ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Kefalaio1 from Tsormpatzoglou Nestor
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αρχική
22 Δεκ 2019

Αρχική

Συντάκτης: ΤΣΟΥΚΝΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορία

P1040711

“P1040711” από omirou56 διατίθεται με άδεια χρήσης CC by-nc-nd-2.0

Αυτό το blog δημιουργήθηκε με κύριο στόχο την ενημέρωση σε θέματα που αφορούν την Διδασκαλία της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο υλικό μέρος ενός υπολογιστή

 

Στην πληροφορική ως υλικό (αγγλ. hardware) ορίζεται το σύνολο των φυσικών εξαρτημάτων ενός υπολογιστή, όπως π.χ. ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά στοιχεία, μικροτσίπ κλπ. Το υλικό καθοδηγείται κατά τη λειτουργία του από το λογισμικό.

Δείτε το στο slideshare.net

Το Υλικό αποτελείται από ένα σύνολο κατηγοριοποιημένων συσκευών. Έτσι, έχουμε :

  • Συσκευές Εισόδου:

Πληκτρολόγιο, Ποντίκι, Χειριστήριο (Joystick), Μικρόφωνο, Web camera, Σαρωτής (Scanner)

  • Κεντρική Μονάδα:

Μητρική κάρτα, Κ.Μ.Ε. (Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας) – ή πιο απλά Επεξεργαστής, Μνήμη RAM, Σκληρός Δίσκος (HDD=Hard Disk Drive), DVD / CD Drive, Floppy Disk Drive (οδηγός δισκέττας), Κάρτα γραφικών, Κάρτα ήχου, Κάρτα Δικτύου, ROM (όπου είναι αποθηκευμένο το BIOS), Μπαταρία, Τροφοδοτικό, κ.ά.

  • Συσκευές Εξόδου:

Οθόνη, Ηχεία, Εκτυπωτής

Ίσως θα μπορούσαμε να αναφέρουμε και μια ειδική κατηγορία, αυτή των Συσκευών Εισόδου / Εξόδου : Οθόνες Αφής (Touch Screens), μόντεμ (Modulator – Demodulator, Διαποδιαμορφωτής)

Θύρες σύνδεσης

  • PS/2
  • HDMI
  • USB
  • Σειριακή θύρα
  • Παράλληλη θύρα
  • Θύρα VGA
  • Υποδοχές κάρτας ήχου (midi, microphone, line in, line out)
  • Ethernet

 

 

 

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ιωάννινα
14 Δεκ 2019

Ιωάννινα

Συντάκτης: ΤΣΟΥΚΝΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορία

Τα  Γιάννενα   επισκεφτήκαμε  στα  τέλη  του  Απριλίου  … και  μαγευτήκαμε  από  την  ομορφιά  τους.  Η  πόλη  μας  υποδέχτηκε  ηλιόλουστη,  ντυμένη  στα  μωβ,  αφού  οι  τόσο χαρακτηριστικές   κουτσουπιές   της  ήταν  ολάνθιστες.

Πρόκειται  για  μια  καταπράσινη,  αρχοντική  πολιτεία,  που  την  προστατεύει  χειμώνα- καλοκαίρι  με  τον  χιονισμένο  όγκο  του  το  Μιτσικέλι  και  την  στολίζει  με  την  ομορφιά  της  η  λίμνη  Παμβώτιδα.  Το  παλιό  και  το  νέο   στοιχείο  συνδυάζονται  αρμονικά  στην  πόλη,  αφού  οι  νεανικές  φωνές  των   φοιτητών   ζωντανεύουν  τα  παλιά  πλακόστρωτα  δρομάκια  της  με  τα  υπέροχα  παραδοσιακά  κτίρια.

Το  Κάστρο  των  Ιωαννίνων

Χτισμένο  από  τον  αυτοκράτορα  Ιουστινιανό,  οφείλει  τη  σημερινή  μορφή  του  στον  Αλή  Πασά  που  το  χρησιμοποιούσε  ως  διοικητικό  κέντρο  του.  Με  την  πάροδο  των  ετών  εξελίχτηκε  σε  μια  πραγματική  πολιτεία,  μέσα  στην  οποία  αναπτύχθηκε  η  πνευματική  ζωή  των  Ιωαννίνων.  Αφού  απολαύσαμε  τ η  θέα  προς  τη  λίμνη,  επισκεφτήκαμε  το  Δημοτικό  Εθνογραφικό  Μουσείο,  το  οποίο  στεγάζεται  στο  Ασλάν  Τζαμί  και,  με  τη διαμόρφωση  του,  αναδεικνύει  την  ιδιαίτερη  αρχιτεκτονική  του  μνημείου.   Τα  εκθέματα  του  περιγράφουν  τη  συμβίωση  για  αιώνες  του  ελληνικού,  του  μουσουλμανικού  και  του  εβραϊκού  στοιχείου  της  πόλης.  Ανάμεσα  στα  εκθέματά  του  ξεχωρίζει  το  δαμασκηνό  σπαθί  του  Γεωργίου  Καραϊσκάκη.

Στο  Μουσείο   Φώτη  Ραπακούση  θαυμάσαμε  όπλα  από  την  προεπαναστατική  περίοδο  έως  τους  Βαλκανικούς  πολέμους.

Το  Νησί

Αν  και … ανώνυμο,  είναι  το  μοναδικό  στην  Ευρώπη  κατοικημένο  νησί  λίμνης,  αφού  στον  παραδοσιακό  οικισμό  του  διαμένουν  μόνιμα  200  περίπου  κάτοικοι.  Με  επτά  μοναστήρια  πάνω  στον  μικρό  χώρο  του,  το  Νησί  θεωρείται  η  τρίτη  μεγαλύτερη  μοναστική  πολιτεία  μετά  το  Άγιο  Όρος  και  τα  Μετέωρα.

Στο  Μουσείο  του  Αλή  Πασά  είδαμε  το  σημείο  της  δολοφονίας  του,  αλλά  και  τη  φορεσιά  της  συζύγου  του,  της  κυρα- Βασιλικής.

 

Το  σπήλαιο  του  Περάματος

Πρόκειται  για  ένα  μεγάλο  σπήλαιο  που  αποτελεί  ένα  ολοκληρωμένο  οικοσύστημα,  μέσα  στο  οποίο  διαβιούν  αρκετοί  ζωντανοί  οργανισμοί.  Οι   σταλακτίτες  και  οι σταλαγμίτες  δημιουργούν  εντυπωσιακούς  σχηματισμούς,  σαν  ένα  απόκοσμο  θεατρικό  σκηνικό,  ενώ  οι  στάλες  νερού  που  κρέμονται  από  τους  σταλακτίτες   δείχνουν  ότι  το  σπήλαιο  συνεχίζει  να  διαμορφώνεται.

Ανακαλύφτηκε  το  1940  και  πρόσφερε  πολλές  φορές  καταφύγιο  στους  κατοίκους  των  Ιωαννίνων  από  τους  βομβαρδισμούς  και  την  αγριότητα  των  Γερμανών.

 

Το  Μουσείο  Βρέλλη

Είναι  το  μοναδικό  στην  Ελλάδα  Μουσείο  κέρινων  ομοιωμάτων,  έργο  ζωής  του  αξιόλογου  καλλιτέχνη  Παύλου   Βρέλλη,  ο  οποίος  φιλοτέχνησε  μορφές  αγωνιστών,  ηρώων  και  προσωπικοτήτων  που  άφησαν  το  αποτύπωμά  τους  στην  πορεία  της  Ελλάδας.  Είδαμε  σκηνές  από  την  τουρκοκρατία  έως  το  έπος  του  1940.  Εκτός  από  τα  ομοιώματα  ο   Παύλος   Βρέλλης  είχε  επιμεληθεί   προσωπικά  και   τις  προθήκες  τους,  είχε  διαμορφώσει  τον  εσωτερικό,  αλλά  και  τον  εξωτερικό  χώρο  και  είχε  σχεδιάσει  το  κτίριο  σύμφωνα  με  την  παραδοσιακή  αρχιτεκτονική  του  τόπου.

 

Αρχαιολογικός  χώρος  της  Δωδώνης

Ένα  από  τα  αρχαιότερα  και  πιο  σεβαστά  λατρευτικά  κέντρα  των  αρχαίων  Ελλήνων,   στο  οποίο  λατρευόταν  ο  Δίας.  Στο  μαντείο  οι  χρησμοί  δίνονταν  από  το  θρόισμα  του  ιερού  δέντρου  ή  τους  ήχους  από  τους  χάλκινους  λέβητες  που  βρίσκονταν  γύρω  του.

Το  αρχαίο  θέατρο  της  Δωδώνης  είναι  ένα  από  τα   καλύτερα  σωζόμενα  και  χρησιμοποιείται   κάθε  καλοκαίρι  για  πολιτιστικές  εκδηλώσεις.

αξιοθεατα ιωαννινα

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μήπως η δημιουργικότητα καταπνίγεται από το εκπαιδευτικό σύστημα;

      Πιθανότατα όταν ήσασταν μικροί είχατε μεγάλες προσδοκίες για το μέλλον και ονειρευόσασταν ότι όταν μεγαλώσετε θα γίνετε αστροναύτες, πρωταθλητές, χορευτές, ηθοποιοί ή ίσως και ζωγράφοι. Αν όμως σας ρωτούσαμε τώρα ποιο επάγγελμα φαντάζεστε τον εαυτό σας να ασκεί στο μέλλον, πολλοί από εσάς θα απαντούσατε

  1. γιατροί
  2. δικηγόροι
  3.  καθηγητές.

      Είναι γεγονός ότι συχνά το οικογενειακό και το σχολικό περιβάλλον καταπνίγουν τις αυθεντικές κλίσεις των παιδιών και προδιαγράφουν τις επαγγελματικές τους επιλογές οδηγώντας τα στην ακαδημαϊκή μόρφωση. Τα παιδιά μεγαλώνουν ακούγοντας τις συμβουλές των γονιών και των καθηγητών τους, οι οποίοι είναι σύνηθες να δίνουν περισσότερη βαρύτητα σε επαγγέλματα που θα τα αποκαταστήσουν κι όχι σε εκείνα που θα τα κάνουν πραγματικά ευτυχισμένα.

Γι’ αυτό το λόγο άλλωστε η πυραμίδα ιεράρχησης των μαθημάτων είναι παντού η ίδια:

      στην κορυφή βρίσκονται οι θετικές επιστήμες και οι γλώσσες, πιο κάτω οι ανθρωπιστικές σπουδές και στη βάση οι τέχνες.

Στην εποχή μας, το εκπαιδευτικό σύστημα προωθεί ένα συγκεκριμένο είδος ευφυΐας, την ακαδημαϊκή. Έτσι παραμελούνται τα παιδιά που έχουν έφεση σε δραστηριότητες καλλιτεχνικής φύσεως, όπως

  • χορός
  • μουσική
  • ζωγραφική
  •  αθλήματα

διότι τα ταλέντα τους αυτά αντιμετωπίζονται από την κοινωνία ως ανικανότητα να επιτύχουν στον ακαδημαϊκό τομέα, δείγμα τεμπελιάς και χαμηλού δείκτη νοημοσύνης.

Διαβάστε όλο το άρθρο »

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΒΛΗΜΑ – ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ

ΠΡΟΒΛΗΜΑ – ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΗΧΟΥ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εννοιολογικός χάρτης

 

 

Παρουσιάζεται ο εννοιολογικός χάρτης για την κύρια μνήμη

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ψηφιακός κόσμος
19 Ιούν 2017

ψηφιακός κόσμος

Συντάκτης: ΤΣΟΥΚΝΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | Κάτω από: Β Γυμνασίου

Μια παρουσίαση για τον ψηφιακό κόσμο με τη βοήθεια του powerpoint:

 

ψηφιακός κόσμος1