Τα ιστολόγια και η διδακτική αξιοποίησή τους

Τα ιστολόγια.cmap
Ο εννοιολογικός χάρτης έγινε με το λογισμικό Cmaps
“Τα ιστολόγια θεωρούνται αξιοποιήσιμα για τη διδασκαλία, γιατί προωθούν το γραμματισμό με τη συγγραφή κειμένων σε αυθεντικές επικοινωνιακές περιστάσεις, επιτρέπουν τη συνεργατική μάθηση, υποστηρίζοντας παράλληλα την εξατομικευμένη διδασκαλία, είναι προσβάσιμα σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή και από οποιοδήποτε μέρος, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν τη δυνατότητα διαθεματικής προσέγγιασης των γνωστικών αντικειμένων.  […] Η χρήση των ιστολογίων είναι μια συμμετοχική και κατ` επέκταση κοινωνική πρακτική, της οποίας οι κοινωνικές και οντολογικές δομές αναδεικνύουν το “νέο ήθος” και τη σημασία του για τον προσδιορισμό των νέων γραμματισμών”.  (Από το επιμορφωτικό υλικό των φιλολόγων, γ΄ έκδοση, Πάτρα, Μάρτιος 2014, σελ. 244-245).
Το ιστολόγιο στην εκπαίδευση από την Αθανασία Παπαχρήστου, επιμορφώτρια ΤΠΕ

 Παλιότερες αναρτήσεις στην κατηγορία “Ιστολόγια”

Αφήστε μια απάντηση