Ε ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ – ΙΣΤΟΡΙΑ – Α ΕΝΟΤΗΤΑ: ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

Ιστορία

Επανάληψη Α’ ενότητας: «Οι Έλληνες και οι Ρωμαίοι»

 

Διαβάζω και κατανοώ όλα τα κεφάλαια 1-4, τις εικόνες και τα συνοδευτικά κείμενα.

Βρίσκω τις απαντήσεις των παρακάτω ερωτήσεων στο βιβλίο μου και τις λέω με δικά μου λόγια.

 

1η Ενότητα.

  1. Τι σημαίνει «διαίρει και βασίλευε»;
  2. Οι Ρωμαίοι εφάρμοσαν την πολιτική «διαίρει και βασίλευε» στους κατακτημένους Έλληνες. Γιατί;  Τι μέτρα πήραν για να το πετύχουν;

2η Ενότητα.

  1. Σε ποιες ενέργειες, συμπεριφορές και στάσεις των Ρωμαίων φαίνεται η επίδραση που δέχτηκαν από τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό;

3η Ενότητα

  1. Ποιο ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετώπιζε η αυτοκρατορία;
  2. Ποια μέτρα πήραν για να λύσουν το πρόβλημα διοίκησης της αυτοκρατορίας;
  3. Τι εννοούμε με τις λατινικές φράσεις «μάρε νόστρουμ» (mare nostrum) και «παξ ρομάνα» (pax romana);

4η Ενότητα

  1. Πόσος ήταν ο πληθυσμός της Ρώμης και πού διέμεναν οι κάτοικοί της;
  2. Πώς ήταν η ζωή των μικροϊδιοκτητών γεωργών;
  3. Πώς ήταν η ζωή των μεγαλοϊδιοκτητών γεωργών;

Μελετώ καλά τις περιλήψεις όλων των ενοτήτων καθώς και την ανακεφαλαίωση του βιβλίου στη σελ. 19

Μελετώ καλά τις ασκήσεις που έχουμε κάνει στο τετράδιο εργασιών.

ΟΛΗ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ (από το δάσκαλο Γιάννη Σουδία)


[notice]ΟΛΗ Η ΕΝΟΤΗΤΑ από το 8ο Δημοτικό σχολείο Νάουσας[/notice]

[important]Κινηθείτε στο τέλος της ανάρτησης όπου θα βρείτε την ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ και ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ![/important]

 

 

 

 

Σχετικά με Ελένη Παπαποστόλου

Δασκάλα στο 12o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.


Περισσότερες πληροφορίες
Δημοσιεύθηκε στην ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, Ε ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΙΣΤΟΡΙΑ, ΡΩΜΑΪΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ και χαρακτηρίσθηκε , , , . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.