ΣΥΝΘΕΤΩ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ MWORDS-PRO

Σύμφωνα  με  τα  παρόντα (2014)  ΑΠΣ  και  ∆ΕΠΠΣ  Πληροφορικής  το  παρόν  διδακτικό σενάριο  μπορεί  να  αξιοποιηθεί  στο  μάθημα  της  Πληροφορικής  της  Γ’  Γυμνασίου.

Με  το  νέο  πρόγραμμα  σπουδών  Πληροφορικής  που  εφαρμόστηκε  πιλοτικά  στο σχολείο  μας  από το σχολικό έτος  2011-12 έως το  2014-15, ο άξονας μαθησιακών στόχων «Προγραμματίζω τον Υπολογιστή» υπάρχει  σε  όλες  τις  τάξεις .  Έτσι οι μαθητές έχουν βασική εξοικείωση με τον προγραμματισμό από την Α΄και Β΄τάξη Γυμνασίου.

Μεταξύ των  προτεινομένων   εκπαιδευτικών  λογισμικών  είναι  και το Microworlds Pro,  οπότε  το  παρόν  διδακτικό  σενάριο  μπορεί να αξιοποιηθεί το μάθημα  της  Πληροφορικής στην Γ‘  Γυμνασίου.

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σενάριο σχετίζεται με την Ενότητα 1, του Κεφαλαίου 2 : «Ο προγραμματισμός στην πράξη» του σχολικού βιβλίου Πληροφορικής Γ΄Γυμνασίου.

Το αλληλεπιδραστικό προτεινόμενο εκπαιδευτικό σενάριο  χρησιμοποιεί την επανάληψη ως τρόπο εξάσκησης της μνήμης.

Συγκεκριμένα οι μαθητές/τριες καλούνται να κατασκευάσουν τέσσερα αντικείμενα διαφορετικών χρωμάτων, που ο/η παίχτης/τρια- μαθητής/τρια  πρέπει να  κάνει κλικ πάνω τους με τη σειρά που έχει επιλέξει ο υπολογιστής.  Κάθε φορά που το χρωματιστό αντικείμενο δέχεται «κλικ» αυτό αναβοσβήνει και αναπαράγει μια νότα.

Συγκεκριμένα, ο υπολογιστής επιλέγει ένα χρωματιστό αντικείμενο τυχαία και παίζεται μια νότα. Ο/η παίχτης/τρια πρέπει να κάνει το ίδιο ακριβώς. Ο υπολογιστής επαναλαμβάνει το πρώτο αντικείμενο και στη συνέχεια  και ένα δεύτερο. Ο/η παίχτης /τρια πρέπει να κάνει το ίδιο και εφόσον επαληθευτεί  ότι όντως έγινε σωστά, ο υπολογιστής συνεχίζει και με ένα τρίτο κ.ο.κ.  Ο/η  παίχτης/τρια  πρέπει να κάνει τόσα κλικ με τη σωστή σειρά όσα έκανε τυχαία και ο υπολογιστής.  Όταν θα κάνει λάθος ,  το παιχνίδι διακόπτεται.

Το εκπαιδευτικό σενάριο είναι :



Λήψη αρχείου