάτικα δώρα για να τους κοροϊδέψουν. Το πείραγμα αυτό μετατράπηκε με τον καιρό σε έθιμο.

Το έθιμο αυτό ήρθε και στην Ελλάδα. Η βασική ιδέα βέβαια παρέμεινε ίδια. Λέμε αθώα ψέματα με σκοπό να ξεγελάσουμε το «θύμα» μας.Το «θύμα» μας είναι αυτός που θα του πούμε το ψέμα μας και θα το πιστέψει.

Προσέξτε όμως: αθώα ψέματα λέμε μόνο την πρωταπριλιά για να μην πάθουμε ό,τι έπαθε

» Ο ψεύτης βοσκός»       Ο ΨΕΥΤΗΣ ΒΟΣΚΟΣ

ή

 » Ο Πινόκιο»                      ΠΙΝΟΚΙΟ

 

Μήπως θα θέλατε να φτιάξετε ένα παζλ;

ΠΑΖΛ ΠΙΝΟΚΙΟ