squish

Squish : Παιχνίδι σε UNITY

Περίληψη

Game Engine: Unity

Programming Language: C#

Development Environment: Visual Studio 2020

Graphics Editor: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator

Το παιχνίδι είναι ένα Top Down Shooter Game. Αποτελείται από 3 επίπεδα με κύριο σκοπό να παραμείνει ο χαρακτήρας ζωντανός μέχρι να περάσουν από 60 έως 120 δευτερόλεπτα.

Λέξεις κλειδιά:   2D, Animations, Scripts, art

  1. Εισαγωγή

Η εργασία αφορά ένα παιχνίδι με τίτλο Squish. Τα προγράμματα που χρησιμοποίησα είναι:  το Unity ως πλατφόρμα ανάπτυξης παιχνιδιών, το Visual Studio 2019 ως «μέρος» για τον κώδικα, το Photoshop για την σχεδίαση εικόνων και γραφικών, και τέλος το FL Studio 12 για την επεξεργασία ήχου. Όπως αναφέρθηκε στην περίληψη το παιχνίδι είναι ένα Top Down Shooter Game. Αποτελείται από 3 επίπεδα με κύριο σκοπό να παραμείνει ο χαρακτήρας του παιχνιδιού ζωντανός για κάποιο χρονικό διάστημα.

  1. Περιγραφή του παιχνιδιού

Ανοίγοντας το παιχνίδι, παρατηρούμε τις 4 βασικές επιλογές στο menu. Πατώντας στο <continue> ο παίκτης μας θα ξεκινήσει το πρώτο επίπεδο από τα τρία. Πατώντας στο <high score>, ο παίκτης μας θα ξεκινήσει έναν άπειρο κόσμο με σκοπό να μαζέψει όσους πόντους μπορέσει μέχρι να χάσει! Πατώντας το <exit> η εφαρμογή θα κλείσει, και πατώντας <key binds> θα εμφανιστούν όλες απαραίτητες πληροφορίες που θα πρέπει να κατανοήσει από την αρχή ο παίκτης!

Πρώτα από όλα θα πάμε στα τρία επίπεδα! Στην αρχή έχουμε ένα όμορφο τοπίο οπού σε λίγα δευτερόλεπτα, θα αρχίζουν να εμφανίζονται σταδιακά και επιταχύνομαι οι αντίπαλοι. Ο  κόκκινος αντίπαλος, έχει την δυνατότητα να χτυπάει δυνατά αλλά με αγρό ρυθμό ενώ ο μωβ χτυπάει με πολύ πιο γρήγορο ρυθμό αλλά δεν χτυπάει δυνατά. Τώρα, πατώντας το <space> για να αποφεύγουμε τα πυρά, και <click> για να εκτοξεύουμε θα πρέπει να παραμείνουμε ζωντανοί για 60 δευτερόλεπτα! Επίσης η μπάρα διπλά από τον παίκτη μας φανερώνει την ζωή που το απομένει. Όταν αυτά τα 60 δευτερά τελειώσουν, μπορούμε να χάσουμε και να πάμε στο επόμενο επίπεδο.

Στο επίπεδο 2, ένας νέος αντίπαλος εμφανίζεται ο οποίος κρύβει την ταυτότητα του. Δηλαδή, μπορεί είτε να είναι φιλικός και όταν σε ακουμπήσει να σου δώσει λίγη ζωή, είτε να είναι εχθρικός και όταν έρθετε σε επαφή να σου επιτεθεί. Την πραγματική του ταυτότητα την φανερώνεις σέρνοντας το ποντίκι με το δεξί κλικ από πάνω του. Έτσι, θα μπορείς να δράσεις ανάλογα! Επιβιώνοντας αλλά 60 με 80 δευτερόλεπτα μπορείς να χάσεις και να πας στην τελευταία πιστά.

Στο επίπεδο 3, ο νέος αντίπαλος αυτή τη φορά είναι ο πιο επικίνδυνος. Όταν σε πλησιάζει και βρίσκεται πάνω από 3 δεύτερα κοντά σου, αλλάζει χρώμα και μέσα στα επόμενα 2 δευτερά εκρήγνυται αν δεν φύγεις από κοντά του. Εάν εκραγεί, ο ίδιος αυτοκαταστρέφεται αλλά κάνει πολύ ζημιά στον παίκτη και τον σπρώχνει πίσω ! Περιμένοντας αλλά 80 δευτερά ο παίκτης έχει νικήσει και τα τρία επίπεδα και πηγαίνει πίσω στο menu. Τέλος, το high score διαθέτει όλους τους παραπάνω αντίπαλους, και ο ρυθμός που εμφανίζονται εκτός ότι είναι αυξημένος, επιταχύνει πολύ γρηγορά και σύντομα ο τόπος θα γεμίσει αντίπαλους!

Μπορείτε να δείτε το βίντεο του παιχνιδιού εδώ

Πηγές:

Από διαδίκτυο:

  1. Δημιουργία ήχων: με το δωρεάν πρόγραμμα δημιουργίας τυχαίων ήχων : SFXR
  2. Διάφορα tutorial από το YouTube και συζητήσεις στα unity forums .

Μαθητής Δημήτρης Μ.

Επιβλέπουσα καθηγήτρια Πάτκου Ε.

 

 

Αφήστε μια απάντηση