Ο διδακτικός σχεδιασμός για το “ΤΟΚΙΟ” του Ν. Κάσδαγλη, όπως υλοποιήθηκε σε δειγματικές διδασκαλίες σε Γυμνάσια του Ν. Φθιώτιδας. Το προτεινόμενο διδακτικό σενάριο προσπαθεί να αναδείξει εναλλακτικούς τρόπους διδασκαλίας ενός λογοτεχνικού κειμένου μέσα τη σχολική τάξη με έμφαση στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ και των εποπτικών μέσων (εικόνων), στη βιωματικότητα, στη συνεργασία σε ομάδες, στην ένταξη του σχολικού αποσπάσματος σε μια ευρύτερη οικογένεια ομοειδών και ομόθεμων κειμένων, στη συμμετοχή των μαθητών, σε μια διαφορετική εν γένει ανάγνωση και προσέγγιση της ταξιδιωτικής λογοτεχνίας.
Η παρουσίαση για διδακτική αξιοποίηση: